Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Haha, ik dacht al...wie ben jij :D (ik had wel door dat je 'n junimama was :D )

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marjanne: zo druk bij de tandarts??

maagzuur: ik heb echt bij alles wat ik eet last ervan..erg heftig .. de rennies helpen gelukkig nog wel wat. je mag geloof ik 2 in een keer (al doe ik dat niet) ik neem pas een rennie als het echt erg is..
    gaviscon vind ik echt te ranzig. die tabletjes zijn zo glibberig in je mond. en drankje lijkt me ook niets..

vanacht een onwijs broerd nachtje gehad. tegen 4 uur werd zoontje lief wakker en die lag dus tussen ons in. normaal vin dik het niet erg maar hij is wat verkouden en nu had ik 2 snurkende kerels bij me in bed hahaha.
    ik heb geen oog meer dicht gedaan. tja van 6 tot 7.. toen moesten we eruit.. kleine man moest naar de psz.. (was overigens groot huil drama met afscheid nemen.. en dat komt mijn hormonen echt niet ten goed! kan dan wel mee janken.. bah!! *hou je groot* )

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he laura wat rot van je cursus. Ik zou er gewoon nog een keertje heen gaan, en er proberen het beste van te maken en als het dan nog vervelend is zou ik er wel mee kappen, die kosten heb je toch al gemaakt, en dan heeft het geen zin om je ook nog eens onnodig te kwellen om ergens te gaan zitten waar je niet wilt zijn. En je hebt toch wel een partner? Het is misschien niet de vader van je kindje maar toch iemand die er voor je is? Wie gaat er trouwens bij je bevalling bij zijn? Want dan is het misschien nuttig om die persoon mee te nemen naar de cursus, voor het geval jij dingen vergeet als je druk bezig bent met bevallen. Bij onze cursus heeft 1 vrouw ook haar zus meegenomen omdat haar partner niet kon die dag.

marjanne, ik woon in landsmeer maar ik zit voor m'n werk nu in Limburg en hier is het bewolkt, maar het wordt al iets minder. Waar woon jij? 20 km is niet zo ver van Amsterdam, dan kan ik wel eens bij je op bezoek komen als we ons nog vervelen tijdens ons verlof (lees: ik :D ) tenminste als je dat leuk vindt.

rianne ik heb het geloof ik gemist maar waar je is vriend heen?

mama1987: mooi toch een "normaal" formaat kindje? Jij dacht toch ook dat je misschien een grote baby zou krijgen?

nathalie: leuke droom, 9 of 10 pond dat lijkt me wel heel veel voor jouw bescheiden buik ;) Maar ja aan de andere kant, hoe dikker je baby al is, hoe minder vaak ie aan het begin moet eten, dus dan heb je misschien wat meer nachtrust ;)

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hi meiden,

kom even vlug reageren want ik moet nog van alles en nog wat doen voordat ik over 5 dagen met verlof kan:

@Gabester: gecondoleerd met je tante.. trieste momenten zijn dit..

@Smiley:spannend allemaal zeg.. ben wel blij voor je dat het allemaal in verhouding goed gaat en dat je goed in de gaten gehouden wordt.

@Snieke: zo! Goed van je dat je dat besef nu al hebt haha.. ik denk dat ik straks als de kleine er is het nog steeds niet besef :)

@Sunshine: ben blij dat het goed gegaan is ondanks de keizersnede.

@Aicha: aarrgghh die schimmels! Heb het in het begin van mijn zwangerschap gehad en ook na mijn 2 miskramen… daarna Godzijdank niet meer (afkloppen)

@stuitligging: ik snap echt niet meer hoe onze kleine man nu ligt.. volgens mij ligt ie nu overdwars. voel steeds schoppen in mijn zij.. hoop dan ook dat ie nog even doordraait met zijn hoofdje naar beneden.

@Zwangerschapsgym: gisteravond geweest met mijn hubby. Hij keek er erg tegenop maar vond het uiteindelijk heel leuk. Was helemaal blij! Vond het ook leuk om zijn verhalen over de verwachtingen van de bevalling te horen enzo..

Zo nu ga ik er weer vandoor. Hoop straks nog even langs te komen.

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik krijg mijn vriend daar dus echt niet mee naar toe he! Vind ik wel jammer.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja heb wel een partner, maar hij wil niet mee naar de cursus, en kan ook niet bij de bevalling zijn. En hij wil liever nu ook nog niet gezien worden als de papa van mijn kindje, want dat is hij niet en hij heeft het daar wel moeilijk mee.
    Dus ja als ik het volhoud tot de partneravond, dan uhh neem ik mijn moeder, vader of zusje wel mee, die gaan bij de bevalling zijn denk ik.. Als ze het allemaal op tijd redden. Gezellig een familie reunie haha ;)

Mijn buurmeisje kwam net weer vragen of ze mijn hond mocht uitlaten, lekker hoor, scheelt mij weer een loopje! Hij zal wel weer onder de douche mogen dan maar goed.. ik moet ook nog douchen ;)

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Haha grappig dat ik eruitzie zoals je je had voorgesteld. En mijn vriend is wijkagent, saaie types :) hele dag overleggen met partners en jagen op de jeugd uit de wijk haha. Ik ben normaal van de actie op straat, alle 112 meldingen rijden.

@ smiley: hmm klinkt wel bekend hoe je het schrijft. Heb regelmatig dat ik tijdens het lopen even moet stoppen door zo'n pijnscheut.

@ maagzuur: Hier ook nog maar wel iets minder als een paar weken geleden. Ik neem soms wat gaviscon en dat helpt wel. Maar meestal laat ik het gewoon vanzelf weer overgaan
    Haha bij mij helpt zuchten wel, en soms een beetje puffen zeg maar :)

Wat ik me trouwens afvraag, ik ga niet naar een bevalcursus ofzo. Nu weet ik dat ik moet puffen tijdens een wee enzo maar hoe gaat dat straks bij de bevalling? Neem aan dat de vk dit wel bespreekt de komende weken?
    Of moet je zelf erover gaan lezen op internet enzo?

@ aichaa en mandy; ja ik moest ook even kijken want mama87 heet ook mandy, klopt he mama?

@ mam85: vervelend zo'n nacht :( Lijkt me zo zielig om je kleintje zo'n verdriet te zien hebben. Zie nu ook al op tegen het eerste prikje wat mijn meisje gaat krijgen. Volgens mij ga ik wel meehuilen haha

@ snieke: Hij is 3 dagen voor trainingen in Duitsland en eind mei ( ben 6 juni uitgerekend) is hij ook weer 3 dagen weg, wel in NL

@ basmalah: Fijn dat je man de cursus leuk vond. Leuk om te horen wat hij verwacht. Als ik dat aan mijn vriend vraag, weet hij het niet. Hij is zoo nuchter en heeft geen mening erover.. wel jammer. Zou ook wel willen dat hij zich verdiept in dingen voor straks.. :(

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sunshine...gefeliciteerd!
    @Vinnies...dat heb ik nou in mn bil...aan het einde van de dag begint het zeer te doen aan één kant!
    @Heide...dat heb ik dan weer minder...en ik hoop dat die p[ukkeltjes en vlekjes wegblijven na de bevalling!
    @Laura...Van die blikken moet je je niets aantrekken hoor! Zij weten niet wat er gebeurd is en hoe het nu verder gaat! Daarom zijn vrouwen in groepen dus eigenlijk helemaal niet altijd even leuk! Die vooroordelen altijd!

Heb gisteren nieuw raamfolie op de ramen geplakt en nou ziter een rare streep in..lkan ik alles er weer af gaan halen en weer terug naar de winkel...BAH!

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met jullie?
    Allereerst natuurlijk
    Gefeliciteerd Sunshine met jullie zoon Niek!!!
    Kreeg net een smsje van haar, fijn hoor dat alles is goed gegaan...
    Stephanie, weet precies wat je bedoelt..erg he :evil: ik word er ook gek van hoor!
    Nieuwe mama's welkom!!
    kuidebokibi..ken dat...toen ik voor de 1e keer naar zwangerschapscursus ging..van mn dochter toen was ik 21, iedereen was boven de 30...kwam huilend thuis hahaha vond het echt zo verschrikkelijk, maar je zult zien dat het straks vast gezellig word en je kunt praten over je zwangerschap..maar weet precies hoe je je voelt hoor!
    Intake kraamzorg..heb ik 25 mei...echt laat of niet?
    Welk boek heb je gelezen marloes?
    knuffel voor jou Joanita...wat vervelend zeg!
    hahah zo herkenbaar marjanne, ben ook nog steeds helemaal verliefd op mn kleine meisje. heerlijk he?
    mam85 jij kan ook wel een knuffel gebruiken...poeh weet precies wat je bedoelt, dan moet je echt 3x slikken om niet te gaan janken.
    Indalingsweeën: Hier ook enorm veel!

Hier gaat alles goed, begin beetje verkouden te worden, last van me keel enzo..maar ja
    Ik ga even wat eten en dan eventjes liggen (meisje is eventjes bij mn moeder)

Fijne dag allemaal
    xxx minnie

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

als je je er niet fijn bij voelt dan moet je de rest gewoon afzeggen!!!
    zo werkt het ook niet!

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd zeer emo dagje voor je,
    wel erg fijn dat je je neefje gezien hebt, toch lief van je zus dat het mocht....
    maar beetje dubbel of niet?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat jammer dat je niet komt, maar wel begrijpelijk.... we zullen aan je denken!

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Basmalah: Hihi :) Dan moet je me toevoegen op hyves, kan je de foto's zien.
    Ja ik vraag er wel even naar bij mijn vk. Morgen moet ik weer. Misschien moet ik een lijstje maken want wil elke keer dingen vragen maar ik vergeet ze dan.
    Haha klinkt een beetje als mijn vriend. Wat grappig dat hij zichzelf dan zo liet zien. Wel fijn.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

deze sms heb ik ook gekregen, erg lief, en fijn dat het goed gaat!

gefleiciteerd marianne!!!
    kus

de eerste juni mama baby is een feit. ook al is ie in april geboren....

ps komt er nu op onze site een lijst bij met geboren... naam gewicht datum enz?????

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hee aaliyah ik las het ook in de krant. Wist helemaal niet dat het zo erg was, slecht he. Ik leef met je mee.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@joa sterkte

@smiley, vervelend die indalingsweeen gelukkig heeft het bad ietsje geholpen

@snieke, ja hier komt ook steeds meer het besef van het is echt zo.... zeker nu de eerste juni baby geboren is....

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mooie weer, hier helaas ook stukje minder mooi dan gister....

@prenatal, ik ga vanavond ook ff, toch 25% korting op positiekleding,.....

@dromen, ik droomde vannacht dat ik bij de vk was voor een echo, en dat ze zei gefeliciteerd, dat ik nu dus terwijl ik 32 weken zwanger ben, weer zwanger ben en die is al 6 weken oud. haha net zo vaak 2 zwangerschappen in 1.........

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mama en mezelf gefelicteerd met onze 32 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nog maar 8 te gaan, en hopelijk ietsje minder, met 37 weken vindt ik ook oke!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik lees veel mensen over hyves,

hier mijn hyves voor de liefhebbers...

maaikevisseraverdijk.hyves.nl

xxx

Deel Deze Pagina