Sorry, ff kort heb niet zo veel tijd vandaag. Vandaag viert mijn oudste zoon zijn kinderfeestje in het zwembad, zaterdag a.s. word hij al weer 12! Ik las dat de eerste baby nu toch echt een feit is. Sunshine, ontzettend gefeliciteer met jullie kleine vent Niek!!!! Hopelijk groeit hij lekker snel en kan hij over een tijdje lekker met jullie mee naar huis. Ik zal vanaf morgen wel weer netjes mee lezen Groetjes, Natasja
Kraamzorg is geweest Weer leuke kado´s erbij, rompertje, mutsje en badcape toch altijd leuk om iets te krijgen haha
Rianne, wat lijken jij en je zus op elkaar!!! Leuk al die foto's! Lief hondje!! Edit zijn er meer, leuke hondjes Heeft ie china trouwens gevonden?? (is zo actief aan het graven )
Mama1987 & mac: gefeliciteerd met jullie 32 weken Mam85: balen dat je zo slecht geslapen hebt Rianne; dan zijn het idd indalingsweeen. Oh je bent niet de enige die niet naar een bevallingscursus gaat. Hoor vaak dat vrouwen het allemaal vergeten wanneer ze op het punt staan te bevallen. Wat dat betreft: geven de vks aan wat je moet doen bij de bevalling. Ik weet het ook niet hoor, heb wel een yoga boek en daarin staat het één en ander, maar voor de rest wordt het dan luisteren naar de vks als het zover is. Minnie: vervelend he die indalingsweeen. Doe rustig aan meid. Basmalah: fijn dat je man het wel goed ervaren had en dat ie zich toch vermaakt had Nathalie: dank je wel. Grappig om te zien, maar ik had een totaal ander gezicht voorgesteld bij jou naam Rianne: leuke fotos
voor degene die het leuk vinden..... KRIJGT IRIS EEN BROERTJE OF EEN ZUSJE?? KIJK EENS OP: www.watverwachtje.nl EN VUL DEZE CODE IN: DAA0107 doe eens een gokje??
volgens mij wordt vandaag een baaldag! ben erg moe, nergens zin in, erg last van mn hand... (heb nogal snel last van mn gewrichten, vroeger jeugdreuma gehad en door weersveranderingen heb ik daar nog wel snel last van..., maar wel vaag nu alleen maar in 1 hand, terwijl het normaal vaak mn knieen zijn....) grrrrrrr............ kan wel janken, voel me ff klote en zit onze kat ook nog vervelend te doen! sorry voor mn geklaag!
Oh wat leuk mijn hyves is http://peetje-23.hyves.nl/ en ik heb een mooie profielfoto van mijn vrijgezellenfeest, moest toen limbodansen hihi! Heb pauze dus ik ga ff terug lezen
@sarah, jeetje das balen van dat plakfolie! al het werk voor niks! Hopen dat de 2e keer dan wel goed is! @cursus. thanks minnie, ga het nog een keer proberen dinsdag, hopen dat t dan gezelliger is!
ik heb ook nooit op cursus gezeten.. als je weeen hebt dan begin je spontaan wel te puffen hoor. je moet omdenken dat je rustig door blijft ademen. echt concentreren op je ademhaling. en de vk geef je dan ook wel tips hoor.. komt allemaal goed.. idd erg zielig die eerste prikjes. ik weet nog dat ik ook een potje heb staan huilen op het consultatie bureau. het hiel prikje werd gedaan in het zh.. ik sliep nog half en heb er niets van vernomen.. de eerste 28 uur ofzo moest onze kleine man elke 3 uur geprikt worden omdat hij nog al zwaar was bij zijn geboorte .. die kleintjes kunnen een hoop hebben maar het blijft niet leuk!
Dochtertje ligt in bed dus mama gaat ook even liggen want moet straks nog gaan werken. Kreageer morgenavond weer