Ik heb net even mail gestuurd naar mijn LG of ik 2 ochtenden (van 7.30-9.00) minder kan gaan werken als de kleine er is. Dan hoef ik me niet zo te haasten voor de oppas (mijn moeder en de andere mijn tante) En kan ik lekker rustig opstaan met mijn ventje. Hopen dat t kan!
Ik heb ook geen cadeautjes van de kraamzorg gehad hoor... Wat gek dat dat zo verschilt. Zo, er is echt een geboortegolf ineens. Werd net gebeld door m'n nichtje, die is ook al bevallen vannacht
Dat zou wel fijn zijn Laura! Scheelt een hoop gehaast! Mijn vriend brengt de kleine 's ochtends weg. Zoals het nu gepland staat, zorg ik dat hij klaar is om half 8. Dan kan ik ontbijten en neemt paps het over (maarja, straks maar kijken hoe het loopt)
Wahahaha... Ja, alles goed gegaan. Tis een meisje, Lisa. Ben zoooo benieuwd. Wel erg grappig, m'n nicht liep maar een maandje op mij voor
@aichaa ik ben benieuwd wanneer ze jou ukkie gaan halen! @smiley gelukkig mocht je weer naar huis en nu maar hopen dat de kleine nog lekker blijft zitten. zo mijn dochter ligt lekker op bed. ik ben vanmorgen maar eens op mijn werk gaan kijken en ik kreeg te horen dat mijn irritante collega eindelijk wordt over geplaatst omdat hij echt niet meer in de groep past. verder heb ik nog aan 4 weken vakantie uren en ga ik denk naar mijn verlof nog 2 weken extra nemen. verder gaat het lekker hier, weinig harde buiken vandaag gelukkig! zo en nu nog even 10 pagina's bijlezen.
leuke naam! Gelukkig is alles goed! Een collega van mij is ook bevallen van een meisje, Evy, zo'n mooie naam vind ik dat.
@sarah fijn dat je vloer mooi geworden is, dan kun je zo genieten van je huisje he! @rianne 3 kwartier valt gelukkig mee, maar ik begrijp dat je het niet leuk vind.
@marb, fijn dat alles goed is, en leuke naam! Gaat dat snel he, maar 4 weken voorsprong en dan met 37 weekjes je kindje hebben.. Kijk er nu al naar uit! @nathalie, ow evy is idd een mooie naam! Stond ook op mijn lijstje voor een meisje! ook gefeliciteerd! Mijn collegaatje is 5 mei uitgerekend, heb haar gister nog gesproken... ze trekt het echt slecht, veel harde buiken en voorweeen. Ben ook zo benieuwd naar haar kleintje!
hey wat een te gek gave coole naam... hihii zo zou onze kleine ook gaan heten als het een meisje zou worden....maar we krijgen er 1 met ballen....
Mac Evy stond ook op ons lijstje (iig op die van mij), maar we waren er al voor 99% over eens dat ze Jady zou gaan heten (als het een meid was)
Marb: gefeliciteerd Mandy: fijn dat de harde buiken vandaag minder zijn Mac: vervelend dat je je zo voelt. Dikke knuffel meis.. Kuide: ik duim voor je dat het goedgekeurd wordt We balen nog steeds dat geen enkele KDV ons gebeld heeft. Ze zitten echt allemaal vol joh. Je kan zelfs 1,5 jaar op de wachtlijst staan We staan inmiddels bij 7 kdv ingeschreven. Ik hoop echt dat iemand binnenkort belt. Anders moeten mijn ouders gaan oppassen.
@prettymama2be haha ik ga jou gewoon afkorten op pretty! welkom hier en vervelend hoor al die klachten! @kuide dat is dus de rede dat ik niet aan een cursus doe! @aaliyah even een knuffel van mij, die kan je wel gebruiken nu!
ff snel een berichtje van mij Sunshine, gefeliciteerd met je zoon. Wow zeg! En Niek wat een mooie naam! Heel veel geluk! sorry veder geen tijd om terug te lezen en te reageren... xx Inger
zo ben alweer lekker thuis net een kleine half uur ong ctg was super! lekker variabel mijn bloeddruk hebben ze 15 x gemeten had z`n automatische en de onderdruk kwam niet boven de 70 uit dus die was echt onwijs super netjes verder zaten er nog wel eiwitten in mijn urine maar niet teveel je mag 3 gram eiwitten in je urine hebben en ik had 2,5 dus wel veel maar niet dat ik moest blijven. ik mag nu dus ook gewoon weer lekker me gangentje gaan als ik alles maar wel met mate doe. ik mag dus mee boodschappen doen maar niet tillen ik mag auto rijden maar niet naar de andere kant van nederland enzenz al met al ben ik wel opgelucht! maar het geeft geen garantie dat ik niet meer hoef worden opgenomen. want het is en blijft een moment opname voor het zelfde geld is het morgen weer drama... en zodra ik weer klachten ga krijgen moet ik direct langs komen en wordt ik wel weer opgenomen en moet nu vrijdag weer naar de gyn maar dat is gewoon een gesprekje over hoe en wat hier nog even een echo van onze kleine mooie man!