Dat is vervelend Smiley! Wij hebben ons aangemeld bij kindercentrum.nl, hebben meerdere kdv onder zich. 2 daarvan hebben nog plek, maar van degene waar wij heen willen hebben we nog niets gehoord.
Wat leuk zeg ik heb het gedaan en ook voor mezelf er 1 aangemaakt. Mijn code is BEL0160 dus als iemand zich verveelt!! hihi!
hey gezellig ik ga er meteen een paar toevoegen aan mijn hyves. Heb er zelf momenteel geen foto´s op staan, maar ben ik wel van plan tijdens mijn verlof te doen. Ik heb trouwens deze zaterdag de fotoshoot!
@kdv's Vervelend zeg dat niks horen. Kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is. Nou werk ik zelf bij een kinderopvang instelling. En bij ons is het zo dat je 2 maanden voor plaatsing datum hoort of er plek is of niet. Omdat ik voor ze werk, krijg ik voorrang en hoor ik het 4 maanden van te voren. Mijn kleintje gaat maar 1 dag, de vrijdag, dat is een dag waar bij ons altijd plek is, dus neem aan dat ik wel plek heb maar ik hoor het vast wel eind mei/begin juni. @gabester, wat goed dat het nu zo goed gaat! Fijn voor je! nu niet teveel gaan doen he!
@gabester wat fijn dat je vandaag in ieder geval goedgekeurd bent, hopelijk blijft het ook zo... nu vrijdag weer of niet? @smiley vervelend van die KDV...
@ gabester: fijn dat het vandaag allemaal goed was! Is toch weer een hele geruststelling. Hopelijk blijft het zo tot het einde!
@mam85 wat sneu dat je zoon zo moest huilen bij de psz, mijn dochter moet 12 mei voor het eerst. ben benieuwd hoe dat gaat wanrt ze vind op het moment iedereen eng behalve mama. @marloes welk boek heb je gelezen? @rianne klopt mama1987 heet mandy mijn echte naam is trouwens esther, mijn hond heette mandy vandaar. @minnie lekker thee met honing nemen. @puffen haha dat gaat straks allemaal vanzelf als je moet bevallen, het is wel zo des te beter je naar de vk luistert des te minder je uitscheurt. ik had gelukkig maar 1 hechting naar mijn bevalling.
joehoe de spullen zijn bezorgd. Ik ga zo de kinderwagen uitpakken en in elkaar zetten Leuk leuk!!! Word al helemaal verliefd als ik de maxi cosi zie staan
Wauw, wat fijn dat het goed gegaan is en dat het goed gaat Gefeliciteerd sunshine! Geniet ervan. De eerste juni baby! En wat een leuke naam, niek, zo heet mn man
he meiden, Kom ff snel langsvliegen op mijn roze wolk Feestochtend met mijn klas zit erop en vooral het bezoek van mijn vk was onwijs leuk! Moest natuurlijk even onderzocht worden en daar lag ik dan met blote buik op een stel matten Mijn rug was er niet echt blij mee, maar voor al die lachende koppies had ik het wel over. Collega heeft foto's genomen, zal ik snel wel even plaatsen! Alle kinderen mochten zelf op zoek naar het hartje met de hartslagmeter en ik heb ruim 20 minuten kunnen genieten van de kleine Mijn vk had ook de koffer mee met alle instrumenten en heeft alles even laten zien in de klas. Bij een aantal dingen dacht ik echt hou dat bij mij maar achterwege. Ze had zelfs de baarkruk meegenomen en bijna alle kinderen hebben er op gezeten. De meeste vielen natuurlijk door het gat heen Ga nu ff eten en dan alle kadootjes inpakken in de auto! Heb een kraammand gekregen en die mag ik natuurlijk uitpakken als de kleine er is en van een aantal nog losse cadeautjes. Kortom behoorlijk verwend! Ik vlieg weer snel verder en ga genieten van mijn happy mood!!!!! Tot later x girafje
leuk om die namen te lezen lisa en evy had ik beiden op mijn lijstje staan maar vond mijn man niet leuk. ik heb net heel slecht gedaan ik heb een kaassoufle en een goulashkroket op, ik voel me gewoon schuldig! @mac kop op! @gabester fijn dat het weer wat beter gaat.
oh sorry hoor meiden, ben helemaal blij met de spullen kan nu echt niet wachten tot onze kleine erin kan liggen. Komt wel dichtbij nu Heerlijk!!! Hier is het mooi weer, bij jullie ook? Zaterdag wordt het ook super mooi. Dan zijn wij 1 jaar getrouwd en vieren we onze verjaardagen. Lekker in de tuin zitten
@girafje, dat klinkt echt super leuk gezellig en grappig fijn dat je zon leuke ochtend hebt gehad! Geniet ervan!
@mandy1, nee joh niet schuldig voelen, gewoon niet TE vaak doen Maar wel heeeel lekker jummiej! @jolan, leuk dat de spullen er zijn, goed gevoel geeft dat he. Ik kan ook niet stoppen met staren naar de maxicosi en de wagen!