Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    kon het toch niet laten om nog even langs te komen... ach ja, het is nog vroeg!
    we gaan straks een weekend weg, eerst nog inpakken en de katten naar een pension brengen.
    ik had ook al bedacht dat mijn verlof in de zomervakantie valt. ik werk op een kinderdagverblijf, wij moeten onze vakantie altijd heel goed plannen omdat er anders te weinig invallers zijn. en je kunt de kinderen niet bij volkomen vreemden achter laten...
    dat wordt wel een probleem voor mijn collega`s!
    maar ik weet nu al dat ik de drie weken zomervakantie waar ik recht op heb, gewoon erachteraan plak hoor! wat betekent dat ik in totaal 19 weken weg ben! ik heb het er al met die ene collega die het weet, over gehad, en zij geeft me groot gelijk.

over misselijkheid: ik heb nog nergens last van! *klopt haar knokkels kapot onder de tafel* ff afkloppen hihi.
    kan me niet voorstellen dat je graag misselijk wil zijn, ook al heb je bijna geen symptomen, misselijkheid is geen pretje! voor die meiden die er wel last van hebben, ik hoop dat het snel over gaat hoor!
    iedereen alvast een fijn weekend, maandag heb ik eerst de intake van de vk, en daarna komt mvm. dus een leuke dag!
    meiden die vandaag voor een echo gaan, succes!
    groetjes Ellen

2. natjes

natjes Niet meer actief

mogguh meisjes! Heb hier sinds gisteren een 'borrel' gevoel linksonderin buik.... Heel vreemd. Voelt beetje alsof je zo'n zenuwtrekje hebt van spier en dan zit dus nu linksonderin mijn buik.... vreemde gewaarwoording!

(.)(.) rijzen ook de pan uit...liggen snachts steeds in de weg... :) Doen pijn tijdens slapen maja...je moet toch ergens last van hebben!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    beter dat, dan misselijk zijn natjes! dat borrelen heb ik ook heel erg. heel veel lucht in de darmen, dat er niet uitkomt...

4. natjes

natjes Niet meer actief

Het lucht komt er hier in vlagen uit.... :) Vooral s'avonds! Maar niet extreem ofzo hoor...hahaha
    Buik is ook mega opgezet door al dat lucht erin!

5. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal !

Alle nieuwe mama's Gefeliciteerd ! !

Vandaag 5 weken ! ! ! ! :whistle:

Nou...bij mij is de moeheid toegeslagen...poeh he! Maar goed dat is alleen maar logisch natuurlijk!

Nog even 1 dagje werken en dan lekker weekend!
    Helaas geen herfsvakantie hier :( Moet het doen met de 5weken voor het hele jaar...maar goed volgend jaar heb ik lekker 4 maanden vrij hahaha :D

Ik heb zo'n heel leuk t-shirt besteld voor mijn dochter met : Ik word grote zus ! Ze is volgende week jarig en als iedereen dan binnen is, dan doen we hem aan.
    Wauw ben echt benieuwd om hun reactie te zien!

Fijne dag nog en daarna lekker genieten van het weekend he !

xx minnie

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Goedemorgen!

meiden met een afspraak heel veel succes vandaag!

Ellen fijn weekend weg! Heerlijk!

Nieuwe meiden van harte welkom en gefeliciteerd.

Voel me niet echt super vandaag, slecht geslapen en maak me zorgen. Hebben jullie de zwangerschapkwaaltjes ook af en aan of continue.

Heb nu bijna gelast meer, beetje gevoelige borsten en moe (maar ja ben ik meestal) maar geen last van buik oid.

Woensdag nog zo misselijk en nu al 2 dagen niets. Klopt dit wel! Begin een beetje in de stress te raken. Weet dat ik t niet moet doen, maar kan t niet helpen.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goede morgen
    ik denk dat je best ook wel eens even geen last van kwaaltjes kan hebben hoor.
    Ik heb ook nog niet echt ergens last van.... alleen mn borsten zijn wat gevoelig, maar kan ze wel gewoon aanraken.

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    meris, marloes, nic1 succes vandaag bij de vk of gyn en echo. hopelijk zien jullie allemaal mooie kleine beebjes in wording.

xxx joyce

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Sunshine: het wisselt. Af en toe heb ik ook geen last meer, maar dan later is t toch in volle hevigheid terug :)

@ mezelf: 6 weken vandaag! *doet dansje* Heb netjes m'n plasje opgevangen en in de koelkast gezet. Hoezo smerig... *trekt vies gezicht* En idd... ik kan ook wel even over hun stokje heen plassen om 10 uur hoor... :rolleyes: Oh well...

@ Danjo: gefeliciteerd! En we hopen dat t deze keer goed mag gaan en je heeeel veel met ons kunt kletsen ;)

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Goedemorgen meiden,

Voor diegene die vandaag naar de vk moeten: veel plezier en we horen het strakkies wel he :)

Hier alles lekker, ben alleen erg moe en m'n (.)(.) beginnen pijnlijker te worden...
    Ook nog gruwelijk de neiging om nog n keer te testen :oops:
    Kan het nog steeds niet bevatten...

Dikke kus Joy

11. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Goedemorgen meisjes!

Ik voel me zo raar, ik voel me vandaag helemaal niet meer zwanger.... :(
    Hebben jullie dat ook wel eens...?
    Mijn buik is in een keer minder opgezet, mijn borsten doen geen pijn meer, heb geen buikpijn meer...

Heel raar, maar ja... we wachten maar gewoon af... (nog 1,5 week)

Voor alle meiden die vandaag een echo/afspraak hebben veel plezier!~
    Voor alle nieuwe meiden: gefeliciteerd en welkom!
    Voor alle meiden die ergens mee zitten, of bij wie 't mis is gegaan (ik heb (nog) niet terug gelezen, ben op m'n werk): sterkte!

Fijne dag vandaag!

X Mus

12. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Heb ik dus ook! zie berichtje hier boven. Raar he als je last heb maak je je zorgen en heb je geen last maak je je ook zorgen!

13. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, heel erg!
    En dit is nog wel m'n tweede....
    't lijtk wel of ik me nu meer zorgen maak... misschien omdat ik nu beter weet wat er allemaal mis kan gaan...?
    Ik weet 't niet...
    't zal wel normaal zijn....

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey lonneke

wij zaten in arubiana inn, was lekker goedkoop en je slaapt er toch alleen maar haha.
    Maar t amsterdam manor hebben we idd ook gezien zag er erg leuk uit.
    Ons favoriete strandje was daar onder bij de vuurtoren weet ff de naam niet meer maar in die wijk met die dure huizen, daar was t lekker rustig en super helder water.
    Maaruh gaaf zeg om er te wonen, en voor hoe lang?
    en werk jij daar ook ?ja hoorde t op de radio dat t zo slecht weer was, toen wij er waren was t de dag na aankomst ook superslecht, veel regen en straten blank (4sept)
    Maar de andere 360 dagen heb jij wel lekker weer en wij niet haha.

hey danjo welkom hier en gefelicicteerd!
    ik had precies t zelfde als jou, had me hier aangemeld en gezegd en voorgenomen hier in t begin nog niet zo veel te komen, maar dat lukt dus niet zo, nu ik me eenmaal heb aangemeld ga je toch alles meelezen en tja dan kan ik maar net zo goed gewoon meepraten haha,
    ik zie dat jij flink wat hebt moeten doen om zwanger te worden, nou super dat t gelukt is!
    ik ben trouwens zwanger dmv clomid.

@de rest ik vole me nu bijv ook helemaal niet zwanger, heb nergens last van!ben ik natuurlijk wel blij mee maar aan de andere kant.....
    pfff over 3 weken pas een echo...

xxxx

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ anoniempjuh: zo, weer op je eigen naam hier? ;)

heb je t je schoonzus nog uitgelegd?

16. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen meisjes,

@ marloes en maris veel plezier met jullie echo vandaag!
    de andere 2 ook veel plezier met intake en mvm!
    Hou ons op de hoogte ;)

Wij willen het vanavond aan beste vrienden gaan vertellen, ik heb er helemaal zin in!

groetjes Inger

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
  19. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Inger1979, dat is fijn en leuk om het aan je beste vrienden te vertellen :D Wens jullie veel plezier vanavond!

p.s. nog maar een weekje en dan hebben we een echo.

Liefs Anna

20. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Thanks Anna83, ik zit alleen nog een leuke manier te verzinnen, iemand tips?

JJJAAAAAAAAA over een week de echo, ik vind het zooooo spannend :) hoe laat moet jij ook alweer?

Deel Deze Pagina