Oh is dat zo? Ik ging er vanuit dat het gewoon nog steeds van dat ouderwetse, niet handzame kl*tespul was Dankje!!!
@ Joa: Jeetje meid, zit je ook ff niet mee! Wou dat ik iets voor je wist waardoor het makkelijker wordt. @ Vinnies: Volgens mij zit er bij mij ook een spier/zenuw klem. Voel precies hetzelfde als jij! @ Marjanne: En nu nog een manier vinden om je nieuwe wekkerradio op het juiste moment af te laten gaan Enne de apartste vraag van de kinderen vond ik toch wel: Waarom komt een baby niet uit je mond! Hetzelfde kind heeft ook een keer gevraagd of het armpje van de baby er af kon vallen in de buik @ Marb: Top dat je topic voor Sunshine geopend hebt! Gefeliciteerd met de geboorte van Lisa. Zo gaat het ineens snel he! @ Snieke: Begin het me ook steeds meer te realiseren hoor! Vrijdag laatste dag werken en dat vind ik vooral vreemd. Binnenkort gewoon een ukkie in mijn armen @ Smiley: Fijn dat een bad je helpt! Hoop dat de pijn/last snel weer minder wordt. Hoop voor je dat er snel een KDV gaat bellen! @ Kuide: Jammer dat je groepje bij de gym niet zo leuk is! Goed dat je meteen van je laat horen na zon rare opmerking. @ Basmalah: Hoop dat mijn man het vanavond ook leuk gaat vinden! @ Aaliyah: Fijn dat je je neefje weer even hebt kunnen zien. Snap dat het best moeilijk is voor je! @ Mandy: Blij zeker dat de collega straks weg is @ Gabester: Fijn dat het vanochtend weer oke was! @ Jolan: Wat lekker dat de spulletjes er zijn meid! Veel plezier met uitpakken! Enne wat betreft hyves, hier is de mijne: http://diddlemuis.hyves.nl/ Zo, ga nu eerst even wat schoonmaken en alvast het eten klaarzetten. Anders eet ik straks brood ben ik bang. Ben weer erg gemakkelijk met avond eten de afgelopen paar dagen. Ga daarna weer verder met bijlezen en reageren! x girafje
@Mac oh lekker zo een dakterras Hier is het nogal fris de zon schijnt wel maar het waait heel erg hard. Pfff ik ben echt onwijs moe en moet nog afwassen en koken maar ik heb helemaal geen zin. Mijn ventje heeft me achter de PS3 gekregen met een heel verslaven tennisspel en daar heb ik eigenlijk veel meer zin Maarja moet toch echt eerst even afwassen. Leuk trouwens om al die gezichten op hyves te zien grappig want je stelt je iemand vaak heel anders voor en ook om iedereens man/vriend te zien erg leuk! Ohja eergisteren belde de kraamzorg nog die komen a.s maandag om uurtje of 14.00 heb mn moeder ook gevraagd te komen heb geen zin in als ze gaan lopen zeuren en mijn moeder zegt er altijd wel wat van hihi. En ze neemt dan gelijk mn gordijnen mee want die moeten gewassen worden maar mijn moeder doet ze altijd in hun bad en geeft ze een hele behandeling hahah. Zo en dan ga ik nu toch maar afwassen bleeeegh @Girafje oh jij ookal zo makkelijk met eten ik ook hier!!
in mijn badstandaard zit een gat speciaal voor de tummytub. dus voor badje en tummytub te gebruiken!!! trouwens die tummytub van de hema is van bebejou staat erop, en past dus precies in mijn bebejou badstandaard... badje en standaard had ik via mp al keer gescoord voor maar 15 euro....
op het dakterras was het heerlijk, ook nauwelijks wind... moet wel oppassen die ik, ik krijg allemaal bruinige sproetjes in mn gezicht, normaal nooit.... dus als ik in de zon ga moet ik echt beter smeren. ben nu ook zoooo snel rood... terwijl ik dat normaal niet zo heb....
pfff misschien dan maar een petje opzoeken om de zon beetje uit mn gezicht te houden, want niet in de zon is ook geen optie hahaha hier nog lang niet bezig met eten...., geen zin in, we zien wel... er is vast wel iets in huis....
[/quote] nee die niet, gewoon simpele van eigen merk coop peerijsjes, ook lekker! festini zoooo duur... kan ik 2 pakken andere voor halen!
ga zo me gehakt maar eens ff rullen voor de chili con carne, heb er zin in maar zit nu aan een paar wine gums zijn ook zeer verslavend moet ik eerlijk zeggen
dames met doggys, gaan jullie wel is naar een speciaal hondenstrand? noordwijk aan zee erkermederstrand (bij zeewolde) andere recreactieplassen waar het nog ff mag.... ik wil vrijdag, dan wordt het nog mooier graag ergens naar toe... mn man werkt dan de hele dag en heeft een borrel na zn werk dus ben hele dag en avond alleen, en wil er lekker op uit met mn doggy......
kreeg net met de post brief van de kraamzorg met de 2 data erin waarneer de 2 dagdelen met bvcursus zijn... kan ik gratis heen.... heb er zin in!!!!!!!