mag ie zo gelijk de hond uitlaten, had ik vanmiddag geen puf meer voor.... (is wel uitgeweest hoor, maar moet nu wel weer)(niet dat jullie me voor dierenbeul uit gaan maken!)
Hoi meiden! Hoe is het hier met iedereen? Er wordt zoveel gekletst dat ik vandaag even niet heb bijgelezen. Al iets van Sunshine gehoord? Ik heb net met schoonzus + 2 nichtjes van vriend z'n kant een high tea gedaan. Erg lekker en gezellig! Vanavond lekker rustig dus kom ws nog wel geregeld even langs hier.
@ Mac: ow fijn dat ie zo thuis is. Hahah vind je geen dierenbeul hoor. @ Stephanie: Sunshine is bevallen van een zoon Niek! Ze maken het goed!
Hoi allemaal, Heb niet alles nog gelezen, ga ik straks ff doen Hyves leuk!!!!! ga ik straks ook ff allemaal opzoeken! Net in de tuin helemaal uit me plaat gegaan tegen mijn zeurpiet buurman. Man o man o man wat was ik aan het tetteren en het spetteren (bloos) Ik heb me echt helemaaaaaaaal laten gaan Volgens mijn overbuuf was mijn buik aan 1 kant keihard geworden (arme kleine) voel me nu ook best schuldig tegenover die man al stond ik in mijn recht! We zijn wel goed uit elkaar gegaan maar voel me wel schuldig want ik en boos is geen leuke combinatie
@ Jolan: Thnx! Gewoon zelf gemaakt hoor, kan je zo nadoen ! Heb ze gewoon zwart wit gemaakt, dan zijn ze mooier.
@ Aichaa: Wat had je buurman gedaan? pas maar op dat je niet te boos word, denk om je bloeddruk haha. Wel vervelend zeg, ik haat ruzie ... @ Mac: Haha thnx Misschien op de meeting maken?
Hihi ik herken jullie allemaal wel makkelijk op mijn hyves, iedereen heeft een baby-poppetje achter zijn naam! Makkelijk zoeken in de vriendenlijst! Ik ga even in bad mijn haar wassen. Mac: eetse Tot straks
@Rianne oooohw ja ik weet het niet ik denk pas als we tegen de 30 zijn want nu hebben we er niet genoeg geld voor...En ik wil echt een groot feest geven en mooie jurk enzo en niet even snel op het gemeentehuis. @Mac ja broodkruimels zijn ook zo hinderlijk want die blijven zo plakken @Aichaa waarom had je mot dan?
Grrrr klote zp!!! ik had van alles getypt is nu weg... @Rianne ja ik denk pas als we 30 zijn want we willen een groot feest en ik dure jurk en niet even snel op het gemeentehuis trouwen en we hebben daar nu even geen geld voor....
Dat is fijn om te horen! Wel vreemd dat de eerste het er al op heeft zitten eigenlijk, vinden jullie niet?
Hij loopt altijd tegen die kinderen te zeuren en te mopperen en nu deed hij dat voor de 1000 x tegen mijn zoon zonder reden en was ook heel grof in zijn mond (met je grote smoel zei hij tegen mijn zoon) nou dat was voor mij de grens. Grmblllll
we hebben net samen met de hond gewandeld, die heeft ook nog ff gezwommen in de vijver hier in de buurt. nu eten koken, speklappie, aard. en doperwtjes met worteltjes, dus zo klaar... wel een sjaggie mannetje, want die had niet lekker gewerkt...