Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik kreeg trouwens vandaag 'n etosdoos thuis bezorgt terwijl ik die ook al had opgehaald.

heerlijk al die zwangerschapstijdschriften :)

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat een geluk aichaaa :D

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik heb 2 foto';s geplaatst, van de maxi cosi en van de kinderwagen :D

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    even proberen:

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh wat handig :D kan ze ook hier plaatsen!

6. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Wauw, mooi zeg!!!!!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ben er ook helemaal blij mee :D vooral de maxi cosi, ben ik helemaal verliefd op haha

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac, ik ben net naar prenatal geweest, ze hadden lekkere gevulde koeken ;) haha. Heb ook niets gekocht, maar mijn moeder wel :p die heeft 4 knuffelpoppetjes gekocht voor de kleine wel schattig :)

@ aicha, fijn zon buurman! goed dat je het hem ff duidelijk heb gezegd! Misschien in t vervolg even tot 10 tellen en jezelf niet TE boos maken, arme beeb!
    En die doos heb ik ook 2 keer gehad! 1 keer opgehaald en ook daarna nog thuis gekregen.. helemaal niet erg! heb nu ook 2 I love mama spenen hihi :p

@jolan, mooie wagen en maxicosi *zwijmel*

Net lekker wezen zwemmen, en daarna een patatje gegeten met mijn moeder :p lekker ongezond (geen schuld gevoel hier!) :p

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ow ik heb er wel een smiley feest van gemaakt geloof ik....

10. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
  11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Aichaa wat een rare buurman dat doe je toch niet?

@Jolan waaaauw wat een mooie kinderwagen en die maxicosi mooi hoor!!!

@Kuide hahah leuk toch al die smiley's. lekker hoor patat ik wil ook....

Ik heb bijna niets gegeten we hadden bruine bonen maar ik had een paar happen genomen en toen moest ik onwijs naar de wc..Daarna wilde ik niet meer eten.
    Ik blijf toch af en aan last houden van diarree dus ik ga morgen toch maar even een afspraak maken met mijn dokter want ik vertrouw het gewoon niet helemaal...

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Zo, en nu weer even alles bijlezen voordat we naar de partneravond gaan :)

@ mandy: Waarom zou je je schuldig voelen! Lekker van genieten zou ik zeggen!

@ Rianne: ik laat de mand nog een paar dagen beneden staan en daarna gaat de mand naar de babykamer. Ik hoop dat het me dan lukt om niets open te maken…..

@ Aaliyah: Ik ga binnenkort ook maar even naar de Zeeman. Heb van mijn zus al zwangerschapsondergoed gekregen en het dragen stel ik zo lang mogelijk uit!!!
    En ben maar braaf geweest en heb netjes vlees, aardappelen en groente gegeten!

@ Kuide: Blijf maar goed duidelijk maken dat het niet voor niets over is tussen jullie twee en dat hij wat betreft de kleine enkel leverancier is geweest van het zaad!
    Enne een welverdiend =D> =D> voor jou na zijn 2e telefoontje!

@ Nathalie: Heerlijk dat de kleine gedraaid is!

@ Hyves: leuk om gezichten te zien bij alle namen! Volgens mij breken vele van ons vandaag een record met het toevoegen van vrienden op hyves!
    Enne adressen met naam op de andere site vind ik een goed idee!

@ IJsjes: Ben momenteel verslaafd aan de dubbellikkers! Ga er meteen 1 pakken!

@ Rianne: Lang leve een plank/dienblad met een soort zak eronder met piepschuimbolletjes erin voor op je schoot! Zit ook regelmatig te eten op de bank en dan is zo’n plank erg prettig.

@ Eten tussen de boobs: Gelukkig ben ik dus niet de enige die er last van heeft! Broodkruimels zijn inderdaad het meest vervelendst! Af en toe speciaal even naar de wc om de kruimels weg te kunnen halen ;)

@ Mac: Lees dagelijks in meerdere berichtjes dat je de hond gaat uitlaten, zal je dus nooit een dierenbeul noemen!!!

Partneravond zal tot 10 uur ongeveer duren, dus daarna meteen door naar bed!
    Morgenochtend weer op controle bij de vk.

x girafje

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan, mooie maxi cosi hoor!!!!!

zo lekker gegeten.... maar nu zin in wat zoets...

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    vraagje over de enveloppen van de geboorte kaartjes..

Hebben jullie ze al? en zo ja hebben jullie ze ook al geschreven?
    Krijg ineens zin om dat nu ff te gaan doen...maar is dat niet te vroeg?

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier nog niks met de kaartjes gedaan, niet besteld of over de tekst nagedacht, laat staan de enveloppen... ook nog totaal geen zin in....

maar als jij ze al wil schrijven prima toch. klaar is klaar...

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    haha ja ben ook al begonnen.. verveel me gewoon te erg denk ik :p

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Aaliyah: Oke, ja als je het doet moet je het goed doen natuurlijk!

@ Stephanie: Ja ik vind het ook zo raar dat de eerste mama er al is!!! Ik ben zo benieuwd wie de volgende is!!

@ Aichaa: Ow wat een sukkel. kan me voorstellen dat je dan boos wordt

@ mac: jammer dat je man sjaggie is .. :(

@ aichaa: Altijd leuk die dozen, en die tijdschriften, ben er gek op maar heb ze altijd zo uit!

@ Jolan: waauw mooie kinderwagen en maxi cosi!!! Je zal wel trots zijn

@ laura; Oeh gevulde koeken ... haha ze weten wel wat ze voor moeten schotelen voor alle zwangere vrouwen. Lief van je moeder. Hmm patatje .. zou ik zo weer lusten

@ aaliyah: ow jee, ja voor de zekerheid even na laten kijken!

@ girafje: haha jij ook al verslaafd aan dubbellikkers. Volgens mij iedereen van het forum! Ja zo'n plank is wel handig, zag ze ergens in een folder staan gister, weet alleen niet meer waarin..

@ mac: hier ook zin in wat zoets, ga zo maar de stroopwafels aanbreken, eerst even 10 sec on de magnetron en dan eten

@ laura: ik heb de enveloppen al. ik ga ze volgende week schrijven. Nu is nog niet te vroeg hoor. Heb je dat vast gedaan!

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    geb kaartjes± ik heb alle adress eens in de pc gezet: en zal ze eens uitprinten op stickervellen:: hier helaas geen nette handschrift meer na het zoveelste kaartje:

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Ben ik ook weer!!

Vanmorgen al vroeg op pad gegaan voor vloertegels, badkamertegels en sanitair. Vanmiddag huishouden gedaan en nog even naar een nieuwe voordeur wezen kijken. Pfff, kost wel veel energie. Was doodop! Ook nog eten gekookt, met Luuk naar kinderboerderij gewandeld en boodschappen gedaan. Lekker gedoucht samen en nu uitgeput in bed! Eigenlijk een veel te drukke dag maar de meeste dingen moesten even gebeuren mocht ik vanaf volgende week toch in het zh komen te liggen...Voel me wel schuldig maar het kon niet anders! Dus nu heerlijk in bed. Morgen met Luuk naar fysio en smiddags CTG. Ben wel benieuwd!
    Ben apetrots op Luuk, hij heeft vandaag voor t eerst op het potje geplast! Wat wordt hij toch groot ineens...

Heb een box via mp gekocht. Nu alleen nog op zoek naar boxkleed want box heeft geen standaardmaat (volgens mij) nl 80 x 80 cm. Heb mijn moeder al lief aangekeken of zij niet zelf een kleed wil maken.

Oh ja mijn hyves is http://bab29.hyves.nl/

Ga nu even bijlezen, maar wat ik al zag is dat Sunshine bevallen is!! Fijn dat alles goed is gegaan! En een supernaam NIEK. Nu maar hopen dat hij snel groot genoeg is om mee naar huis te mogen! Geniet er lekker van! Hadden wij ook als jongetjes naam maar vonden het niet zo leuk bij Luuk...Sinds gisteravond zijn wij ook uit de naam. Haha, duurde even;)

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @nathalie wat fijn dat de baby gedraaid is!
    @kuide goed dat je wel zegt tegen je ex hoe je erover denkt.
    @namen hebben wij zeker nu!

Deel Deze Pagina