Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne ja dat hoop ik ook....

Ik ga ook zo lekker in bed liggen lekker mahjonggen op mn ds.
    Iedereen weltrusten en fijne avond nog!!!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames succes met jullie afspraken!!!

rianne: yeeeeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh verlof!!!!!!!!!!!!! succes op je laatste werkdag!!!!

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Zo vandaag lekker dagje met schoonmoeder op pad geweest. KOm ik terug moet ik van vandaaag 20 pagina's ofzo bijlezen er wordt echt veel gekletst. Ben blij om te lezen dat alles goed gaat met Sunshine en de kleine Niek. Gefeliciteerd.
    Gelukkig verder geen opnames meer heerlijk. Hopelijk blijft hnet nu weer even rustig. En hopelijk niet te veel pijnlijke klachtjes meer.

Ik heb trouwens ook een hyves, ik zou het leuk vinden als jullie me ook toevoegen en mijn poll jongen of meisje invullen.

Hebben jujllie dat ook, de afgelopen dagen slaap ik echt nog maar heel weinig of vanweg de kleine of omdat ik gewoon niet in slaap val. Ik zou eigenlijk oververmoeid moeten zijn.

Mijn hyves http://joycevankessel.hyves.nl/

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Zeg JENT,

zal ik je eens iets leuks vertellen?!!? Wij zijn oude klasgenoten van elkaar! Mavo in Deurne!
    Ik zie het aan je hyvesnaam! en ging meteen kijken, herken je op je trouwfoto! :D

HAHAHA wat grappig dat je elkaar dan hier ziet!!! :)

Kan me voorstellen omdat je Hilversum ziet dat er geen kwartje valt maar Esmee van Rixel
    moet je wat zeggen toch?! :(:

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    En verder ben ik vanaf maandag niet meer geweest en zou ik dus 40 pagina's bij moeten lezen waar ik echt de puf niet voor heb.
    Bedankt voor de reacties op mijn vragen iig!

Zie dat Niek geboren is bij Sunshine: GEFELICITEERD (mooie naam, mijn broer heet ook zo..)
    Gabster: rustig aan chica, erg vermoeiend alleen al om naar die zin te luisteren, ik ken het...

Verder heb ik volgens mijn niets bijzonders gemist toch?

Morgen rustiger dagje gelukkig, tot snel!

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Zo! Er is veel geschreven vandaag zeg! hoe gaat dit straks komen als iedereen met verlof is haha.

Ben nu druk iedereen aan het toevoegen op hyves. Mijn hyves: http://pyty.hyves.nl/

Heb trouwens een ontzettend druk mannetje in mijn buik de hele tijd.. maar geen geschop meer naar beneden.. ik hoop echt zo dat ie gedraaid is!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha, ja we hebben een goede keus :D ik vind hem ook helemaal leuk !!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat grappig esmee en jent dat jullie elkaar kennen , haha komen jullie ook wel op tijd achter ;) Heel grappig!!!

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    zo heb iedereen toegevoegd volgens mij.. als ik nog iemand overgeslagen heb.. voeg mij maar toe.. :)

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Eh Wat cool.

Ik kan me jou nog wel herinneren. He met wie ben je getrouwd en hoe komt je in vredesnaam in Hilversum terecht? Trouwens ik moet niets zeggen ik woon ook in Geleen. Echt leuk.

Trouwens vanaf vanacht half 4 alweer wakker. Ik ben om 6:15 toch maar opgestaan. En waarom geen idee. De nachten zijn de afgelopen week maar kort.
    xxx Joyce

11. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Rianne!! Laatste dagje vandaag!! Joepie!!

Heel herkenbaar Jent, ik slaap ook bijna niet meer! Slaap

He Buddy! Hoe is het met je?

Straks lekker naar het zwembad (nou ja lekker, ik zweet de pan uit, want kan niet meezwemmen helaas, doet echt te veel pijn aan mn bekken..het aan en uit kleden van mn dochter gaat nog maar net) maar oma is nog een dagje vrij en gaat dus met haar zwemmen, echt leuk! Ze kan nu al goed met haar bandjes los zwemmen en de kant op klimmen..zo knap :D

Gister ons even uitgeleefd in de ikea...oeps :oops: beetje te veel geld uit gegeven hahaha, allemaal kleine dingetjes en dat tikt aan! Maar we hadden het ook allemaal nodig ;)

nou meiden, weet niet of ik nog tijd heb om te komen vandaag, dus anders een hele fijne dag vandaag! En misschien nog tot vanmiddag!

xx minnie

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

De eerste Juni mama gaat vandaag met verlof :D
    Heerlijk! Ben jaloers!!!

Jeetje ik heb nog nooit zo veel uitnodigingen in 1 keer gehad op Hyves :)

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen!

Gabester fijn dat alles weer goed was en hopenlijk blijft het nu nog even goed gaan.

Girafje dat klinkt als een heel geslaagd dagje, vooral als je 20 minuten van de kleine hebt mogen genieten!

Wat fijn Nathalie dat de kleine gedraaid is en een extra echo is altijd meegenomen toch.

Jolan mooie kinderwagen en maxi-cosi hoor!

Iedereen met afspraken veel succes.

En Rianne vanaf vandaag verlof, geniet ervan!

En dan zal ik mijn hyves hier ook maar even neerzetten: http://anouk4444.hyves.nl

Gisteren hebben hubbie en ik een voorlichtingsavond bij de verloskundige gehad, dit was zeer interessant. Vooral voor mijn man, die had bij sommige dingen echt iets van: ow gaat dat zo. Hij was helemaal onder de indruk haha.

Ik ga zo maar eens boodschappen doen en me dan klaar maken om naar de fysio te gaan. Even weer een half uur op de pijnbank.

14. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Goeiemorgen dames,

Jent ik heb op je poll gestemt.
    Rianne succes op je voorlopig laatste werkdag!!

Ik ga ff bijlezen, groetjes vinnies

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey buddy, succes bij de fysio!

16. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goedemorgen meiden!!!!

zo buddy vandaag je laatste halve dag werken!! en dan lekker verlof!!!!
    heeeeerlijk :D

haha minnie :D erg he ikea :D ik koop er altijd meer als nodig want ze hebben zoveel leuke dingen!!

hier kreeg ik gisteren te horen dat mijn contract de 15de niet wordt verlengt en ze wilde ook mijn verlof niet regelen........ stellentje mafkezen... dus maar meteen uwv gebeld en die zeiden dat ze dat moesten doen omdat mijn verlof 1 mei ingaat en ik tot de 15de indienst ben dus ik weer p&o gebeld en die gaan nu mijn leidinggevende bellen en vertellen dat ze het moet doen....

dacht bel even om te vertellen hoe het gaat en dan krijg je dat op je bord heb ook meteen de envelop uit de doos gehaald want had alles al geschreven maar ze kennen de pot op als ze het op die manier gaan doen....

maar goed moet me rustig houden wahahahahaha

vandaag weer een dagje met niks doen en lanterfanten hihihi

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Gelukkig wat beter geslapen dan gisteren. De indalingsweeen waren gelukkig minder. Maar wel een drukke ukkie zeg :)

Dames met afspraken: heel veel succes/ plezier.

Rianne: veel plezier op je laatste werkdag, en na vanmiddag is het lekker genieten ;)

Gabester: jeetje zeg wat een stelletje mafkezen zeg. Ze willen er wel heel makkelijk onderuit komen. Maar goed ook dat je gebeld had met uwv.

Guusje: succes bij de fysio.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen dames,

ik slaap hier de laatste dagen ook wat minder goed.
    kon vanmorgen vanaf half 7 helemaal niet meer slapen....
    of ik lig niet meer lekker, en als ik is lekker lig beweegt de kleine zich ontiegelijk veel,....

ben moe dus.....
    t weer is ook niet echt fantastisch hier......
    hoef vanmiddag alleen maar naar de opticien ff me ogen opmeten voor nieuwe lenzen....
    verder zien we wel....

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis

wat klote zeg dat ook jou contract niet verlengd wordt....
    wat is dat toch met die werkgevers.....

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje gab, wat een **kels daar zeg!

Deel Deze Pagina