Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier wordt mijn inwendige huisje weer verbouwd... volgens mij is de kleine de inrichting ervan weer zat..... pffff

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :)
    die van mij is ook aardig bezig soms!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen iedereen!!

Ik heb na gisteravond geen last meer gehad van ongi-rugpijn.
    Heb gelukkig lekker geslapen was wel vroeg wakker want ventje moest naar examen van BHV-cursus.
    Hier is het wel lekker weer,maar weet niet of ik wat ga doen want ik ben maar alleen...
    Had vanochtend weer diarree (sorry voor het vieze praatje zo s ochtends) en had de HA gebeld maar die had vandaag geen plek,morgen kan ik niet en maandag ook niet dus kan pas dinsdag terecht...Daar baal ik best wel van maarja.

@Gabster wat belachelijk dat ze jou dat ze vertellen zeg en dat je zelf moest bellen ivm je verlof enzo!!

@Smiley gelukkig waren je indalingsweeen wat minder

@Mac balen dat het weer niet zo heel mooi is, ik heb ook lenzen maar mocht pas opnieuw opmeten na mijn zwschap omdat ze nu kunnen veranderen door de hormonen ofzo :(

@Rianne lekker hoor bijna verlof voor jou!!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

klopt maar ik heb daglenzen, en heb ze niet zo vaak in, dus kan wel ff...
    ga na de zwangerschap gewoon nog een keer laten controleren...

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ooooh oke ja ik heb maandlenzen dus dat is natuurlijk weer anders en ik heb ze echt elke dag in omdat ik mijn bril haat en me dan vreselijk lelijk voel.
    Heb al sinds mijn 12e lenzen en wil echt niet meer zonder hihi

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik had ook altijd maandlenze, maar door hooikoorts kan ik dat helaas niet meer...

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    oh dat is wel balen zeg hihi maar goed dit is denk ik niet echt boeiend voor de rest;)

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Leuk Vinnies ik ga eens even kijken hihi.

Lenzen kan ik helaas niet, maar idd als je nog kunt wachten met nieuwe zou ik dat doen.

Gabster wat vervelend zeg, die baas dacht even ik scheep haar gewoon even af. Goed dat je niet over je heen laat lopen hoor.

xxx Joyce

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    In een dag 30 pagina's vol kletsen, julie zijn echt goed! :D

Heb snel doorgelezen, even kort reageren..

Marb: Tante geworden, leuk! gefeliciteerd!

Gabester: Fijn dat alles nu weer beter was in het ZH! Wel evengoed rustig aan blijven doen he!

Girafje: Klinkt als een kei leuke ochtend gisteren! Leker verwend ook :D

Rianne: Geniet van het feit dat dit je laatste werkdag is :D :D

Nathalie: Fijn dat je beeb zich gedraaid heeft!

Kuide: Vervelend dat je ex nu ineens wel weer belt zeg, wat meent ie zich wel niet!

Snieke: Leuk he zo'n kaartje!

Zag heel veel hyves adressen voorbijkomen.. :confused: Staan ze misschien ook op de juni site? Kan ik ze makkelijker vinden :oops:

Nog 10 pagina's lezen..

Zit trouwens te wachten op de kraamzorg, zouden tussen 9 en 11 komen

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

hyves adressen staan ook op onze site die marloes bijhoudt

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi ik wou het net gaan typen naar je heide :D

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goeie morgen allemaal!

@gabester, wat een stelletje d*b**l*n, Ze worden bedankt. Goed dat je zo gehandeld hebt, ik zou gelijk in de stress schieten.

@mac, jammer dat t daar niet zulk goed weer is, hopelijk klaart het op, hier is het wel weer zonnig. Succes met je lenzen.

@slapen, hier wordt t slapen ook steeds minder. Wordt niet uitgerust wakker, en ben snachts om de haverklap wakker. Geen houding die meer lekker ligt. En hele rare dromen.

@aaliyah, fijn dat de ongi pijn onder in je rug weg is nu! Vervelend dat je pas dinsdag bij de HA terecht kan!

13. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Zoo... over dat jullie veel kletsen is ook niks gelogen zeg :confused: ..
    Ik heb niet alles gelezen, aangezien ik eigenlijk nog niemand ken en dan is reageren zo lastig haha. Ik zal vanaf nu proberen jullie wat meer te volgen.

Alles goed hier met iedereen?

En tja, wat moet ik nu zeggen haha..
    Zijn er al bij veel dames de kindjes ingedaald?
    Vorige week lag die meid van mij al wel heeeeel laag maar nog niet helemaal vast.
    Nu heb ik het idee dat ze nog lager schopt dan normaal.. Zo'n cm of 4 lager..
    Nu hoeft dat natuurlijk niks te betekenen, maar ik hoop dat ze inmiddels vast ligt haha.

Verder heb ik vanaf het begin van de zwangerschap al het gevoel dat ze prematuur geboren gaat worden.. Ik hoop van niet, maar het gevoel is zooo sterk :( .

Ben ik trouwens de enige die de babykamer nog niet klaar heeft?
    Wij kopen alles los, en volgende week kunnen we denk ik het wiegje ophalen. Daarna gaan we bij ikea een ladekast kopen als commode.
    Dus heb in principe nog niet veel in huis.
    De kinderwagen hebben we al, die staat bij mijn moeder. Daarvoor moeten we een eindje rijden om deze op te halen.

Liefs

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Kuide balen dat je zo slecht slaapt. En die rare dromen had ik ook hoor dat mijn moeder mn beebje helemaal met heel veel vaseline in ging smeren :) slaat echt weer nergens op

@PM2B ja we kletsen heel veel hoor hahah maar gewoon beetje mee gaan lezen en dan ga je vanzelf wel reageren ik vond het eerst ook moeilijk omdat ik niemand kende.
    Ik weet niet of die van mij al ingedaald is ik weet wel dat hij al met zn hoofdje naar beneden ligt.

Weet iemand toevallig hoeveel kinderbijslag we gaan krijgen straks?Of weet iemand toevallig een site waar ik dat kan vinden?Ik ben daar namelijk erg nieuwsgierig naar.

*onder tussen twijfel ik of ik een tosti ga maken met ham&kaas of alleen met kaas*

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    pm2b, ik zou niet weten hoe het voelt als ie ingedaald is :D
    Moet eerlijk zeggen dat ik al blij ben dat ie gedraaid is. Nu voel ik de hele tijd gekriebel links onderin (net boven schaambeen) dus weet niet wat ie daar aan het doen is hahaha

16. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Aaliyah: Ik zou voor de tosti met ham en kaas gaan :D Lekker krijg er helemaal honger van..

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, is dat niet afhankelijk van het inkomen?
    Kijk anders eens op de site van de belastingdienst oid.

Mijn mannetje regeld dat soort dingen allemaal :D

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff nu al tosti.........

haha

ben ook erg moe en niet zo lekker dus van daar....

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @pretty, leuk dat je reageert! ik had ook moeite met het bij houden in t begin, maar t gaat vanzelf ;) Bij mij ligt die kleine al 3 weken met zijn koppie heel laag, ook nog niet vast maar zou volgens de gyn niet meer draaien.. ben benieuwd 4 mei weer een echo.

@aaliyah, http://www.toeslagen.nl en http://www.svb.nl

Kinderbijslag vanaf januari 2009

Kinderbijslag voor kinderen geboren op of na 1 januari 1995
    bedrag in euro per kwartaal per kind
    0 t/m 5 jaar € 194,99
    6 t/m 11 jaar € 236,77
    12 t/m 17 jaar € 278,55

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Jeetje wat wordt er veel gekletst hier, maar wel gezellig :)
    Dat wordt nog wat als iedereen verlof heeft haha.
    @ Rianne: Lekker hoor je laatste werkdag en dan lekker genieten.
    @ Gabester: Das mooi balen dat je contract niet verlengt wordt.
    @ Slapen: Praat me er niet van pff ik slaap ook erg slecht.
    @ Enveloppen: Ik ga ze denk ik ook volgende week of die week er na schrijven is dat ook weer gedaan.
    @ Smiley: Gelukkig zijn de indalings weeen minder hopen dat het zo blijft.
    @ Aaliyah86: Gelukkig is je rugpijn weg.
    @ Hyves: Leuk om al die gezichten er nu bij te zien.
    Vanmiddag ga ik bij een vriendin op visite zij zit ook in de ziektewet, dus we zien elkaar veel nu :)
    Vanavond ga ik shoppen met mijn zusje in Zwolle.
    Ze smste me gisteren of ik zin had om mee te gaan.
    Was wel een beetje verbaasd, want het is al heel lang geleden(2 jaar)dat wij zoiets gedaan hebben.
    Beetje trammelant gehad en gaat gelukkig nu steeds beter, dus vind het erg leuk.
    Ben namelijk met haar ex getrouwd en daar was ze niet zo blij mee in het begin.
    Het was al 8 jaar uit tussen hun toen we wat kregen en het was ook nog door haar toe doen, maar dat maakte voor haar niet uit.
    Ze wilde eerst ook hier in huis niet komen, omdat zij hier ook heeft gewoond, maar als de kleine er is komt ze wel, ze zegt dat ze het achter zich heeft gelaten en daar ben ik erg blij om.
    Ze heeft zelf ook een vriend nu, dus dat scheelt ook.

Heb wel gezegd dat ik niet weet hoelang ik het vol hou vanavond, maar dat zien we dan wel weer.
    We gaan ook lekker in de stad eten.

Deel Deze Pagina