Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ prettymommy: Jeetje ik snap dat je daar van baalt... is dat altijd zo? Lijkt me echt vervelend! Dan eet je dus ook nooit samen?

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Die 4 dagen eet ik nooit samen nee.. of ik moet zelf even een broodje eten en later met hem mee eten. Die andere 2 dagen is hij gewoon thuis (normaal) en gaat hij pas savonds weg. Maar ja, de dag erna slaapt hij wel lang omdat hij pas om 6.30 uur sochtends weer thuis is..
    Soms is het erg balen hoor! Helemaal omdat ik thuis zit zeg maar. Dan duren de dagen ineens heeel erg lang! Maar ik denk dat het over een paar maandjes minder wordt.
    Misschien 1 zo'n lange dag per week minder. Zou wel fijn zijn.

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja iets minder zou wel fijn zijn. Ik zou het echt niet leuk vinden :( Zijn lange dagen zo in je eentje en ook zwaar als je straks je kleintje heb.

Ik ga even stofzuigen ... :) nesteldrang :oops:

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Haha, ja dat nesteldrang is wat he! Heerlijk! Ons huis is ook lang niet zo schoon geweest!

Ik denk dat het straks juist wat minder is, ik red me nu wel prima, alleen omdat het zo stil is om mij heen (familie woont niet in de buurt en vriendinnen heb ik hier niet echt) duren de dagen vrij lang.
    Straks met onze kleine heb ik veel meer bezigheden zeg maar.

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi allemaal
    ben helemaal gaar, net 2.5 uur auto gereden en voel me helemaal oververhit en draaierig. Moest nu met de kleine auto, en die rijdt niet zo comfortabel en heeft geen airco.. Moet gelukkig alleen volgende week nog.

ff niet op iedereen reageren maar dit vond ik toch wel te toevallig: prettymommy, ik heb gewoon PRECIES dezelfde gewichtstoename/afname als jij. En ook niet het idee dat ik nou heel dik ben geworden. Ik kan je al vast vertellen: met 34 weken weeg je 88 kilo. :D
    Ik ga er maar vanuit dat het meeste er zo rond de bevalling wel afgaat (zit waarschijnlijk ook wel wat vocht bij dat je vasthoudt) en de rest, nou ja dat zien we dan wel weer.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    het is een mutsy 4 rider.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo pfff jullie hebben te veel gekletst vandaag, kan het niet opbrengen te reageren.
    ga zo eerst even eten

ben wel weer een weekje verder :D nog 9!!!! of meer of minder haha

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 31 weken!

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Haha dat is makkelijk! Hoef ik de weegschaal ook niet meer te gebruiken. Ik moet zeggen dat ik veel vocht vast hou hoor. Zal er ook goed mee te maken hebben.

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    kunnen wij elkaar een handje geven dan, mijn vriend gaat 's nachts om half 4 weg en is vaak pas om 7 uur thuis.
    vaak wacht ik op hem met eten maar als ik echt trek heb dan eet ik alleen.
    vanaf straks heeft hij wel een vaste dag vrij in de week en dat is de maandag waarschijnlijk dus dat wordt dan mijn werkdag hoop ik

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

MvB, echo ivm placenta

Joanita, groei echo en gyn

Mam85, vk

AAILYAH JARIG

Marloes verlof

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ prettymommy: Kan me voorstellen dat de dagen dan lang duren. Ik heb ook niet veel familie waar ik contact mee heb en vriendinnen ook niet. Scheelt wel een hoop als de kleine er is inderdaad. waar woondje je ook alweer?

@ Snieke; jeetje, kijk maar uit met die auto! genoeg drinken dan maar!

@ Jolan: Gefeliciteerd!!! Nog 9 weken :D

@ Joanita: Ook al een man die vaak laat thuis is, vervelend zeg :(

@ Marloes: Jaaa morgen verlof !!!! Zijn we de eerste joh!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja eindelijk Rianne... heb morgen maar een half dagje en ga lekker rustig doen. Filmpje kijken met een 2e klas en de andere klas gezellig wat kletsen... Komt vast goed ;)

Marjanne: zijn het die zoete broodjes uit zo'n doos... Die heb ik afgelopen zaterdag gemaakt, werden niet bruin.. hier beland in de kliko

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik woon in Eindhoven.

Dames,
    Ik heb onwijs zin in ijs!!! Nu twijfel ik... zal ik op de fiets stappen om nog even ijs te halen voor mezelf? Ben toch alleen thuis, dus hoef ik lekker niet te delen :) alleen zal het mijn bekken niet echt goed doen, maar ja... of ik nou veel pijn heb of nog iets meer pijn dat maakt ook niet echt verschil zeg maar

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo dames weer aardig wat gekletst.

Ik ben net terug van boodschappen doen en heb de hele tijd van begin tot eind met een harde buik gelopen. Soms ook zo pijnlijk dat ik echt even stil moest staan of héél langzaam lopen om het een beetje vol te houden.
    Hebben meerdere dat?
    Heb nu een jawel! pizza in de oven :) is best een tijd geleden...
    Mn vriend had nog 2 knuffels kado gehad voor de baby van een collega.
    Hij vroeg of ik nu al mn kado's wilde hebben hahah doet ie elk jaar 1 dag voor mn verjaardag wilt ie ze al geven omdat ie dan wil weten wat ik ervan vind.
    Maar ik wil wachten tot morgen.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne balen dat je vent nou nog niet thuis komt arme jij *knufff*

@Marloes lekker hoor morgen je laatste dagje werken!!!!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joehoe, marloes nog 1 dagje werken he :D
    Ik ook, ben benieuwd ..... ik ga morgen alleen maar leuke dingen doen met de kids. Heb cake gekocht en slagroom en muisjes (roze en blauwe) en ze mogen dat lekker opsmikkelen. Verder een gezellig ochtend houden.
    Ze zitten al heel de week te smoezen , dus ben benieuwd hoeveel tekeningen ik ga krijgen voor op de babykamer hahaha.

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hey ben er al een beetje aan gewend hoor,
    moet eerlijk zeggen op dit moment vind ik het nog niet erg, hij komt het binnenstappen dus heeft gewoon 15 uur gedraaid vandaag, en vanacht weer eruit. om 3 uur dusjah
    vind het niet zo erg hoor,
    maar dat is straks anders natuurlijk teminste dat denk ik

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @zeana, balen van je suiker!! Sterkte

@mama1987, opslag moet geregeld zijn in je cao.. is wel vanzelfsprekend meestal geloof ik

@pretty, ik zit rond hetzelfde gewicht.. ook zon 10/12 kilo aangekomen. Was net voor mijn zwangerschap 15 kilo kwijt geraakt ? De laatste 4 weken is mijn gewicht gelijk gebleven

@heide, leuk kamertje!!

@rianne, ahh wat lief!! Balen van je vriend, alleen eten is ook niet leuk he, ga ik zo ook doen!

@mac, weer lekker wezen shoppen! Haha goed hoor.

@marloes, jeeej nog 1tje met verlof, nr 2.. nu zullen we meer volgen, lekker hoor geniet ervan!

@aaliyah, harde buiken.. heb ik ook vandaag weer veel last van (was laatste tijd wat minder) nu ook weer als ik traploop, opsta, in de auto stap en idd een stukje loop. Rust is t enige wat mij aangeraden wordt. Maar tja.. ja rust…

Ik moet even wat te eten verzinnen, geen zin om te koken.. ga maar wat bestellen denk ik. Iets van lasagne, of uhhh sate schotel… of spare ribs.. hmm ik weet t niet!!

Werken viel wel mee.. veel gezeten en eigenlijk niet veel gedaan. Lichte gevoel in mijn hoofd is omgezet in hoofdpijn erg prettig, not!
    Dus een lekker rustig avondje op de bank lijkt me heerlijk, morgen weer een dag..

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    14 mei wordt de babykamer (eindelijk) bezorgd :D:D:D Nog 3 weekjes wachten dus.

Deel Deze Pagina