Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier zijn ze wat gezakt, kwacht het even af

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ehm ja ik zit nu ook gewoon achter de pc en mn buik is en blijft hard....Als ik wat doe is het wel meer maar vanmiddag zat ik op de bank even op mn ds en werd ie ook constant hard

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Bij veel harde buiken gewoon het noodnummer bellen. Met deze termijn kan je je het niet veroorloven om 'te laat' te bellen. Dat zullen hun als het goed is ook vinden!

Jent: wat bedoel je precies met tintelvingers?

Hier heeft de kleine flink de hik haha... maar ik voel dat eigenlijk alleen heel laag zeg maar.. bij de baarmoedermond zo ongeveer.. tussen mijn bekken.

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    rustig aan san!! geen grappen hoor!! ;)

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    mja, ik vind het zelf ook altijd moeilijk. Maar misschien toch even bellen? Vertellen wat je voelt, wanneer en hoevaak?

Zeker als ze soms pijnlijk zijn.. en ook in rust komen?

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik ben daar niet zo een held in in bellen ben bang dat ze het onzin vinden en ik heb al niet zulke makkelijke verloskundigen :oops:

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Buddy: Genieten van die financiële meevaller meid!

@ Marloes en Jolan: Sluit me bij jullie aan. Ook ik heb morgen mijn laatste werkdag ?

@ Boobs: de mijne groeien gelukkig niet meer zo hard de laatste tijd! Ga binnenkort wel even zo’n verstelstukje halen wat je tussen de sluiting kan zetten.

Had vanmiddag ineens rode plekken op mijn bovenbenen :( .
    Kwam volgens mij van de zon, want op een bepaald moment leek het wel of de zon door mijn broek heen brandde. Volgende keer maar lekker onder de parasol buiten en voorlopig maar goed insmeren!

Zo nu nog even lekker tv kijken en dan naar bed en goed uitrusten voor mijn laatste werkdag :D

x girafje

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @pretty, denk dat je mij bedoelt met tintelvingers ;) ik bedoel ja uhh.. beetje slapend gevoel in mijn vinger toppen.. en soms alsof ze trillen, van binnen dan zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen..Beetje gevoelloos ook.

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Aaliyah: ik zou gewoon even bellen. Laat hun dan zelf beoordelen of het ernstig genoeg is dat ze langs komen of dat je het even aan moet kijken.
    Toen ik het 2 weken geleden had, stonden ze diezelfde middag nog voor de deur..

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah, bij wie zit je dan? keita, partera, of embe?

heb 5 jaar in de kraamzorg gewerkt in deze regio, ken ze allemaal..';)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    partera kuide

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Haha ja sorry, ik bedoelde jou.
    Dat tintelgevoel in je vingers had ik ook. bij mij is het het carpaal tunnel syndroom.
    Inmiddels slapen 2 vingers 24 uur per dag en gaan ze pijn doen. Ook heb ik veel krachtverlies met die hand.
    Wat je kan proberen is een skeeler polsbeschermer om doen. In het begin werd bij mij het tintelen er minder van.

Als dat bij jou ook zo is denk ik dat je ook het carpaal tunnel syndroom hebt!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ahhh met wim grifioen!
    Die jonge meiden die er zitten zijn wel aardig toch?
    Zit er idd 1tje tussen die nog wel is de kenau uit kan hangen.

Gewoon bellen joh!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Had je t ook in al je vingers dan?? bij mijn weten heb je dat idd vaak maar bij 1 of 2 vingers.
    Ik heb het in alle 10 dat tintelen. Maar verder dan tintelen gaat t niet echt, geen krachtverlies gemerkt of pijn.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd die maar op zich is wim wel oke en die jonge meiden ook wel maar ze nemen me elke keer niet serieus en ik ben bang dat ik nu miss afgescheept wordt terwijl er wel iets is en daarom durf ik dus niet te bellen

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Dan juist bellen.
    Probeer duidelijk te maken dat je je zorgen maakt. Geef duidelijk je klachten aan, en dat je zo liever niet de nacht in gaat zonder geruststelling.
    Je kan ook gewoon zeggen dat je het moeilijk vind om te bellen (zeg ik ook elke keer weer bij mijn gyn, en die zegt dan.. liever 100x voor niks bellen dan 1xte weinig)

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    desnoods laat je je mannetje bellen! Als hij ook zegt zich zorgen te maken, dan kan hij ook bellen. Ook om jou te ontlasten en omdat je t moeilijk vind te bellen!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Pffff ik durf gewoon echt niet echt stom ik weet het maar weet ook niet wat ik moet zeggen :oops: je hebt wel gelijk en mn vriend zit nu ookal te zeggen dat ik moet bellen....aarrrghh :oops:
    hij wil dat niet omdat ie vind dat ik dat moet leren :(

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    :( mannen

20. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Het begon bij mij bij beide handen en alle vingers.. Steeds vielen ze in slaap of net niet (dat tintelen wat voor het slapen meestal komt).
    Dat is ineens overgeslagen naar 1 hand en bij 2 vingers is het slapen er echt ingebleven.

Deel Deze Pagina