Eeh, hebben jullie ook zo'n zin in vet eten...? Ik had dat bij Hugo ook.... Kan niet genoeg friet en snacks naar binnen proppen..... NIET GOED!
niki niet doen. het kan dus wel zijn dat je test dus dan lichter uitziet juist omdat als je hcgs een dipje heeft dan zie je dat ook zo op je test. dat is dus met mij gebeurt... alle nieuwe zwangeren. welkom en gefeliciteerd @ me. moe! en moet zoveel doen in huis
hier een goede nacht weer. al ben ik echt harstikke moe ookal kom ik pas om 10 uur uit mijn bedje.. heb nergens puf voor en moet me door de dagen heen slepen heb ik het gevoel.. misschien dat ik maar eens mijn bloed ga laten testen.. heb nml ook soms last van sterretjes.. bij vorige zwangerschap was mijn bloeddruk telkens aan de lage kant dus wie weet komt het daar door? ijzer te kort?
Tja, ik weet 't niet.... ik moest me van de week ook al echt beheersen... Maar ik weet ook dat ik er toch nisk aan kan doen als 't mis zou gaan... maar daar gaan we absoluut niet vanuit, hoor... Je hoort 't nog wel...
yes vanavond gaan we het aan vrienden vertellen en morgen aan mn schoonouders, ben nu al zenuwachtig mn vriendin vroeg net al via de chat of ik al ongi ben geworden, die weet dat we bezig zijn. heb gezegt dat ik niet weet of ik zwanger ben, nega getest, w.s. cyclus in de war door alle stress enzo ze geloofde me, maar vanavond gaan ze het horen
Dib.. ook hier: gefeliciteerd! en MeMe ook super dat je zwanger bent! NIEUWE DAMES, WE HEBBEN EEN HELE MOOIE LIJST... BIJ PIXIE EN MIJ KUN JE HEM IN HET ONDERSCHRIFT VINDEN. WIL JE ER OP, STUUR DAN EEN PB NAAR 1 VAN ONS...
de andere, zij is ook al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden, haar man moet begin nov naar uruzgan dus dit is laatste maand voor hun om zwanger te zijn voor hun gaan. voor hun ook spannend allemaal.
ik ga ff rondje met de hond wandelen, en dan ff wc schoonmaken en ff iets warms eten, heb ik zin in en er is nog eten van gister over.
Van harte gefeliciteerd en ondanks je angst, probeer er toch een beetje van te genieten, want het is zo bijzonder. Liefs Anna
Ja hoor... dit was de laatste Heb m'n vriend echt moeten beloven geen nieuwe testen meer te kopen... Heb er nu 8 (!) in totaal: 2 matcare ultra, 2 kruidvat, 3 clearblue digitaal en die van mvm... En idd toch wel fijn om die bevestiging te zien... En jouw echo: spannend hoor... Ik ga voor je duimen.