@marb een heel fijn weekend @jent fijn dat je goedgekeurd bent! @andere dames die goedgekeurd zijn ook fijn zeg..
Goedenmorgen iedereen Alvast bedankt voor de felicitaties. Nou meiden toen ik vanochtend met een slaperig hoofd op de wc zat kwam er met afvegen slijm en bloed mee. Het bloed was wel licht en niet veel en slijm ook niet maar ik had toch de vk (na veel gehuil en ge-ja/nee met mn vriend) gebeld en die zei dat ik dus niet mag werken en straks moet bellen met tel.spreekuur want zij was met een bevalling bezig en dat ik dan toch langs moet komen. Vind het zo raar gisteren was er nog niks aan de hand alleen blaasontsteking en nu dit. Hopelijk is het niks want vorig jaar zat ik met mijn zus in het ziekenhuis omdat mijn neefje toen geboren is....
@aliyah, goed dat je gebeld hebt, en ze langsgekomen zijn. @nathalie, leuke vriend heb je hihi, staat er leuk op!
@Mac ja klopt idd ik drink vaak ook extran en dan die met cranberry ga nu even mn werk bellen dat ik niet mag komen werken baal eigenlijk wel had wel zin om te werken....
maar goed dat ik ff van me af had geschreven nu kon ik het iets relativeren, mn man wilde alleen maar veiligheid boven alles, dat ik dus niet van de wcbril die kapot was af zou vallen... wel lief dus..... maar toch..... voel me wel weer wat beter
Heey Mac Ja ik snap wel dat je het niet leuk vond hoor van je man. Ik kan me daar dan ook kwaad om maken op dat moment (ook als ik niet zwanger ben ) en later besef ik dat het dan niet helemaal eerlijk is geweest. Maar goed het word idd een mooie dag dus laten we daar maar van gaan genieten vandaag vind je niet? Ik heb nu wel rustig de tijd om mn huis op orde te krijgen en mn taart op te halen. Vriendlief had me ook een kadobon van de h&m gegeven dus kan ik een mooie nieuwe outfit halen en mn salaris wordt vandaag gestort. Mn jongste neefje wordt 1 vandaag,vind het wel jammer dat ik niet op zijn verjaardag kan komen.
Goedemorgen meiden, Hier ook één die zo vroeg wakker was. De wekker van mijn man maakte me wakker. En vannacht had ik niet zo lekker geslapen. Had de hele tijd zon dorst zeg!! En ik droomde echt de raarste dingen. MvB, Joanita, Mam85: succes bij de vk Aaliyah: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Marloes: ook verlof voor jou, geniet er lekker van.. Mac: lekker geshopt dus. Ik kan me vandaag gaan uitleven, hihi Sunshine: ahh wat lief zeg!! Hopelijk mag de kleine ook gauw naar huis. Marb: fijn weekend en geniet ervan Aaliyah: fijn dat je toch gebeld hebt. En dat inwendig voelen is idd pijnlijk he, pfff.. Hopelijk ben je gauw van de blaasontsteking af. Nathalie: mooi kamertje hoor Sanne: fijn dat de harde buiken minder zijn geworden Mac: he meis, vervelend zeg!! Het zijn de hormonen. Ik weet er alles van, haha. Ben ook gauw op mn teentjes getrapt. Het slaat nergens op, maar ja.. Hopelijk kan je vandaag een beetje genieten van het lekker weertje.. Aaliyah: jeetje meid. Vaak kan je ook een beetje bloed bij het afvegen hebben als je een behoorlijke blaasontsteking hebt. Ik zou idd thuis blijven en gewoon straks naar de vk gaan. Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand. Oh ja, het zou ook wellicht van het inwendig onderzoek komen. Succes straks!! Dames die een weekje verder zijn: gefeliciteerd..
gefeliciteerd met je neefje ook, idd jammer dat je er niet kan zijn. wat lief die kadobon. maar euh.... niet werken betekend ook rustig aan doen, dus of shoppen zo goed idee is...
Goeiemorgen dames AALIYAH GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!!!!!! Pff wat heb ik klote geslapen, ben wel 30 keer wakker geweest van mijn vriend die lag te snurken! Maar ben wel blij dat hij weer thuis is haha. Vandaag lekker weer. Even wat boodschapjes doen en misschien samen met de honden naar de Lek, kunnen ze weer zwemmen en wij lekker op een kleed liggen. @ Nathalie: Heb de foto's op hyves gezien. Wat een leuke kamer! Een een leuke papa zeg !!! En schattig hoe de poes op het kussen ligt, haha, inderdaad maar even afleren. Straks ligt ie er op z'n rug op met een speen in zijn bek @ Simoon: Mijn buik is soms ook wel heel hard maar het voelt niet als een harde buik. Het staat gewoon zo strak bij mij. Plassen moet ik ook wel vaak. Laat anders even testen op blaasontsteking voor de zekerheid @ Basmalah: Ik had taart gehaald en ik kreeg van de collegas die er gister waren een knuffelbeest met een lief kaartje. Was wel beetje emo haha. Toen ik thuis kwam stond er van mijn ouders een heeeele grote bos bloemen op tafel met een lieve kaart en allemaal babyconfetti eromheen, en een bloemetje van mijn oma. Heb even hard staan huilen toen Snap wel dat je niet terugleest hoor! Ik ben niet bij de prenatal geweest, we hebben alles al. Wij hebben Isofix in de auto ( renault scenic) dus kunnen we de maxi cosi er zo inklikken. @ Aaliyah: ik ben ook trots dat je gebeld hebt!! Goed gedaan. Gelukkig niks erng. Vervelend dat inwendige voelen, maar wen er maar vast aan. Nu even laten testen op blaasontsteking en lekker rustig aan doen! @ Jolan: Geniet van je laatste dag! @ Sanne; Goed dat het gezakt is. Misschien was het een teken dat je te druk bent geweest? @ Marloes: Waauw 35 weken! Gefeliciteerd!!! Echt al ver zeg! Als ik naga dat mijn zus met 36 weken is geboren!!! @ JOa: Zo, nu ook al 's nachts op zp nee vervelend dat je niet kan slapen meid @ mac: wat vervelend dat je wakker bent.. niet te boos worden, doe rustig aan! Snap wel dat je een beetje geirriteerd bent. Goed dat je het even van je afschrijft. Probeer toch er een leuke dag van te maken ! Knuffel voor jou @ Mac: Raar die smaak ik je mond .. zou niet weten wat het is @ aaliyah; Oh jeetje meid... ik hoop dat het van het inwendig onderzoek is. Je baarmoedermond is namelijk hele erg doorbloed tijdens de zwangerschap. Veel succes @ smiley: Ik heb ook de laatste tijd dorst snachts. Ga er wel eens uit en dan drink ik een half pak sap leeg! Ik ga even wat eten maken
Rianne: veel plezier vandaag met je vriend en de hondjes. Mac: herken het niet!! Maar ik heb wel de laatste tijd een behoorlijk droge mond. Ook geen idee waar het vandaan kan komen, aangezien ik best veel drink.
Aaliyah gefeliciteerd met je verjaardag, hopenlijk is er straks niks aan de hand bij de verloskundige en komt dat beetje bloed inderdaad gewoon van het inwendige onderzoek. Wel goed van je dat je hebt gebeld! Ik weet niet of ik dat zou hebben gedurfd. Rianne fijn dat je vriend weer in huis is alleen balen dat hij je heeft wakker gehouden met z'n gesnurk. Mac ik herken die metaalachtige smaak niet, dus ik zou je niet kunnen helpen. Ikzelf heb vannacht echt een rotnacht gehad. Ik kon gewoon niet in slaap komen, ik kon geen fijne houding vinden en draaien wilde ook al niet door de pijn in mijn bekken. Dus ik denk dat ik vanmiddag mijn bedje nog maar eens op ga zoeken.
ik snap niet zo goed waarom sommige de vk niet durven te bellen als er iets is. daar is de vk toch ook juist voor, en beter te vaak dan te weinig bellen. ik heb daar echt schijt aan als ze denken, belt zij ook weer, is toch in belang van de kleine en jezelf!!!! of zie ik dit nu verkeerd? (dames is niet verkeerd of lullig bedoeld hoor!)
@Mac ja ik moet sowieso de stad om mn taart op te halen in dus kan ik net zo goed even langs de h&m @Smiley irritant is dat he van die rare dromen dan wordt je ook zo onrustig wakker @rianne veel plezier bij de lek vandaag op je eerste verlofdag!! @Guusje balen hoor dat je zo een rotnacht hebt gehad Ik denk/hoop ook dat het van het inwendige onderzoek is heb verder ook nergens last van en voel me ook niet anders ofzo. Ga gewoon eerst even bellen en dan zien we wel weer verder.