Dames ik heb degene die naar de meeting komen even een pb gestuurd. Hoop dat hij bij iedereen aan is gekomen. Ik hoor de reactie er wel op. @ Mac: Ja dat herken ik wel! Dan heb je waarschijnlijk kapot tandvlees? Tenminste, zo smaakt dat bij mij altijd want bloed smaakt een beetje naar ijzer! @ Guusje: Balen zo'n vervelende nacht ! Vanmiddag inderdaad lekker een dutje gaan doen! @ vk bellenn: Ik heb het ook wel hoor... durfde ook niet te bellen in het begin, bang dat ze gek van me worden of dat ik voor niks bel. Ik snap aaliyah wel een beetje. Heb een beetje faalangst in dat soort dingen. Maar heb gister bij de vk nogmaals gevraagd en ook gezegd dat ik niet zo goed weet wanneer ik kan bellen. Ze zei, ook al is het midden in de nacht, beter 10 x keer te veel bellen dan 1 keer te laat .. Dus nu bel ik gewoon als ik denk dat er iets mis is.
@ Aaliyah: he bah, wat een naar begin van je verjaardag. Maar ik hoorde gisteren van m'n vk dat indalen heel vaak ook gepaard gaat met wat bloedverlies! Zou best daarvan kunnen zijn dus? Ik hoop dat je verder een leuke dag hebt!
@Mac ja het is idd miss ook wel een beetje faalangst wat rianne zegt. en ook zijn niet al mijn vk erg aardig en dan voel ik me al gauw bezwaard. ik voel me nu ookal schuldig dat er gebeld is en zeker omdat ik me nu ook zelf besef dat het idd miss van het inwendig voelen is of wat marb zegt miss indalen ofzo @Marb ja tis niet zo leuk maar vorig jaar was het begin van mn verjaardag ook niet super zat al om 7 uur in het ziekenhuis en zag de hele dag mn zus pijn lijden... @Mac ik zag net een topic in zwanger staan over vieze smaak in de mond miss dat je daar iets aan hebt?
Goedemorgen! Meiden met afspraken, succes! Aaliyah, van harte gefeliciteerd!! Marloes, geniet van je verlof! En gefeliciteerd met je 35 weken! Aaliyah, dat is schrikken meid! Doe je rustig aan!!! En succes bij de VK, ga voor je duimen! X Mac, thnx! Rianne, thnx! Veel plezier vandaag! Geniet ervan! Guusje, knuffel! Verder weinig nieuws vanaf hier! Er is iig weer iemand druk bezig met verbouwen
Aaliyah: probeer het in ieder geval rustig aan te doen meid. Wat betreft het bellen naar de vk, ik had ook vaak mijn twijfels of ik nou wel moest bellen of niet. Zowel mijn gyn. als de vk hebben gezegd als er iets is bel maar meteen of als ik me ongerust maak gewoon bellen. Aangezien ik onder behandeling ben in het ziekenhuis moet ik dus altijd naar de verloskamers bellen, maar ook daar hebben ze gezegd: je kan beter 10x bellen dan dat je je zorgen gaat maken. Daarom ben ik daar nu wel wat milder in geworden. En gezien mijn voorgeschiedenis met 4 miskramen maak ik mij net iets meer zorgen dan normaal. Maar ach ja, het loopt nu allemaal goed en ik moet het sowieso van me afzetten. Dus dat veel meiden twijfelen of niet durven bellen begrijp ik goed..
@ Aaliyah gefeliciteerd met je verjaardag en goed dat je weer gebeld hebt meid, hopelijk is het gewoon van het lichamelijk onderzoek wat wel eens voor kan komen, omdat je na gemeenschap ook wat bloed en slijm met afvegen kan hebben Hier beroerde nacht weinig geslapen, en me ook nog vanalles voorgenomen vandaag..... Iemand bij de prenatal mazzeldagen geweest? Moet je daar bonnen voor uitprinten of krijg je de korting zo? Moet namelijk een boxkleed hebben en is vandaag 25% korting op
@ Mac: Probeer nog even lekker ts slapen ja .. @ marb: Oh dat is goed dat ik dat weet. Ja klinkt wel logisch dat je daar wat bloedverlies van kan krijgen @ Nathalie: Hhaa ik hoop dat je baby straks niet zo druk is @ Sanne; jammer dat je zo beroerd hebt geslapen. Niet te veel doen vandaag dus. Ik weet het niet van de prenatal.
@buddie Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van! Goed dat je gisteren gebeld hebt, ik heb ook al 2x blaasontsteking gehad, drink nu elke dag 1 liter limonade en 1 liter water op me werk zo blijft het weg. En af en toe een glas cranberry sap. @marloes80 35 weken al gefeliciteerd. Ik moet nog 5 weken werken en jij moet over 5 weken bevallen hihi grappig!!!! Geniet van je verlof!! @Kuidebokibi grappig dat jij die verloskundigen uit zoetermeer kent, ik zit bij Keita. @Mac je mag het van je af schrijven hoor, ik zou dat ook niet leuk vinden, zou dan ook nog even extra willen knuffelen smorgens. MAar hij zal het vast lief bedoelen met de wc bril. Hoop dat je je hart nog even kan luchten bij hem! @Aaliyah86 buddie dat is schrikken slijm en bloed. Hoe laat mag je bellen? Hou ons op de hoogte! @Smiley24 balen van je enge droom. Veel dorst heb ik ook, smorgens is mijn mond ook altijd helemaal droog! @Rianne1984 ohhh erg he gesnurk, kan ik ook wakker van liggen. Mijn man doet t alleen als ie heel erg dronken is hihi. @mac metaalachtige smaak heb ik altijd als mijn tandvlees bloed. @guusje44 balen dat je zo slecht hebt geslapen. Ja lekker een middagdutje doen, dan voel je je vast weer fit. Of ff in bad als je dat hebt. @Nathalie3004 goeiemorgen, nu al een klusser? hihi
@Sanne jeetje jij ookal slecht geslapen. ik weet het niet van die korting ik denk dat het kassakorting is @buddy kan nu bellen maar krijg nog steeds hun antw.apparaat ja ik drink ook te weinig heb ik altijd al problemen mee gehad heb ookal zoo onwijs vaak blaasontsteking gehad.
heb net gebeld en mag om 12 uur langs komen ik vroeg of het miss was van inwendig onderzoek ze sloot het niet uit maar wilde me toch zien en moest even mn urine mee nemen dus we merken het straks wel nu nog moet vinden om me aan te kleden echt zooooo geen zin in
goedemorgen, ben om half 6 toch weer even in slaap gevallen, zo eerst naar dermatologisch dagcentrum en dan vanmiddag naar hynicoloog voor echo enzow, dus wordt gezelllig ziekenhuis dagje hahaha. ik spreek jullie straks weer kus joa
nou denk niet zoveel eigenlijk moet het huis beetje opruimen want het is beetje rotzooi en ga straks dan even de stad in en verder misschien mn nieuwe ds spellen spelen die ik van mn vriend heb gehad lekker op het balkon ofzo! de vk vroeg aan de tel wat mn geboorte datum was toen ik dat zei moest ze ook wel lachen @joa suc6 he vandaag