hihi. echt heel bizar.. kan echt zo goed dromen de laatste tijd. maar ik had nog nooit echt over de baby gedroomt. pff nachtmerrie. tja haha. eigenlijk wel he.. hoe stom het ook klinkt.. nu ben ik nog nieuwsgieriger naar ons kindje ( of juist niet.. grapjuh!!)
Heb je ook last van maagzuur? Ik heb het namelijk ook op dagen dat het zuur in mijn maag weer lekker bezig is zeg maar.
mac: een wc bril een goedmakertje?? mmmh. ik kan me voorstellen dat jij meer dacht aan nog een dikke knuffel in bed hahaha! soms kan ik ook gewoon heel boos worden om van die kleine dingetjes. nou ja boos. ben dan altijd zo enorm terleur gesteld ofzo.. lang leve de hormoontjes!
Goed dat je gebeld hebt! Ik zou me als ik jou was nog niet druk maken hoor. Als ze geweest zijn dan weet je meer.
@rianne wat naar van die vermissing ben benieuwd hoe het is afgelopen, maar ik moet nog verder lezen. @joanita wat een heerlijke meevaller 70 euries! @borsten zijn hier van een bescheiden c cupje naar een volle c cup/ bescheiden d cupje gegaan valt gelukkig mee. ik heb wel iedere avod dat er wit op mijn tepels zit, ze lekken dus wel iets maar gelukkig niet zo dat mijn bh nat wordt. @aaliyah ik heb dat ook dat de harde buiken pijnlijk zijn en dat je echt even moet stilstaan heel vervelend! @marloes ik wil even zeggen dat ik je een topper vind! echt super hoe je dit topic allemaal bijhoud, daar gaat toch aarig wat tijd inzitten ook. nogmaals top!
Aaliyah86: kan ook vd blaasonsteking komen .. dat beetje lichte bloed.. (of slijmprop? nu al?maar dat zegt ook niets)) ff afwachten..dikke knuffel!!
@heide fijn dat alles goed was en heerlijk hoor het is in ieder geval gen 9 pond wat eruit moet . @shunsine wat heerlijk dat het goed gaat. @jent fijn dat alles goed was bij de vk.
Aaliyah: gefeliciteerd!!!! Hoop dat er vanmiddag iets meer duidelijkheid is voor je. Hier ook iemand die eerst niet durfde te bellen hoor.. Toen ik uiteindelijk belde waar bij mij de pijnlijke harde buiken van zouden kunnen komen namen ze het gelijk heel serieus! Moest het spoednummer bellen en zij is langsgekomen. Ok, het is wel schikmakend haha maar in ieder geval nemen ze het zekere voor het onzekere.. Nu bel ik ze veel makkelijker. Vannacht veel menstruatiekrampen gehad (zonder harde buik) bij het schaambot. Ook merk ik dat mijn schaambot steeds meer pijn gaat doen.. Zal het echt indalen zijn? De menstruatiekrampen heb ik nog steeds nu en dan.. Net bij de apotheek geweest en heb nuchter op suiker laten prikken. De waarde was 4.4. Volgens hun goed, maar wel aan de lage kant. Doordat mijn waardes de vorige keer erg laag waren moet ik het van hun wel in de gaten houden.. Wat las ik, hebben jullie een meeting? Ik weet niet of ik iemand vergeten ben, maar in ieder geval sorry!
@bab fijn dat de ctg verder in orde was en dat je gebitje weer keurig is . inderdaad een heel gepuzzl met hyves! @basmalah je kan de maxicosi ook op de voorstoel zetten, zolan de airbag maar uitstaan dan. of je doet de voorstoel zo ver mogelijk naar voren dan zal die toch wel achterin passen? ik had een clio daar paste hij makkelijk achterin.
Heide & Kuide: mooie buikjes hoor Prettymommy: vervelend zeg die krampen. Hopelijk is het gauw voorbij.
@heide en kuide mooie buiken hoor!! @mam85 ja ik denk er op het moment maar niet zoveel van en idd ik vind het ook wel erg vroeg voor een slijmprop... ik ga nu even beschuitje eten en dan echt aankleden hahaha iedereen bedankt voor de felicitaties en ik houd jullie op de hoogte