Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Even vooor de slecht slapers ik heb ook al de hele week slecht geslapen en vanacht aan 1 stuk door dus volgens mij komt er een nacht dat je het weer inhaalt.

Aayilah gefeliciteerd met je verjaardag en succes bij de vk. Ik ben benieuwd.

Iedereen bedankt die op mij gereageerd heeft En Laura hoge bloeddruk kan in 1 keer weer terug zijn. Ik hoop toch dat je urine moet inleveren en bloed mag laten prikken om er zeker van te zijn dat het niet een zwangerschapsvergiftiging is. Mijn Gyn zei gister nog ik wil dat je meteeen belt als je misselijk/hoofdpijn hebt, want je bloeddruk kan in 1 keer stijgen.

Voor alle andere een knuffel en succes vandaag bij de vk's Degene die met verlof zijn gefeliciteerd.

xxx Joyce ik ga weer werken.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Kleertjes wassen heb ik hier al gedaan :p ben nogal een bezig bijtje, en nogal ongeduldig dus wil alles meteen klaar en gedaan hebben :) haha
    enveloppen voor de kaartjes ook al geschreven.
    Gister mijn zomer kleren gepast en wat nog paste gewassen/gestreken en in de kast gelegd en de winter zooi eruit gehaald en opgeborgen..

Hmm op de koffie bij mensen goed idee.. als ze tijd hebben iedereen werkt natuurlijk. Zit ik straks als nog elke dag op mijn werk koffie te drinken haha (zijn allemaal vriendinnen van me die daar werken)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik denk dat ik in mijn verlof de hele dag in mijn huisbroek ga lopen :D
    Pas niet veel meer en vertik het om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen voor die paar weken :D

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jent, Mijn hoofdpijn is eigenlijk constant aanwezig. al sinds de laatste gyn controle, dus ze weten ervan. En zo druk maakte ze zich er geloof ik niet over. Dus ik leer er maar een beetje mee leven. Soms merk ik niet eens dat t er is terwijl t er wel is. Net als mijn tintel vingers! Maar ik zal het zeker nog een keer aangeven 4 mei bij de controle, en dan controleren ze ook mijn bloed en bloeddruk en urine weer dus komt vast wel goed :)

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    haha ja erg he.. ik heb nu 2 zwangerschaps broeken die niet meer lekker zitten, die buikband is te laag duwt in mijn baarmoeder ofzo.. zonde van de aanschaf denk ik dan!!
    Gelukkig heb ik heel veel zwierezwaai rokken (zo noemt mijn zus dat) van die half lange wijde rokken, allemaal laag. En die pas ik allemaal nog :D dus moet alleen even wat langere truitjes kopen want al mijn truitjes zijn nu navel truitjes haha

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is wel handig!!
    Ik heb 1 spijkerbroek, die gaat 's avonds in de was en trek hem de volgende dag weer aan :)
    En ik heb een jurkje met daaronder een legging. Genoeg spul dacht ik zo :D

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ja, pcies :p zo werkt t nu bij mij ook haha! En dan maar hopen dat je straks gelijk weer in je oude kleertjes past! Anders wordt t een drama..

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Aaliyah: Ik heb ergens gelezen dat als je vroeg je slijmprop of delen hiervan zou verliezen, dat je lichaam zelf weer een nieuwe aan kan maken. Dus maak je maar niet onnodig ongerust.
    Veel succes straks! Wij horen het wel.

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoi dames!

Hier even een update van mij.

Ik heb vanmorgen een groeiecho/placentalokalisatie-echo gehad (wat een woord :( )
    Gelukkig is mijn placenta met de baarmoeder mee omhoog gegroeid dus die ligt niet meer voor de "uitgang". Ik kan dus gewoon normaal bevallen \:D/
    Onze kleine ligt alleen ruim 2 tot 3 weken voor op groei en gaat waarschijnlijk tegen de 9 pond wegen op het eind :confused: Dus, dat wordt sowieso eerder bevallen voor mij :)
    Goede nieuws was in ieder geval dat ie al met zijn koppie naar beneden ligt, nu maar hopen dat dat zo blijft! [-o<

Voor de rest is hier nog niet veel veranderd, mijn batterij is en blijft leeg en ik kan weinig meer dan rusten, rusten en rusten. Afgewisseld met heel af en toe een klein klusje in het huishouden. Maar we houden de moed er in, de kleine heeft blijkbaar in de gaten dat hij optijd naar zijn nieuwe appartementje moet verhuizen dus die maakt zich al klaar. Het gaat dus niet al te lang meer duren gelukkig. Merk nu ook dat ie aan het indalen is, dus eind juni ga ik echt niet meer halen.

Voor de rest hebben we hier bijna alles op orde, we missen alleen nog een babyfoon en een kinderstoel. We weten wel al welke, maar tja, het geld moet er ook zijn en dat is even het probleem. Maar ook dat komt goed. Kraampakket is binnen, ziekenhuistasje en maxi-cosi voor de kleine staan klaar voor vertrek, mijn tas is al bijna ingepakt en alle kleertjes en verdere spulletjes zijn gewassen en klaar voor gebruik.

Ik heb verder niet bijgelezen, maar heb van Marb gehoord dat Sunshine is bevallen van een gezonde zoon. Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!

Jullie mogen mij trouwens altijd pb'en als je wilt weten hoe het is! En anders kun je ook op mijn beebiesite kijken (knopje website bij mijn naam), daar hou ik ook op bij hoe het met ons gaat.

Geniet van het mooie weer allemaal, alvast een fijn weekend en ik spreek jullie nog wel.

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zo dames jullie houden het allemaal goed bij met typen he, hallo zeg even 2 uurtjes weggeweest en weer 6 blz bijlezen,
    heb gewoon niet de fut om te reageren op iedereen sorry, ben zo moe maar kan niet in slaap komen grrrr,
    heb net lekker gedouched denk misschien knap ik daar wat van op not!!!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @mvb!! leuk wat van je te horen, en wat fijn dat het goed gaat met jou en de grote kleine :D Jammer dat je nog steeds zo moe bent! Maar wat fijn dat je gewoon kan bevallen!
    Geniet er nog even van meid!

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    mvb: fijn even van je te horen,
    neem de tijd en geniet gewoon van alles nu zolang het nog kan
    liefs joa

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mvb fijn dat alles goed is met de kleine en dat je normaal kan bevallen! vervelend dat je steeds zo moe bent!
    @kuide ik heb bij mijn eerste zwangerschap tijdens mijn verlof veel gelezen, als je eenmaal in een boek zit vliegt de tijd. tja nu vermaak ik me wel met een dochter van 2.

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    He meiden,

Kan het ff niet laten om langs te wippen in mijn pauze.
    De kids zijn vandaag erg druk, ben eerlijk gezegd wel blij dat het mijn laatste dag is.
    Vanmiddag mogen ze lekker spelen en knutselen, en ik kan dan mooi rustig alle laatste dingetjes doen :)
    Vanochtend al diverse ouders die me bedankten voor het afgelopen jaar en natuurlijk heel nieuwsgierig zijn naar de baby straks.
    Idee blijft raar dat ik na vanmiddag niet meer verantwoordelijk ben voor deze groep.

Nu voor voorlopig de laatste keer eten met mijn collega's en dan op naar de laatste paar uurtjes :)

tot later.

x girafje

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    succes met de laatste uurtjes, en het afsluiten girafje, geniet er nog even van!!

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Aaliyah: gefeliciteerd met je verjaardag meid!

@heide: inderdaad goed dat je gebeld hebt.

@Rianne: klinkt wel leuk! En superlief van je

@mam85: haha lach me rot ? wat een grappige droom. Ik zou er vooral geen voorteken in zien haha..

@Aaliyah: inderdaad gewoon bellen. Het gaat uiteindelijk om je kindje. Ik denk altijd maar zo.. als er nou wel iets ernstigs is.. dan heb je na de tijd ontzettende spijt als je niet gebeld hebt.. dus gewoon bellen. Trouwens… als ze zo vervelend zijn.. zou ik ze juist bellen. Zal ze leren haha,. Klinkt trouwens wel logisch dat het komt door indalen of door het inwendige onderzoek.. het is allemaal zo gevoelig daar beneden nu..

@maagzuur: heb ik gelukkig (afkloppen) tot nu toe nog maar heel weinig last van..
    als ik het dan heb dan drink ik een glas melk en dan is het weg.

@mac: kan me je frustratie zo goed begrijpen! Schuif het maar op mijn hormonen. Soms wil je ze echt achter het behang plakken.. zo ging mijn man afgelopen dinsdag toen we om 7 uur bij zwangerschapsgym moesten zijn om tien voor 7 nog ff vlug douchen omdat ie net geslapen had.. grrrrrrrr wordt dan eerder wakker!!!!!
    En die metaalachtige smaak heb ik wel gelezen dat dit een ‘symptoom’ is van deze periode in onze zwangerschap ofzo?

@kuidebokbi: mooi buikje meid!

@heide: jij ook mooi buikje!!!

@marloes: gefeliciteerd met je 35 weken en heerlijk het begin van je verlof

@Jolan: jij ook heerlijk laatste dagje!

@girafje: ook jij al je laatste dag! Geniet ervan!

@mandy: het probleem is dat de airbag niet uit te zetten is.. en ik lees overal dat de gordel van de twingo niet lang genoeg zou zijn…. Nou ja ik moet het straks gewoon even proberen.. vind het namelijk best veel geld zou cabriofix…

@Sunshine: fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk mogelijk heel snel heerlijk met z’n 2tjes naar huis.

@kuidebokbi: oohhh wil je me helpen? Ik heb zo’n lijst van things to do voor mijn verlof haha.. komt vooral omdat we nog in een verhuizing zitten.. moet de kleertjes nog strijken, vakantiefoto’s inplakken, computer opschonen, kaartjes bestellen, kraamgeschenkjes in elkaar zetten etc. etc. etc.

@mamavanbritje: yippie je bent er weer! Wat super dat je placenta mee omhoog gegroeid is!
    Fijn dat je allemaal goed nieuws brengt.. alleen jammer dat je je zo moe voelt steeds.. maar goed dat zal niet voor niets zijn dus neem het er goed van.. de rest komt straks wel weer.

17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nou ik ben benieuwd wanneer het kindje op mijn banner naar zijn laatste hokje gaat :)

voor nu ga ik er weer vandoor.. moet nog zoveel doen hier in huis.. ons huisje lijkt net een junkiehok haha... tot later weer meiden!

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hai bas! Niet TE veel doen he!
    Wil je best helpen, dingen die ik op afstand kan doen? Amsterdam is nou niet echt naast de deur helaas!

19. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Hallo

Ik ben weer ff naar het ziekenhuis, ze gaan een ctg maken. Ivm de buikpijn. Voelt als menstruatieklachten.

Liefs Simoon

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Simoon, sterkte!!

Deel Deze Pagina