Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Marloes, het is nu 12.10u nog maar heel even en dan kan je je kleine frummel zien :)

Weet iemand hoe laat Meris de echo heeft/had, vindt het wel spannend, want volgens mij al even niets gehoord van haar.

Liefs Anna

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Nieuwe aanstaande mama's: Van harte gefeliciteerd! Wat gaat het enorm hard hier. Zoveel zwangeren alweer!

Marloes: succes vanmiddag. Laat je het meteen weten? O en trouwens....werk jij in de zorg? (met verstandelijk gehandicapten oid?) Ik zag namelijk ergens staan over pop-gesprekken enz. Deed me daar meteen aan denken. Ik heb jaaaaren met verstandelijk gehandicapten gewerkt, tot ik zwanger was van Merel. Toen ben ik ermee gestopt....

Vandaag ben ik 7 weken! Vorige 2 keer ging het met 6 weken en 3 dagen mis, begon het bruinverlies. Nu gelukkig helemaal niks, gewoon lekker zwanger zonder al te veel klachten! Ik ben zo blij! :)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dames, bedankt voor jullie berichtjes... zo spannend.

Nee, werk in het onderwijs Merel...

ja en jij gewoon al voorbij dat moeilijke punt... goed zo

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb even gezocht naar meris.. wel online geweest, maar laatste berichtje op 29-9...

Meris hoe is het? ? ?

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemiddag,

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd.

Hier gaat alles zn gangetje alleen wat steekjes in onderbuik, erg vervelend gevoel

6. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Fijn gevoel he Merel?! Ik ben dat punt morgen voorbij en ik heb er alle vertrouwen in :D ook al wisselt dat enorm (hihi hormonen) :D
    Lekker nog meer genieten nu!
    Liefs Inger

7. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hallo allemaal! Hier de slechtst postende juni mama van allemaal :oops:
    Nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd en welkom!

Hier alles zijn gangetje alleen erg moemoemoe :( Ik ben echt niet vooruit te branden en word na 12 uur slaap nog helemaal kapot wakker. Verder ben ik ook een emotioneel wrak, kan overal wel om janken terwijl ik echt heel erg gelukkig ben met mijn leven en natuurlijk met de kleine op komst. Gisteren met shownieuws was ik al niet te houden :"Schahaaat er is een hele zielige hond op tv, weeeheheeeheee!" :cry:

Onvoorstelbaar wat de hormonen met je kunnen doen: van energieke adhd gezelligerd naar uitgebluste emomuts :confused: En dat na 5 weken en 4 dagen hahaha.

de 24e komt mvm bij me thuis en de 30e heb ik mijn intake bij de verloskundige. Zin in hoewel ik na meerdere malen gelezen te hebben dat de mvm flessen zo stinken wel een beetje mn twijfels ga krijgen :( Ach ja het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Meiden allemaal een hele fijne dag gewenst en ik blijf jullie volgen ook al post ik niet zo heel veel.

Liefs Michelle

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, ik heb net een beetje door 'oktober 2008 mama's' heen gebladerd. Grappig om te zien hoe zij net zo begonnen als wij en nu allemaal aan t bevallen zijn of al een kindje hebben! :D

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    :D heb ik ook gedaan idd haha.

Whee :pale: ik ben gewoon de hele dag door misselijk... als ik dan op een bepaalde manier ademhaal (degenen die misselijk zijn, kennen het vast) dan begin ik meteen te kokhalzen. Ik heb al van alles qua eten geprobeerd... iemand nog een goede tip?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrrr net mn schoonvader gebeld, had ik eindelijk een dag dat ze morgenvroeg samen thuis zouden zijn, gaat mn schoonvader morgenvroeg weg.
    kan ik het nog niet vertellen
    alsof ze het niet willen weten haha.

nu moet ik weer vissen naar een datum
    ze werken namelijk beide onregelmatig

11. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Hee Mac, gefeliciteerd!
    Gezellig dat je er ook bij komt.
    Hier alles prima, de laatste paar dagen super veel gewerkt.
    Collega heeft longontsteking..
    Maarja betekent wel volgende week veel vrije tijd!

xx C.

12. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    @pixie Dankje voor je bericht

Intake gehad bij verlosk. Moesten 45 min. wachten! En ik voel me nog steeds ziek, dan is 45 min. wachten niet leuk. Daarna gelijk bloedtest gedaan, zodat we zo snel mogelijk weten of het aan mn ijzergehalte ligt. Lig nu al 2 weken ziek op bed. 2x bij huisarts geweest, domperidon voorgeschreven gekregen. Dit is voor je maag en misselijkheid. Werkt wel. Je kan het ook gewoon bij kruidvat voor 3 euro kopen. Maar voor de rest ben ik erg duizelig, licht in mijn hoofd en val soms bijna flauw. Bijna, omdat ik dan nog net op tijd kan liggen. Bloeddruk is in orde.
    Ik heb pas 19 december om 10.00u weer een afspraak bij de verloskundige. Helaas was de echopraktijk vandaag gesloten, personeelsuitje, anders had ik geweten wanneer ik mn eerste echo zou hebben, snik, nu moet ik tot maandag wachten.

Het was, behalve het lange wachten, wel leuk bij de verloskundige. Mijn man ging ook mee. Uit zichzelf. Maar hij stond versteld dat er vrouwen waren zonder man. Hij dacht dat het vanzelfsprekend was dat de man altijd meeging. Na afloop spulletjes van Zwitsal gekregen.
    Ze stond versteld dat mijn vader 1 van de tweeling was en hij nog twee broers heeft die tweelingen zijn. Ergens heb ik al heel lang het vermoeden dat ik ze ook ga krijgen. Het zou in ieder geval niet raar zijn, vooral omdat ik me zo slecht voel.
    Er was een vrouw in de wachtkamer bij de vk, die wel vervelend was. Toen ze hoorde dat ik pas 7 weken was, begon ze gelijk over de kans van een miskraam en dat ze dat zelf ook had gehad en hoe dat dan is enzo. Op dat soort verhalen zit ik echt niet te wachten. Zelf gaat ze over 4 weken bevallen. Ik vind het echt heel vervelend als mensen tegen mij zeggen dat het bij mij mis kan gaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat en weet heel goed dat de kans er nog steeds is. Maar daar nu mee geconfronteerd worden, maakt me onzeker. Daarom probeer ik naast mijn familie, ook nog zoveel mogelijk mijn mond te houden tegenover de buitenwereld.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa baby doet het!

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    harstikke mooi! Gefeliciteerd, heb je het hartje zien kloppen? En verder alles in orde?

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, het was wel even zoeken, deze keer ligt mijn baarmoeder heel ver naar achter... dus die moest ze even zoeken. maar toen ze hem gevonden had, zagen we al snel een mooie vruchtzak met dooier en een klein baby'tje met een knipperend hartje.
    Termijn klopt, 7 weken en 2 dagen!
    7 nov mogen we weer gaan kijken

16. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    WHOOOOO wat super gaaf en wat moet dat een heerlijk gevoel geven :D

Geniet er lekker van en gelukkig is het zo weer 7 november :)

Liefs Anna

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Kom ff snel spieken! Marloes, gefeliciteerd meid! Wat fijn!
    Zo, nu weer werken :)

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@marloes, wauw geweldig dat de baby het doet!
    @nic1, jee irritant he, zit je echt niet op te wachten. je weet heus wel dat de kans bestaat en dan gaat zo iemand het er nog even lekker inwrijven. grr :evil:
    @mac, he wat vervelend dat je het nog niet kunt vertellen! hopelijk vind je gauw een datum.
    @dizzy, getver de hele dag misselijk. ik ben alleen misselijk als ik een lege maag heb. maar ja, dat kan nog veranderen natuurlijk.
    @inger: welk punt voorbij bedoel je? is dat met 7 weken al een stuk veiliger? dat wist ik niet.. ik dacht 12.
    @nieuwe zwangeren; gefeliciteerd!

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    nic1: grote kans op tweeling dus. spannend hoor. wat vervelend dat je zo ziek bent!
    en wat een bizar mens daar in de wachtkamer. je gaat toch niet iemand onzeker maken.. en al helemaal niet als je zo iets van dichtbij mee hebt gemaakt.
    jammer dat echo dicht was!

marloes: wat super ! waarom 7 nov weer?als ik vragen mag?

.........

ik voel me op het moment ook totaal niet zwanger. geen steken onder in de buik meer. en nog geen spatje last gehad van pijnlijke (.)(.)
    ben gwoon alleen erg moe en futloos.

grappig om al die verhalen te lezen he van de oktobere mama's. ik zelf heb bij mijn 1e ook me geschreven bij de januari 07 mama's(onder andere naam).. erg leuk
    we zijn nu nog bevriend (25 okt weer een meeting 3e)
    we hebben een eigen forum opgericht! zodat alles lekker prive is ..

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gewoon weer een 2e termijn echo.
    daar zeg ik geen nee tegen

Deel Deze Pagina