Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    :) sorry. ik ben ook te nieuwsgierig :)

mvb: fijn dat het goed gaat met je!!

simoon: sterkte!

............

net terug vd VK .. alles was goed. buik groeide goed. heb mijn onzekerheid uitgesproken over de groei. en eignelijk gewoon gezegt dat ik enorm nieuwsgierig ben of ie goed groeit en op schema ligt..
    ze vond het voor haar zelf erg onnodig om een echo te laten maken. maar voor mij maakt ze een uitzondering! en kreeg ik een afspraak papier mee. heb gelijk gebeld en 8 mei kan ik terecht. had eigenlijk een weekje eerder gemoeten van de vk maar volgende week zijn ze gesloten.. haha ikke helemaal blij natuurlijk! zo lief dat ze het gewoon ff voor me regeld!!
    nog 1 x naar de vk en dan naar de gyn..

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @simoon succes in het ziekenhuis!
    @basmalah bij de garage kunnen ze je airbag uitzetten.
    @mam85 fijn da alles goed is en wel fijn zo'n echo.

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Simoon hopelijk is alles oke

@ aaliyah hoe was het gegaan bij vk?

Vraagje- iemand tipt voor een bruiningscreme, ben me wat bleek en vooral in gezicht ook omdat ik zo moe ben door slapeloze nachten, kan me niet oppakken om in de zon te zitten.
    En dan niet de dove, die geeft zn plekken vind ik.

Kga me zo eens ff liggen dochter ligt ook in bed en ik ben ook moe pff net weer last van de buik dus moet me echt even de tijd nemen om te liggen

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @mam85 weer goedgekeurd en fijn dat je nog een echo krijgt, kreeg je die anders niet dan ook niet rond de 36 weken?

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Minnie22 beterschap!!
    @tamtam78 vervelend zeg dat je zoveel last van zuur hebt gehad vannacht. Ik las pas dat vanillevla schijnt te helpen.
    @heide goed dat je heb gebeld dat je geen stagaire wil, als dat niet goed voelt ga je je anders alleen maar ergeren mischien.
    @mam85 Oh erg he dat soort dromen, heb ik pas ook gehad, dat me baby heel lelijk was en dat iedereen zei : wat een leuk karakter als ze in de wieg keken. (komt uit een theatershow van jochem meyer die had is die avond gekeken)
    @Heide, mooie buik!
    @kuidebokibi vind je blote buik foto mooi hoor! Ik ga in mijn verlof elke dag een klusje in huis doen denk en verder als het mooi weer is lekker veel buiten relaxen. En anders veel dvd`s kijken! Verder zou ik het ook niet weten, oh ja ga ook lekker veel zwemmen. En als het nog gaat SHOPPEN!! hihihi en bij vriendinnen en familie langs.
    @prettymommy2be vervelend van je buikkrampen, hoop dat het nu beter gaat. Moet je nu iets speciaals doen nu je waardes laag zijn of gewoon goed blijven eten?
    @mandy1 ik ga kleine cupcakes bestellen denk ik. Bij www.cakecompany.nl heb ik met mijn trouwen ook gedaan en ze bleven lang lekker verder zou ik niet echt wat weten.
    @mama1987 fijne middag, gezellig hoor met je moeder lekker shoppen enzo. En daarna lekker genieten op het balkon!
    @jent werkse.
    @MamaVanBrittje fijn dat je placenta omhoog is gegroeid, ik moet volgende week voor de echo mijne ligt/lag ook voor de uitgang.
    @girafje geniet van je laatste middagje en daarna van je verlof!!
    @simoon Sterkte hoop dat er niks ergs is.
    @mam85 mooi dat alles goed was en dat je een echo krijgt hoop dat je dat van je onzekere gevoel afhelpt!

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ja dat had ik gevraagt. ik vroeg aan de vk of ik wel een echo zal krijgen als ik naar de gyn zal gaan? ze dacht van wel . maar ze vond dat het nu nog goed betrouwbaar was om metingen te doen.. als je dat rond de 38 week doet. is het niet zo betrouwbaar meer volgens haar.
    ach mondje dicht en dan hopen we dat we gewoon nog eentje krijgen hahaha =D>

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    vinnies: haha .. ja dat ze boven de wieg hangen en zeggen ; aaaah wat een lief kindje!! (nou dan weet je genoeg hahaha)

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Een groot kindje en vroeg indalen zijn toch geen reden waarom het eerder zou komen toch?

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Vinnies: Ik hoef met de lage suikerwaardes niks te doen..
    Het enige wat het is is dat mijn lichaam vaker en sneller om eten vraagt.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo ben weer terug van de vk en gelukkig is er niks aan de hand.
    Ze vond wel dat ik veel harde buiken had en mn ventje is geloof ik helemaal ingedaald.
    Heb ook nog een inwendig echo gehad om te kijken hoe lang mn baarmoedermond was maar die was nog ruim 3cm dus daar was nog niks mee aan de hand.
    Ze vroeg nog of ik mn ventje even wilde zien en dat wilde ik wel! Meneer was weer eigenwijs en zat met zn handjes en voetjes voor zn gezichtje toch nog wel een echo foto mee gehad.
    Ik moest wel nog thuis urine opvangen en naar ha brengen en ook naar het ziekenhuis. Om 3 uur kan ik bellen voor de uitslag daarvan.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gelukkig is er niets aan de hand Aaliyah!
    Wel leuk dat je hem nog even mocht bewonderen!!

12. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is!
    Ben je nou blij dat je toch gebeld hebt?

13. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mam85 ja inderdaad hahahaha. Ach ja schoonheid zit van binnen he! Mijn man was ook geen mooie baby maar is nu ook een lekker ding hihi.
    @prettymommy2be aha ik heb wel dat ik soms echt moet eten anders word ik helemaal flauw. Soms best lastig als je niks bij je hebt. Mijn suiker was 5.2 en was goed zei de vk.
    Druivesuiker ofzo meenemen helpt dat niet?
    @buddie gelukkig was er niks aan de hand. Wilde je al bijna gaan smsen hihi!

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja dat moet wel helpen, maar ik heb er nooit last van eigenlijk.. Ik wordt niet flauw ofzo..

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @buddy hihi ja ik denk ik ga maar even snel naar het forum dan weten ze hoe of wat

@Nathalie ja dat vond ik ook wel leuk en mijn ventje ook maakt toch nog een beetje goed dat mn verjaardag zo rot begon.

En nu ga ik taart halen en een klein stukje voor mezelf en lekker opeten!!!!!

Iedereen een fijne dag

16. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
  17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O jee dat is schrikken! Misschien komt het wel van het toucheren van gisteren?

Ik heb je op hyves ook al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer!!!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

pff ik verveel me nog geen moment eerlijk gezegd....

straks nog een keer alle kleertjes enzo wassen....

maarja ideeen...

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn weer iets van je te horen

kus

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes meis....

Deel Deze Pagina