Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat het goed is!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff wordt hier gek van die metaalsmaak, met name als iets eet of drink wordt het alleen maar erger........grrrr....

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Fijn dat je gewoon mag bevallen! Wel een flinke baby dus, word je eerder ingeleid?

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Succes!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Gelukkig!

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Vanochtend weer voor controle bij de gyn geweest en gelukkig was alles nog steeds goed!
    De baarmoedermond kon hij niet meer opmeten omdat het hoofdje er al helemaal tegen aan ligt. Ik mag over 2 weken weer terug en waarschijnlijk weer 2 daarna word het bandje verwijderd :confused:

Ik zag weer een paar heel mooie buiken voorbij komen :)

Iedereen met een afspraak succes!

Iedereen met een weekje verder, gefeliciteerd!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Natja, fijn dat alles goed is!!

Mijn buik spant zich soms even een paar seconden aan (voelt iet strak aan) en dan is het ineens weer weg.
    Iemand idee wat dat kan zijn?

8. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Mooie buik hoor!

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

pfffffffff ik heb alles bijgelezen (wel 30 pagina's ofzoooow) en ben oook weer alles vergeten :)
    Heb wel mooie kamers langs zien komen en mooie buikjes.
    Aaliyah gefeliciteerd en mooi dat alles goed was met je ventje,
    Simoon succes in het ziekenhuis.
    Voor de rest dames ben ik het kwijt, sorry....

Ik had gisteren vette nesteldrang, ik was om 12 uur 's nachts nog mijn koelkast aan het soppen en mijn besteklade aan het uitzuigen :p
    Vandaag 'n mindere dag, erg last van mijn suiker met bijbehorende klachten.
    Hij schiet van de 10.1 zo iets later naar 3,8 en die wisselingen maken me beroerd maar ja niets aan te doen :(

Nou meiden, fijne dag verder...

10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Pff jullie tiepen gewoon weer 'n hele pagina als ik 'n berichtje tiep :)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Girafje, Jolanda... we hebben gewoon VERLOF! :D

Aaliyah: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Aaliyah.. lees even verder, ben benieuwd hoe het bij de vk was. En meid... die zijn er voor jou he, zij zijn de deskundige, dus bellen als je ze nodig hebt meid. Voor jou is het de 1e keer, zij hebben al honderden bevallen mee gemaakt

Mac...wat fijn een nieuwe wc bril ;)

veel gekocht, Tamtam

klinkt als een mooi kindje Mam :^o

Heide, mooie foto's van je buik!

dank je wel Mandy

MamavanB: ook een grote jongen bij jullie dus. Super dat de placenta mee naar boven gegroeid is

Simoon; hoe was de ctg?

Mam85; super nog een echo! Lief van je vk

Aaliyah, goed dat je gebeld hebt, nu ben je weer gerust gesteld meid!

zooooooooooooo, en nu maar genieten van mijn verlof :D

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    lekker verlof marloes!! je hebt al een dag mooi weer te pakken!

13. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Hallo dames,

Ben weer terug van de ctg, de hartslag van ons mannetje wisselde per sec, van 116 tot 143 haha en de contracties gingen van 0 tot 60.
    Ze denken aan een blaasontsteking, dus ze bellen me vanmiddag over de uitslag van de ctg. Nog ff afwachten duss.

@Aaliyah, benieuwd wat er bij jou uitkomt.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Nee ik heb niks gekocht, mijn zusje wel 2 broeken en een jurk.
    @ Aaliyah: Mooi dat alles goed was.
    @ Mamavanb:Leuk om ff weer van je te horen, vroeg gisteren al of iemand wist hoe het met je was.

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    FF afwachten dus....

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O ja helemaal vergeten, meiden met verlof geniet er lekker van!!!!!

Ik ga maar eens afsluiten vandaag de kindjes willen ook aandacht

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Aaliyah fijn dat alles goed was en zeker leuk dat je je ventje nog even hebt mogen bewonderen.

Mam85, mooie buik hoor.

Marloes en Girafje geniet lekker van jullie verlof!

Simoon spannend hoor.

Net trouwens een heerlijk dutje gedaan en ben weer helemaal opgknapt.

Ik heb vanmorgen de drukproef van het geboortekaartje opgehaald en ik ben helemaal tevreden. Toen ik de namen erop zag staan, had ik echt zo'n gevoel van ja zo heet ons kindje! En ben dus ook blij dat we niet gewisseld zijn nadat anderen onze naam hebben gebruikt.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga ook afsluiten!

Fijne avond/weekend!

xx

19. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Fijn mvb dat alles goed is, maar dat de beeb ingedaald is wil niet zeggen dat het dan ook eerder komt. Want die vraag heeft mijn man gister bij de gyn nog gesteld. Het is iigf een geruststelling in dat opzicht dat de kleine steeds minder de kans krijgt om zich te draaien.

Mam85 nette buik fijn dat alles goed is.

Vervelend Simoon dat je nog op de uitslag moet wachten.

aaliyah fijn dat alles goed is

Verder weet ik niet meer op wike ik wilde reageren, maar iig allemaal een fijn weekend.

xxx Joyce

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...nou weer mis hoor..dat folie...zit er een vouw in...maar wie weet trekt het nog weg....het zit er nu op...dus ik zie het wel!
    Wat een hork trouwens...je ex...lekker laten lullen hoor! Doe maar lekker waar je je zelf nu fijn bij voelt...je kindje is er bijna en dan ineens vragen...ja hoor!
    Ik ben vandaag trouwens begonnen met adressen opzoeken voor de kaartjes...stel het steeds uit...vind het zo'n rotklus...

@Rianne...ik vroeg me vandeweek precies hetzelfde af...ik ben niet naar een cursus gegaan omdat ik niet zovan die groepjes houd...maar hoe weet ik nou hoe ik moet bevallen...
    En geniet je al een beetje van je verlof?
    Heb trouwens net als jou heel harde buiken...dat het strak staat bedoel ik dan...niet echt pijnlijk...maar gewoon echt knetterhard!

@Girafje...dat klinkt echt als een super gave middag! Leuk hoor...dat je vk zo de tijd neemt ook!

@Mama1987...er zat een streep in...door een stukje plakband waarmee het vast zat..echt dom! Heb trouwens van de vitrostatic genomen...dat is statisch en als je dan scheef zit ofzo kan je het er zo afhalen! Geen lijm ofzo...werkt super makkelijk!
    Lees nu verder: Ik heb het gewoon bij de bouwmarkt gekocht...bij de karwei voor beneden en bij Hornbach voor boven.

@jolan...wat een toffe maxicosi zeg! Super gaaf!

@Aaliyah...gefeliciteerd! Hoe is het met je blaasontsteking?

@Mam85...wat een lekker ding krijg jij dan zeg! Hahaha!

@Marloes...lekker hoor ook verlof!

Zoooooo 50 pagina's bijgelezen! Heb het zo druk gehad de laatste dagen! De bak bak van de hagedissen helemaal verschoont...gestreken...plakfolie geplakt (2 keer...) en noem maar op!

Ik ben trouwens tot week 31 5 kilo aangekomen...vandeweek naar de vk...dus dan zal ik wel weer verder zien.
    Mn schoonzus zei ook dat ze juiast in het laatste gedeelte erg veel is aangekomen...maar zij hield erg veel vocht vast.

Heb vannacht ook erg rot geslapen...had weer lekker last van mn heupen...maar mn kat maakte het goed...hij kwam lekker bij me liggen...vind ik zo gezellig...en nu het nog kan helemaal! Vanaf aankomende week mogen ze (tijdelijk) niet meer in de slaapkamer...kan ze maar beter even laten wennen.

Krijg de laatste dagen zoveel complimentjes...dat ik er zo goed uitzie en dat ik zo mooi draag! Erg goed voor je humeur moet ik zeggen!
    Zelf mannen die het zeggen! Heerlijk hoor!

Hier is mn "verlof" ook begonnen...althans..hahaha...ik heb nu geen sollicitatieplicht meer...scheelt een heleboel! Hahaha!

Heb trouwens echt mazzel gehad bij de Prenatal....we haddem vorige week toch de box en die baby bjorn enzo gehaald...in totaal 420 euro...ik vond dat nogal wat...helemaal omdat ik de dag daarna dat mailtje van de mazzekdagen kreeg...dus ik heb mn bonnetje meegenomen en heb gevraagd of ze daar nog iets aan doen! Kreeg ik gewoon 85 euro terug! Wel gelijkl weer besteed aan kleertjes en een wipstoeltje en nog wat dingetjes (een shirt voor mezelf!)
    Maar vond het wel erg lekker dat ik het een week later nog terug kreeg! Service hoor!

Verder heb ik erg last van mn rug vandaag...en van mn bovenbuik..net onder mn ribben zeg maar. Heb wel het idee dat meneer aan het zakken is...lijkt echt net of er een bal tussen mn benen hangt en ik voel hem ook anders schoppen...zal het wel zie bij de vk dinsdag.

En dan ben ik woensdag lekke jarig!

Deel Deze Pagina