heb trouwens wat mensen toegevoegd op hyves...had begin deze week mn adres al neergezet...maar zie m niet in de lijst staan nu... dus als je wilt: http://dink-freak.hyves.nl/
Hoi meiden! Ben ik anderhalve dag niet geweest, kletsen jullie 40 pagina's vol!! Dat ga ik mooi niet teruglezen allemaal hahaha. Er is vast wel iemand die me kan vertellen of ik nog iets gemist heb. Hoe is het met iedereen? Hier alles goed. Gister gesprek gehad op het werk over hoe en wat als ik terug kom. En helemaal tevreden. Baby is lekker druk en ik voel me prima. Oh ja vraagje! Hebben jullie bij de maxi cosi ook een voetenzak aangeschaft? Wens bij deze iedereen alvast een heel fijn weekend!
sarah, ik had en heb toen en nu ook geen cursus gedaan... toen ik me meldde in het ziekenhuis was het een van de 1e dingen die de medisch vk vroeg.. en ze was blij dat ik het niet gedaan had... vrouwen zonder cursus vond zij beter luisteren naar aanwijzingen
nee niet aangeschaft die voetenzak, kan altijd nog, en anders met een dekentje... want ze zijn er zo uitgegroeid, en we gaan de zomer in....
net heerlijk 2,5 uur voor op een bankje gezeten met buurvrouwen en genoten van de spelende kids... wat een heerlijk weer. doggy uitgelaten en stof gezogen... nu eten koken voor mezelf.. mmmmmm eten wat mn man niet lekker vindt en ik wel...heerlijk. mn mannetje komt vanavond pas laat thuis, dus heerlijk avondje alleen....
Mama1987: Leuke plannen heb jij voor vandaag! Kuide: Je hebt inderdaad al veel voor je verlof gedaaan . MvB: Leuk dat je er weer even bent, fijn dat je placenta me naar bovengegroeid is. En 9 pond , wordt je dan eerder ingeleid? Simoon: Hopelijk heb je geen blaasontsteking... Mam85: Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je toch nog een echo krijgt . Mooie buik hoor! Aaliyah: Gelukkig alles goed met je, dan kun je nu lekker je verjaardag vieren Natje: Alles goed bij de gyn, fijn! Sarah: Da's netjes van de prenatal! Het eten is zover.. tot straks!
heeeeey meiden!!! Laatste dagje op mn werk gehad, dus idd: marloes, girafje we hebben verlof Het was super vandaag. Vanmorgen kwam ik op school en werd al tegengehouden door een moeder. Ik mocht de klas niet in. Toen alle kinderen er waren werd ik geroepen en ze hadden de klas versierd met roze en blauwe slingers. Heel leuk. Verder hadden ze een soort kraammand met allemaal cadeautjes en een boek met wensen van alle kids. We hebben een gezellige ochtend gehad. Nog lekker cake met slagroom en muisjes gegeten. Ik ben ontzettend verwend. Echt heel leuk!!! Allerlei rompertjes, sokjes, speelgoed, knuffels etc. gekregen. Wat me alleen tegen viel, maar dat is een beetje typerend voor mijn klas, is dat de ouders helemaal niet naar me toe zijn gekomen om me een fijn verlof te wensen en te bedanken. Van de 19 ouders zijn er 2 gekomen...... Ze zijn totaal niet geïnteresseerd, beetje jammer, dat had ik het hele jaar al gemerkt. Als er hulp nodig is, is er niemand!!! Ach ik heb een leuke dag gehad met de kids en dat vind ik het belangrijkste!!! Nu heerlijk genieten van mn verlof. Morgen eerst ons 1jarig huwelijk vieren en onze verjaardagen en dan lekker uitrusten . Heb nog een paar weekjes.... Verder een beetje globaal bijgelezen. Aaliyah, gelukkig was alles goed vandaag bij de vk. Goed dat je gebeld hebt. mvg, wat leuk dat je iets van je hebt laten horen. Fijn datalles goed gaat. Ga je ingeleid worden ivm grootte van de baby? Verder weet ik het al niet meer..... sorry....
wat is het heerlijk rustig hier, lekker hoor iedereen geniet vast van het mooie weer.... mijn eten is almost ready dus ik ga lekker eten. tot laters....
@Kuide..: Ik kijk er echt naar uit, misschien omdat ik nu nog fulltime werk en haast tijd tekort kom . Maar ik ben van plan om alles extra goed schoon te maken, lekker uitslapen, wandelen met de hond, laatste dingetjes kopen, laatste kleertjes wassen, lekker luieren in de zon @MvB: Fijn dat alles goed gaat met jullie. Ben benieuwd wanneer de kleine besluit te komen @Simoon: Succes @Mam: Fijn dat je toch een extra echo krijgt! @Pretty: Zit net naar je onderschrift te kijken, gaat jullie meisje echt Rebecca heten of is dat haar buiknaam? @Aaliyah: Fijn dat alles goed was en leuk een extra echo @Mam: Mooie buik! @Aichaaa: Pff dat is wel hele erge nesteldrang Balen dat je waardes zo schommelen @Sarah: vitrostatic, heb het opgeschreven, thnx @Stephanie: Nee, heb geen voetenzak aangeschaft. Voor die kleine stukjes op en neer naar de auto is een dekentje genoeg denk ik, tot oktober zeker. En anders hebben we er snel genoeg eentje gekocht @Jolan: Jij ook al verlof, lekker hoor en geniet ervan! Jammer dat de ouders zo ongeïnteresseerd zijn, maar zo te lezen maken de kinderen dat gelukkig helemaal goed
idd mama1987, de kids maken het goed . Tegenwoordig vind ik de ouders bij ons op school zowiezo niet zo betrokken. Voor de zomervakantie komt er ook nauwelijks iemand even een hand geven.....
Nou, ik sluit me ook aan bij de dames met verlof Ik ben wel niet zo vaak online, maar ga nu tijdens mijn verlof weer eens meer mijn best doen om jullie bij te houden!
idd demi lekker genieten van je verlof... hier heerlijk gegeten, zooi opgeruimd en met doggy gewandeld, nu een toetje en straks lekker koffie met een roze koek.... lekker genieten is dit zeg..
@aaliyah, fijn dat alles goed is!! gelukkig maar, maakte me wel zorgen om je! @mam85, mooie buik!! @Sarah: jeetje zit niet mee met dat folie he! Ja die adressen zoeken is een hels karwei! jij ook zo'n last van je heupen, ik ook sinds gister. Vooral na mijn werk, dan merk ik duidelijk dat ik teveel gestaan en gelopen heb dan ga ik waggelen en heb ik t gevoel dat mijn heupen los zitten, herken je dat? Super van de prenatal!! Ga je nog wat speciaals doen woensdag met je verjaardag (toevallig zelfde dag jarig als mijn moeder! mooie datum) @demi, jij ook gefeliciteerd met je verlof geniet ervan! Ik heb ff een jank bui... mijn schoonouders zijn in NL (wonen in spanje) En ze weten niet dat ik en mijn vriend weer samen zijn, ze hebben echt een hekel aan mij, door hun is het in 1e instantie ook fout gegaan. Maar nu zitten ze dus bij hem in huis. En zie ik hem dus de komende 2 weken waarschijnlijk amper, omdat ik daar echt niet heen ga, en hij ook niet teveel hier wil zijn omdat zijn ouders er zijn voor hem. Baal echt enorm. Voorlopig willen we ook niet dat ze weten dat we weer samen zijn. Willen zo min mogelijk invloeden/meningen van buitenaf (lees zijn familie) over ons heen krijgen. Mijn familie is gelukkig heel positief en zijn heel blij dat we weer samen zijn.