tnx meiden.. ga zeker lekker genieten met mijn kleine mannetje, voor de weken die we nog samen hebben... Hier wel een voetenzak, hadden we nog van nr 1... In het najaar toch altijd handig met die koude buien en ik vond het een stuk makkelijker dan elke keer in een jasje te moeten proppen... Maar ze zijn inderdaad nog snel genoeg te kopen mocht het koud worden! Ik dacht MVB het over een kinderstoel had die ze nog moet aanschaffen... nog niet te druk om maken meid...duurt nog zeker een half jaar voor ze er lekker stevig inzitten... Bij de IKEA hebben ze hele fijne lichtgewicht stoelen voor maar iets van 15 euro ofzo. Wij hebben als 'reisstoel' gekocht. Maar ik vind persoonlijk dat ze er van kleins af aan heel mooi in kunnen zitten... Nadeel is alleen dat er geen voetensteuntje bij zit en het misschien niet echt bij je interieur past, maar als ik nu weer een nieuwe zou moeten kopen, zou ik zeker voor die van de Ikea gaan...
vervelend meis, maar wel een verstandige keuze om het nog even zo te houden. en zo min mogelijk invloeden en meningen over jullie heen te krijgen. jammer dat jullie elkaar dan minder zien, kom je ons maar meer stalken hierzo..... komt goed meis!!! jullie weten wat jullie voor elkaar voelen, en dat is wat telt!
Thanks mac! Het kan er ook nog wel bij op de grote hoop zeg maar! Ik ga morgen lekker shoppen met me zusje en me moeder
Kuide, wat sneu voor je... Ben je weer bij elkaar, moet je elkaar toch nog weer even missen. Gelukkig is jou familie er voor je, dus veel afleiding zoeken daar de komende 2 weken... En dan weer verder genieten met je eigen vent. Laat je niet gek maken en heel verstandig dat jullie even voor jullie zelf kiezen, dan bemoeit zich ook niemand met jullie. En als ze eenmaal weer in Spanje zijn, heb je er ook niet direct weer last van! Weten ze wel dat je zwanger van hem bent?
He meiden, Jullie hebben weer behoorlijk gekletst sinds gisteravond. Helaas niet de puf om op iedereen te reageren. @ Aaliyah: Gefeliciteerd met je verjaardag en fijn dat alles oke is! @ Marloes: Gefeliciteerd met je 35 weken! @ Mvb: Goed om te horen dat alles oke met je gaat! @ Marloes, Jolan en Demi: We gaan lekker genieten van ons verlof!!! @ Jolan: Leuk dat je ook zo verwend bent door je klas. Bij mij waren er woensdag en vanochtend wel diverse ouders nog even langsgekomen om me te bedanken, maar ook niet iedereen. Het is jammer dat sommige ouders niet eens even de moeite nemen om je personlijk te bedanken. @ alle andere meiden: dikke knuffel! Was vanochtend voor 5 uur al klaar wakker en kon daarna niet meer slapen. Om half 6 maar mijn mp3 speler gepakt en even naar muziek geluisterd. Af en toe een klein beetje afgezakt, maar totaal niet uitgerust. Zit nu al te gapen op de bank, dus wordt niet laat vanavond. Kan nu gelukkig gaan genieten van mijn verlof en evt. overdag wat slaap inhalen. Welterusten alvast. x girafje
Ben niet zwanger van hem Demi.. heb tussen door een vriend gehad, en ben daar zwanger van geraakt. Helaas was deze jongen een grote leugenaar. En ja zijn ouders weten dat ik zwanger ben, en ook dat het niet van hem is. Dus dat maakt hun haat voor mij waarschijnlijk nog erger gok ik zo... want nou ga ik natuurlijk helemaal zijn leven vergallen met een kind van iemand anders ook nog!
Trusten Girafje! Hier vandaag van mijn collega's een presentje gekregen en alle leerlingen wensten me veel plezier en sterkte, hahaha... Tja pubers weten zich niet zo goed een houding te geven he?
Oh sorry... ik wist wel dat je eerst alleen kwam en je ex tijdens je zwangerschap weer was tegengekomen, maar heb het dus niet goed genoeg gevolgd...sorry... Maar dan zit het zeker weten goed tussen jullie als hij jou en je kleintje allebei graag bij zich wil hebben... Ach en die oudjes van hem... Die zitten gelukkkig heel ver weg en baby'tjes hebben altijd iets vertederends, van wie ze ook zijn... 't gaat om het papagevoel straks en niet om het zaadke dat er toevallig bij is gekomen... Maar ik snap wel dat het geen leuke situatie is... Wie weet als ze met verloop van tijd zien hoe gelukkig jullie samen zijn, ze het langzamerhand ooit weer gaan accepteren... En anders gewoon voor je eigen gezinnetje blijven gaan! Maar dat doen jullie vast wel. Dat wat ik van je lees, doet me lezen van een sterke vrouw, die voor eigen vecht!
Geeft niks hoor demi dat je t niet helemaal gevolgd hebt! hoef je geen sorry voor te zeggen Ja hoop dat over een tijdje.. als alles rustig is, en we misschien besluiten toch weer samen te gaan wonen. Dat als we het dan aan zijn ouders vertellen t allemaal wat beter zal gaan, omdat we dan ook echt tijd hebben genomen om te kijken of dit goed voor ons beide en de kleine is. En het geen overhaaste opvlieging is. Of wie weet zijn ze dan al dood.. sorry dat ik het zo zeg.. maar zijn vader is al wat ouder eind 70 en zijn moeder begin 60. En hij is enigst kind, en heel erg verwend en beschermd opgevoed. (rijkeluis mannetje is t) Maar ik vecht zeker voor mezelf, en voor de kleine vent in mijn buik. En dat is dan ook het belangrijkste voor mij nu, de kleine en ik.
Hoi hoi dames, Tijdens het neuzen kwam ik deze topic tegen, echt leuk want ik ben namelijk ook een Juni mama. Ben 4 Juni uitgerekend (tenzij ik overtijd raak wat ik niet hoop) en kan niet wachten eerlijk gezegd, verlang zo erg naar mijn kleine. Even kort over mezelf: ik ben Roosje, 25jr en zwanger van ons eerste kindje na 2.5jr proberen. Verder ben ik getrouwd en een huisvrouw. Ik hoop dat ik het hier bij kan houden want er zullen er meer zijn neem ik aan! Hoe gaat het met jullie dames en de baby's/kindjes? Liefs Roosje,
Welkom Roosje! Leuk dat je nog eventjes bij ons voegt! gefeliciteerd met je zwangerschap! We kletsen heeeeel erg veel, dus hoop dat je ons bij kunt houden (geeft niets als je niet altijd reageert hoor!) Hoe gaat t met jou en de kleine?
Tja, die oude garde kan 'de jeugd' van nu toch al niet zo goed volgen he? is jouw vriend dan zoveel ouder dan jij, of was hij echt een latertje? ( Heb zelf een man die 10 jaren ouder is hoor...) Als je me nu in 1x te nieuwsgierig vindt, moet je maar niet antwoorden hoor... Vind het gewoon een heel mooi verhaal dat jullie elkaar weer zijn tegengekomen en hoop voor dat kleine ventje in je buik dat ie straks een papa en een mama in zijn leven mag hebben.
hihi Roos, succes.... Ik zit er al vanaf het begin bij... maar ik kan deze dames niet bijhouden hoor! Heb sinds vandaag verlof en zet vanavond al mijn beste beentje voor, maar heb weken lang alleen maar de laatste 3 pagina's per dag gelezen... pffffff wat beppen hier, maar wel heel gezellig
Nee hoor Demi, ben zelf ook erg nieuwsgierig! Dus geeft niets. Liever dat mensen vragen dan zelf hun verhaal er van maken Hij is ook 25 (hoe ironisch het ook is, hij wordt 26 op mijn uitgerekende datum, hoe kan je t plannen he) Dus hij is idd een latertje.. Zijn ouders zijn er dan ook van overtuigd dat je beter op latere leeftijd (35 en ouder) pas aan kinderen moet beginnen omdat je dan geleefd hebt, en je kind meer te geven hebt.
@kuide shopze morgen, leuke afleiding! vindt je ook een erg sterke meid, met een rete goede instelling!!! jij en je kleine zijn het belangrijkste!!!! @roosje: welkom en gefelicteerd, maar pas op, er wordt hier soms errgggg veel gekletst. sluit je gezelli bij ons aan!!!
pffff vermoeiend die oudjes...tjee zeg, wat een beredenering... het lichaam van een vrouw is op die leeftijd eigenlijk helemaal niet meer 'into' kids, ze zijn niet voor niets dan een risicovollere groep.... ( lieve mama's hier van boven de 35, ik bedoel hier niets persooonljks mee hoor, gewoon een medisch feit, die voor heel veel dames natuurlijk niet geldt. Mijn beste vriendin van 38 heeft ook in dec, haar eerste kindje gekregen, na een geweldig goede en makkelijke zwangerschap en bevalliing) Ach jullie gaan er met zijn 2-tjes en straks 3-tjes vast helemaal uitkomen!
Hoi allemaal, Even een berichtje, morgen reageer ik weer op iedereen. Lig al in bed en ben doodmoe! Vandaag de box opgehaald en even bij Prenatal geweest. Nou slaap lekker voor iedereen!