Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

niet twijfelen aan jezelf!!!! niet nodig...

haha zeg ik die ook wel is aan zichzelf twijfelt... :oops: :oops: :oops:

maar meen het!

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    hey bab! slaaplekker! en tot morgen! Leuk dat de box er nu is!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@bab truste!!!!!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Was het maar zo makkelijk he. Helaas vraag ik me toch regelmatig af of ik wel goed bezig ben, en het allemaal wel kan en of t me gaat lukken.
    Zeker hoe dichterbij het komt.
    Maar aan de andere kant ben ik zo benieuwd naar dit mannetje, en weet ik dat ik het goed zal doen! en daarbij, iedereen maakt fouten!

5. demi26

demi26 Niet meer actief

He meiden, ik ga ook maar eens afsluiten... trusten voor straks allemaal

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    slaaplekker demi! fijn weekend!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ik ga ook maar is afsluiten... even nog de fut verzamelen om mijn hondje uit te laten! Heb beetje teveel gestaan en gelopen vandaag. En mijn onderrug en heupen zijn t zat!
    Dat wordt een kort rondje met het hondje!

Fijne avond tot morgen !

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste allemaal!!!!!!!!!!

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Fijn weekend allemaal.

Kheb morgen druk dagje overdag vanalles doen en s avonds welkom thuis feestje van een collega ze heeft een half jaar rondgereisd.

Denk tot na het weekend

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kuidebokibi, dank je meid. Zo dat merk ik ja dat er veel gekletst wordt hier haha.
    Met mij en de kleine gaat het tot nu toe allemaal goed gelukkig, hopelijk ook met jou en je ventje?

Demi26, dank je hoop dat het lukt. Beppen met iemand die in dezelfde scheutje zit is altijd gezellig idd.

Mac, jij ook bedankt meid. Ik zal het goed in de gaten houden en hopen dat het lukt haha.

Trusten allemaal, sweet dreams!

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden....
    heb het idee dat ik de kleine vandaag niet zoveel gevoeld heb..... Wel een aantal keren, maar heb het idee dat het een stuk rustiger is dan normaal....
    Is dat normaal?

12. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    zo hier weer een nachtbraker, vrieflief moet gaan werken en die *** wekker gaat altijd tich keer af ben dan klaar wakkeer kan daar zo kwaad om worden he, maar hij wil zich maar nie aanpassrn aan mij, wordt er zo scheit ziek van he.
    sorry moest ik ff kwijt,
    als hij weggaat ga ik maar terug om nog paar uurtjes verder te slapen

kus joanita

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    men banner loop een dag achter en krijg hem toch nie bijgesteld grrr

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ben er vroeg uit......
    maak me een beetje ongerust over het bewegen van de kleine.
    Gisteravond was het beduidend minder.... normaal als ik op de bank zit gaat mn buik te keer, nu helemaal niets.... toen ik in bed ging liggen was het ook echt minimaal en normaal word ik er s nachts wel een keer wakker van... nu niet.
    Tot nu toe vanmorgen ook 1 keer licht iets gevoeld.... Wat moet ik doen? Is het normaal dat het een dagje wat minder is?

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen!

Was al weer om 6 uur klaarwakker maar heb het toch nog iets weten te rekken ..

Weet niet meer precies tot wanneer ik gereageerd had, dus ik begin maar ergens :)

@ Girafje, Jolanda en Marloes: Gefeliciteerd met jullie verlof! Lekker genieten nu !!!

@ Guusje: Fijn dat je tevreden bent met het kaartje en goed dat het allemaal klopt voor je gevoel.

@ Sarah: Ik heb inmiddels begrepen dat je natuurlijk begeleid wordt tijdens de bevalling. En dat puffen gaat denk ik vanzelf want dat doe ik nu soms al als ik pijn heb haha. Ik heb nog niet echt het idee dat ik verlof heb omdat het weekend is, maar dat gevoel komt volgende week denk ik wel! Ja raar he die harde buiken, denk niet dat het kwaad kan, maar het is gewoon allemaal zo vol van binnen dat je buik wel strak gaat staan!
    Leuk he die complimentjes! Doet je goed. Dat noem ik nog eens mazzel bij de prenatal! Wat een geld zeg. Ik heb ook pijn aan mijn ribben, komt dat je baarmoeder nu tegen je ribben aanzit.

@ Stephanie: Ik heb geen voetenzak bij de maxicosi. Ik heb wat dekentjes en als het nodig is, is het zo gehaald. Zijn best dure dingen volgens mij

@ Jolan; Wat lief van je klas !!! Ik zou er helemaal emo van worden haha. Wat raar van de ouders ... en dat zijn dan volwassen mensen.. Geniet van je verlof!

@ Demi: Geniet van je verlof!

@ mac; jij bent lekker aan het genieten lees ik, heerlijk hoor. Wat heb je gegeten??

@ laura; het zit je ook niet mee he :( Wat vervelend dat je het moet verbergen voor je schoonouders! snap dat je daar emo van wordt. Probeer lekker wat afleiding te zoeken en probeer je niet te druk te maken, denk aan je kleintje. knuffel!

@ Roosje: Welkom!! Hier is moeilijk bij te houden hier hoor, maar dat zul je wel merken. Je leert iedereen zo kennen!

@ laura: Pff wat een onzin hoe zijn ouders denken over de leeftijd van kinderen enzo !!! Jong mama zijn is leuk en dan heb je op latere leeftijd juist wat meer tijd!! :D

@ Jolan; Even in de gaten houden meid, niet te lang aankijken en gewoon je vk bellen. Je hoort je kleinte wel een aantal maal te voelen op een dag.

@ Jolan; Lees dat het nog wat minder is .. bel je vk even als je je zorgen maakt! vinden ze echt niet erg!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    rianne..... afgelopen kwartier ineens harde schoppen, maar nu weer rustig...
    Het is niet dat ik haar niet heb gevoeld gister, maar heb wel het idee dat het een stuk minder was.. vooral s avonds.
    En dan zit dat in mn hoofd en vannacht ook niks gevoeld en vanmorgen ook bijna niet.

Ik weet ook niet wat normaal is. Ook omdat ik net dan weer wel hard iets gevoeld heb. Is het dan gewoon goed of kan er toch iets zijn?

Getver... ben nog wel 1 jaar getrouwd vandaag en heb helemaal geen zin om me ongerust te maken :(

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hmm ja moeilijk. Ik voel haar ook niet de hele dag schoppen. Soms is het 1 harde schop en dan even niks. Maar het is heel simpel meid, als je je druk maakt bel je je vk even. Zegt dat je je zorgen maakt. Misschien verteld zij wel dat het normaal is, en anders zullen ze je vast even onderzoeken. Snap dat het niet de goede dag is vandaag, maar nu is het nog vroeg en kan ze je misschien al gerust stellen. Het is niket goed om je je de hele dag zorgen te maken.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee dat is waar......
    Ik ga straks denk ik wel even bellen. Vind het nu nog een beetje te vroeg.
    Over een uurtje ofzo...
    Bedankt meid!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hebben ze geen spreekuur op zaterdag dan? Wel bellen dan he ! :D

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik zat gister trouwens in bad met mijn vriend en hij liet per ongeluk de douchekop op de badrand vallen. Haha mijn meisje schrok zich helemaal kapot. Was zo grappig en eigenlijk zielig om te voelen! Je voelde echt zo'n schrik-reactie van haar armen en benen!

Mijn vriend en ik gaan zo waarschijnlijk een gipsbuik maken, zal wel een lekker zootje worden! Verder heeft hij vandaag en morgen late dienst tot 23.00 :(

Deel Deze Pagina