Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Helaas vanochtend weer vroeg wakker :( , maar gelukkig kan ik het nu makkelijker inhalen :)

@ Kuide: Moeilijke situatie voor je zeg. Vind het knap van je hoe je er tot nu toe mee om gaat =D> ! Heel begrijpelijk dat jullie het voorlopig nog stil willen houden voor zijn familie. Gelukkig is jouw familie wel positief! Het is vaak jammer dat je de schoonouders niet voor het uitkiezen hebt.
    En zoals Mac al zegt jullie weten wat je voor elkaar voelt en dat is het belangrijkste!
    Kom de komende twee weken hier maar vaak langs en gooi/schrijf de frustratie er maar lekker uit! En voor vandaag veel shop plezier!

@ Pretty: Mooie naam hoor!

@ Roosje: Welkom en heel veel succes met bijhouden ;) !

@ Jolan: Volgens mij voel je de kleine aan het eind soms wat minder omdat de ruimte in de buik minder wordt. Doe het vandaag een dagje rustig aan en kijk of je de kleine weer meer voelt. Het was gisteren misschien te druk…
    En net als Rianne al zegt: bel als je het niet vertrouwt!

@ Joa: Waardeloos he, mannen die de wekker tig keer af laten gaan :evil: . Heb er hier nog zo 1! Hoop dat hij zich straks echt even gaan aanpassen, want ben net als jij een slechte slaper! Gaat het voor de rest goed met je?

@ Rianne: Veel plezier met de gipsbuik maken! Raar idee he, dat we nu verlof hebben. Heb zelf ook nog meer een weekend/vakantie gevoel.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Girafje: Ja he, ach, komt vanaf maandag wel !!! :D
    Ook al zo vroeg wakker elke keer... ik ook! Hoe zou dat toch komen?

3. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Wat een nare situatie zeg met je schoonouders.. Alsof je vriend zelf niet weet wat er staat te gebeuren.. Hij heeft het geaccepteerd, dus zijn ouders moeten maar mooi hun mond dicht houden! Of niet dan!

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Welkom roosje!
    Ik zit hier ook nog niet zo lang, het is heeeeel gezellig hier, alleen ze schrijven erg veel hahaha

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rianne: Volgens mij komt het nog door het vaste ritme. Over een week slapen we allebei heerlijk, hoop ik. Wordt zelf helaas altijd eerder wakker in de zomer. Zodra de zon opkomt slaap ik minder goed.

x girafje

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Had ik van de week ook een aantal dagen.. Nu nog is ze niet zo druk als normaal.
    Wel heb ik last van indalingskrampen denk ik. (ongikrampen en stekend gevoel aan schaambot).
    Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Oh leuk! Een gipsbuik! Lijkt me zooo gaaf he!

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @Jolan, als je het niet vertrouwd bellen!! Zo simpel is het.
    Mijn ventje is vaak heel druk, maar voel hem soms ook een dagje iets minder, maar voel hem dan ook nog wel. Mijn gyn zei dat het door het groeien kwam, als ze groeien zijn ze wat rustiger. En ze krijgen nu minder ruimte he! dus kunnen ze ook minder bewegen.
    Maar nogmaals, elke vrouw en baby is anders, dus als je het niet vertrouwd bellen!
    En gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk ;)

@rianne, leuk buik afdruk maken! ben benieuwd, jammer dat je ventje late dienst heeft :(

@roosje, gaat wel redelijk hier de zwangerschap, ups en downs... maar zolang het goed gaat met de kleine gaat het met mij ook goed ;) Fijn dat het bij jou goed gaat!

@pretty, je hebt gelijk, ze zouden het ook moeten accepteren, maar zo zijn ze niet. En mijn vriend ja... die doet alles voor zijn ouders, en ze leggen mensen nogal graag hun mening op. en op de een of andere manier werkt dat ook nog is 99% van de keren. Dus tja.. liever dat ze het voorlopig nog niet weten, wil dit niet nog een keer stuk laten maken door zijn ouders!

@joa, balen van je vriend dat ie geen rekening met je houd, ik zou gek worden van een wekker elke nacht :(

Ik heb sinds gister avond 1 plekje op mijn heup dat pijn doet. als ik draai of buk, lijkt wel een scheurend gevoel dan.. geen idee wat t is.. gok op een zenuw of een spier/pees. Heel irritant! Als ik de plek masseer gaat het wel beetje weg, zolang ik stil blijf zitten/liggen :p Tis ook maar een plek van 2/3 cm die pijn doet.. vaag gedoe weer!

Hebben jullie trouwens ook dat jullie de kleine nog maar op 1 plek voelen schoppen.. Ik voel mijn mannetje de laatste 3 dagen nog maar op 1 plek. Daarvoor was het altijd draaien en raden waar zijn voeten dit keer uitstaken!

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen,

Vanochtend weer wakker geworden met een paar indalingsweeen. Maar gelukkig was het snel over. Gisteren geshopt en daarna naar mijn ouders gegaan, manlief kwam daaar ook en hebben we daar gezellie gegeten. Mijn nichtje van 5 jaar is bij ons komen logeren. En ga zometeen WEER :oops: shoppen, en met m'n nichtje nog naar MacDonalds :D

Roosje: welkom en gefeliciteerd meid

Kuide: vervelende situatie zeg. Zoek iig afleiding en denk lekker aan jezelf en de kleine

Jolan: als ik de kleine bijv. niet voel dan plaag ik een beetje en dan begint ze weer te schoppen. Maar dan ligt ze gewoon te slapen en is het zo rustig. Maar als je je zorgen maakt gewoon de vk bellen.

Girafje, Jolanda en marloes: gefeliciteerd met jullie verlof. Nu lekker genieten.

Joanita: balen dat je slecht hebt geslapen

VANDAAG 33 WEKEN :whistle: :whistle: *het komt dichterbij :D *

Dames die ook een weekje verder zijn van harte. Iedereen een fijn weekend!!

10. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Gefeliciteerd met je 33 weken!

Maar hoe voelen indalingsweeen nou precies... want volgens mij heb ik ze ook sinds een paar dagen..

Steeds een terugkomende menstruatiekramp onder in mijn buik.. Soms is de onderkant van mijn buik alleen hard, soms mijn hele buik.. Zijn dat indalingsweeen? Ik krijg ze namelijk steeds vaker zeg maar.. Ze duren ongeveer 1 minuut..

11. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Oh ja, ik voel de kleine ook al een aantal dagen een stuk minder.. Kan dat ermee te maken hebben?

Wat zal ik doen, aankijken? Of de vk bellen.. Maar is dit wel spoed genoeg? Ze komen niet continu en niet met regelmaat dus zo erg zal het toch niet zijn :( ?

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nou ben net nog even in mn bedje gaan liggen en de kleine begon ineens flink te bewegen....
    Nu is het weer rustig. Maar heb net toch wel in een uur 10 keer iets gevoeld....
    Toch maar niet ongerust maken? Of toch voor de zekerheid bellen.
    Hahaha stom he.... mn man is er heel rustig onder. Die zegt: de kleine ligt te slapen joh, je voelt haar toch nog, alleen nu even wat minder.

Ja dat is zo.. ik voel haar idd wel, maar gisteravond eigenlijk niet (2 keer heel licht ) en toen ik in bed lag eigenlijk helemaal niet gevoeld. Maar nu vanmorgen dan weer wel. Zal het dan gewoon goed zitten?

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hmm.. lastig Jolan!
    Als jij je er niet goed bij voelt moet je gewoon bellen denk ik.
    Ik zou het niet gedaan hebben (ben een schijterd met bellen) maar zou me wel zorgen maken.. (bij mij is nu namelijk hetzelfde aan de hand sinds een paar dagen..)

14. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Jolan en Pretty: Volgens mij zit het gewoon goed meiden! Als je het echt niet meer vertrouwt, gewoon bellen! Ben zelf ook geen held met bellen hoor.
    Hebben ze niet de mogelijkheid om te emailen? Bij mijn vk kan dat wel.

x girafje

15. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Weten jullie of de krampen die ik heb indalingsweeen kunnen zijn? Zie paar berichten terug voor omschrijving van de krampen.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen dames,

het is normaal dat je je kindje minder gaat voelen. hij heeft minder plek dus kan minder bewegen, de bewegingen die je voelt, voelen wel veel krachtiger. je kunt ze (bijna) echt herkennen... een trap van een voet, een draai om z'n as, een handje etc...

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    dit staat op de site van mijn vk's (bij mijn week)

Je komt nu iedere week op controle op ons spreekuur. Het is normaal dat je het kindje nu minder vaak en minder krachtig voelt bewegen dan voorheen, maar het blijft belangrijk dat je het kindje iedere dag goed voelt bewegen. Vaak voel je het kindje door je buik heen en weer schuiven in plaats van het “joggen” dat je tot een paar weken geleden nog voelde Wanneer dit niet zo is, moet je altijd contact met ons opnemen.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik denk idd ook dat ik me onnodig ongerust maak. De kleine is nu eigenlijk wel steeds aan het bewegen....
    Maakte me gewoon ongerust om het feit dat het gisteravond en vannacht niet echt bewoog.
    Maar ik denk dat als ik het nu weer volop voel dat het wel goed zit toch????
    Bij mn vk kan je niet mailen en hebben ze ook geen spreekuur op zaterdag. Dan is de stap toch iets groter om te bellen.....

Pretty, het kan idd van het indalen komen denk ik. Ik had van de week ook wat vreemde krampen die ik nog niet eerder gehad heb. Merk wel dat mn buik een beetje lager zit, droeg constant heel hoog.

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes, jij bent natuurlijk wel 4 weekjes verder dan ik :D
    En ik vind het altijd een beetje wazig als er staat:
    Het is normaal dat je het kindje nu minder vaak en minder krachtig voelt bewegen dan voorheen, maar het blijft belangrijk dat je het kindje iedere dag goed voelt bewegen.

Wat is goed??? Ik heb nu vanmorgen toch wel flink gevoeld, is dat dan goed? En dat het dan s avonds en snachts en sochtneds in bed gewoon stil is.... maakt dat niet uit?
    Snap je... ik vind het een beetje wazig wanneer het goed is of niet.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

Zoo het is me gisteren toch laat geworden!! De meeste gingen rond half 12 weg (dachten dat ik moest slapen ofzo :) ) 1 vriendin bleef tot kwart over 2 :confused: !!!!
    Ben lekker verwend en kan na mijn bevalling toch een partij shoppen van al die bonnen hahah. Had van mn schoonzus en dr vriend nog een kleding setje gehad voor de kleine echt lief maar dat hadden ze gegeven toen ze weggingen aan mn vriend en die gaf het later aan mij omdat ik niks voor de baby wilde op mn verjaardag, maar ik vond het echt super leuk!
    Vandaag nog visite van schoonmoeder en mijn eigen ouders en dan rust hihi.
    Heb wel gelezen alles maar ga niet reageren sorry meiden.
    Iedereen een fijne dag vandaag!!

Jolan gefeliciteerd met je trouwdag en iedereen die een weekje verder is ook gefeliciteerd

Deel Deze Pagina