Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    :) :) Sorry meiden, even een lang ego bericht :) :)

Gisteren is mijn laatste dag helaas toch nog wat verpest door mijn LG :evil: . De hele week hoorde ik al van collega’s dat ze kort een gesprekje hadden gehad over volgend jaar. Ik hoorde steeds maar niets en heb gisteren zelf aan een collega gevraagd of zij al meer wist over volgend jaar. Ik had het gevoel dat zij mijn duo zou worden, en dat is inderdaad zo. Nu is het probleem dat zij ook op de maandag en dinsdag wil werken en wij moeten er samen maar even uit komen! Mijn collega geeft zelf aan dat het onmogelijk is om op de woensdag, donderdag of vrijdag te werken :x .
    Ik was er al bang voor, maar ben echt niet van plan van dagen te gaan wisselen. De oppas is al geregeld en ik zit echt vast aan de dinsdag, want mijn moeder heeft al 6 jaar dan de kids van mijn broer en doet dit straks voor mij. Mijn buurvrouw doet de andere dagen en die was al zo lief om aan te geven dat andere dagen geen probleem is.
    Normaal was ik altijd erg makkelijk en maakte het mij niet uit op welke dagen ik werkte, maar nu is het een keertje over! Ik werkte afgelopen jaar 4 dagen, behalve donderdag en kom voor drie dagen terug. Klinkt misschien hard, maar ik vind dat ik dan wat meer recht heb, aangezien ik nu ook op de ma tot woe werk. Zij werkt nu op de donderdag en vrijdag!
    Tot overmaat van ramp hebben we het gisteren tijdens het koffiedrinken met een paar andere collega’s over gehad en toen waren een paar zelfs verbaasd dat ik de opvang al geregeld had, terwijl de kleine nog moet komen! Kon de tranen op dat moment nog net binnenhouden en ben even snel wat water gaan halen.
    Na een tijdje zei een collega die ook in het directieteam hoort dat ik eerst gekoppeld was aan een andere collega die wel op de do en vrij wil werken. Die combi gaat nu niet door vanwege domme organisatorische redenen :x !
    Mijn LG is gisteren trouwens niet eens naar me toe gekomen om aan te geven wie mijn duo zou worden, dit mocht mijn collega doen. Ze heeft me niet eens persoonlijk een fijn verlof gewenst! Ze belde gisteravond en heeft een berichtje ingesproken op mijn voicemail. Ze had me niet gezien was haar excuus :evil: ! Vind dat echte onzin, want ze was aan het begin van de dag op mijn lokatie! Het is gewoon jammer dat zij sinds een jaar onze directrice is, want ze is mega zakelijk! Onze vorige directrice was echt een schat en die was veel persoonlijker ingesteld!
    Baal ff flink, maar wil mijn verlof er ook niet door laten verpesten. Ga van de week even wat dingen op papier zetten en dan kijken wat ik er verder mee ga doen!

:) :) einde ego bericht :) :)

x girafje

2. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    O, ja voor ik het vergeet

Jolan, gefeliciteerd met je trouwdag!

x girafje

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    girafje, dat is idd niet echt netjes.... en jammer zo op je laatste dag.
    Ik geef je groot gelijk dat je niet je dagen gaat veranderen. Bij ons gaat het soms ook wel eens zo. Jammer is dat.

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

ik heb het soms ook dat ik haar minder voel.
    je moet het geloof ik 'n paar x per dag voelen maar als je ongerust bent moet je gewoon de vlos bellen.

5. Aichaaaa

Gefeliciteerd!!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Jolan, als je echt gerustgesteld wilt zijn, dan bel je gewoon de vk. er is er altijd een die dienst heeft, dus die vindt het heel normaal, als ze gebeld wordt. Dan komt ze langs, of jij gaat naar de praktijk. Hartje luisteren en misschien moet je naar het ziekenhuis voor een ctg.
    als het je gerust stelt, dan gewoon bellen meid. daar zijn ze voor!!!

7. Aichaaaa

Oooow leuk, 'n gipsbuik!!!!

8. Aichaaaa

@ prettymommy2be, ik hadje nog geen welkom geheten, bij deze welkom :)

@ Roosje, jij ook welkom :)

9. Aichaaaa

Gefeliciteerd!!!!!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    lekker geregeld weer Girafje!
    en het commentaar van je collega's over de opvang, nou belachelijk. Zelf geen kinderen, of al oudere kinderen misschien? In veel plaatsen ben je gewoon al veel te laat als je de kleine inschrijft zodra je over het staafje geplast hebt, en 2 streepjes ziet...
    onzin dus.

Laat hun het maar uitzoeken hoor. Misschien volgende week, een zakelijke mail sturen naar je net zo zakelijke LG. Zij was toch op de hoogte welke dagen jij wilde gaan werken?

hier vroeg mijn teamleider donderdag (zijn laatste dag van de week) wanneer ik nou eigenlijk moest bevallen en wanneer ik terug zou komen... Ook totaal geen overleg geweest ofzo... Ik maak me er niet druk om en zie het allemaal weer wel in oktober of november

11. Aichaaaa

Wat ik zo lees voel je haar toch regelmatig hoor,

Maar wat echt voor iedereen hier moet gelden bij twijfel gewoon altijd ff bellen.

12. Aichaaaa

Leuk dat het zo gezellig was gisteren,maak er vandaag ook 'n leuke dag van :)

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    girafje:
    heb sinds paar dagen last van indalen van de kleine, wist eerst niet wat het was maar gynicoloog heeft het gister bevestigd dat het indalen was, en daardoor ook zo'n last heb van rug en bekken.
    doet af en toe verrekte zeer maar verder, voel me happy de jeuk is stukken minder,
    wist niet dat lichttherpie zoveel wonderen kon doen zeg,
    heb nog wel wat jeuk maar stukken minder,

ja en verder van het weer wordt ik gewoon super vrolijk
    ik merk echt aan me gedrag dat het zomer wordt ben dan gelijk stuk opgewekter

kus

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Smiley: gefeliciteerd met je 33 weken... gaat nu opschieten!

ik kijk steeds verbaasd naar mijn ticker... nog 4 weken en 5 dagen te gaan..
    Pffff weet nog zo goed toen er op stond 4 weken en 5 dagen zwanger, nog 35 weken en 2 dagen te gaan.

15. Aichaaaa

Wat vervelend dat het zo niet duidelijk geregeld word en ik vind het niet gek dat je nu alles al geregeld heb hoor!!!!

Ik vind trouwend dat veel van jullie gedonder met jullie werk hebben qua baby's krijgen.
    Mag vanuit het werk wel beter georganiseerd worden.

16. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    gewoon lekker van je afschrijven doe ik ook hoor
    en moet zeggen vind het heeerlijk om ff hier afn e toe me gal te spuien

17. Aichaaaa

Ja maar dan mag je gewoon al met 37 weken bevallen he :)

Ik zit ook steeds te rekenen, ik mag over 16 dagen bevallen en over en over 23 dagen ben ik bevallen :confused:

Jij mag dus al over 12 dagen bevallen :confused:

18. Aichaaaa

Zo ik ga ff voor mij en de kids 'n eitje bakken, heb nog steeds niet ontbeten!

19. Aichaaaa

Joehoeeeeee,

Heb ik iedereen weggejaagd ofzooooow ;)

20. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Jeetje wat een kutsituatie zeg! Kunnen ze zomaar van jou verwachten dat jij even op komt dagen op de dagen dat anderen niet willen? oftewel, heb jij totaal geen inbreng op de dagen die jij wilt werken? Echt belachelijk!!!
    Hoop voor je dat je eruit komt!

Deel Deze Pagina