Zo, we zijn klaar met de gipsbuik! Nu moet hij nog drogen voordat ik hem ga bewerken! @ Laura: Ik voel mijn meisje nog wel wat draaien soms maar het schoppen is meestal op vaste plekken. @ Smiley: Dat zijn een boel leuke dingen! Hmmm mac donalds, heerlijk! En shoppen, altijd leuk! Gefeliciteerd met je 33 weken! Oh ik ben zelf ook 34 zie ik ! jeeej ! Over het bewegen van de baby ... : Ik denk dat het nu gewoon steeds minder gaat worden, je baby heeft gewoon minder ruimte. Maar de dames die zich echt druk maken, gewoon even bellen. Misschien kunnen ze je telefonisch geruststellen. @ Prettymommy: ik denk wel dat het met het indalen te maken heeft hoor @ Aaliyah; Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad met veel leuke cadeautjes! @ Girafje: Wat vervelend. Allereerst belachelijk dat zo het raar vinden dat je de opvang nu al geregeld heb. hebben ze zelf geen kinderen zeker? Ik zou het echt niet pikken om alles weer om te gooien, jij hebt ook je rechten. ze kunnen je toch niet zomaar dwingen om die dagen te gaan werken! @ Marloes: Tss alsof je nu al precies weet wanneer je gaat bevallen en terug komt.. die mensen denken echt alleen aan werk !
nou meiden... afgelopen nacht weer in het ziekenhuis gezeten ... werd wakker met zere buiken en hoofdpijn.... dus om 2 uur lindsey uit der bedje ik en johan en naar het ziekenhuis me vader had lindsey naar hun huis gebracht en ik door de mallemolen gehaald... blijkt dat ik er een urineweg infectie bij heb...... lindsey komt zo weer lekker thuis is verder blijven slapen bij me ouders en ik en johan zijn om half 6 naar huis gereden... eigenlijk wilde ze me opnemen maar voor een urineweginfectie vond ik dat niet nodig en wilde gewoon naar huis..... dus mocht naar huis gelukkig ben nu net wakker en weer met hoofdpijn... dus net maar 2 mollentjes ingenomen en rustig op de bank hangen tot me meissie er weer is en rond 14.00 johan wakker maken want die kon niet meer slapen en ging veel later slapen als mij maar pfff wat ben ik het momenteel even spuugzat
wij zijn ook niet iedere dag even actief toch..... dus maak je geen zorgen. als je de kleine gevoeld hebt is het goed..
@ Gaby: Ik snap dat je het echt spuugzat bent! Wat een gedoe elke keer! Wel fijn dat je weer thuis bent. Doe rustig aan meid! @ Mac: oeeeh dat klinkt lekker !! Receptje ?
Goedemorgen dames, Zo ik zie dat er heel wat gebept is sinds gisterenavond. Ff kijken of het lukt om op iedereen te reageren met mijn welbekende zwangerschapsdementie haha. Jolan25, ik heb dat ook gehad rond mijn 30/31 weken dat ik de kleine een paar dagen niet voelde maar daarna ging het weer tekeer daarbinnen. Als je het niet vertrouwd gwn naar de vk gaan meid of ff bellen naar hun. Nog gefeliciteerd met je eerste huwelijksjaar! Rianne84, dank je meid! Ik merk het ja haha, maar wel leuk. Leuk dat gipsbuiken, ben benieuwd naar het eindresultaat. Girafje, dank je meid. Prettymommy2be, Dank je! Oefenen baart kunst zeggen ze haha. Kruidebokibi, idd zolang het maar goed gaat met de kleintjes dan gaat het ook goed met ons. Vervelend je situatie met je schoonouders, ik wens je veel sterkte ermee! Smiley24, dank je meid. Jij ook met je 33 weken, en het komt zeker dichterbij alhoewel het wel sneller mag gaan van mij haha. Aichaaaaa, dank je meid. Heeft de eitje gesmaakt? Aaliyah86, veel plezier vandaag met je ouders/schoonouders! Gabester, begrijpelijk dat je het even zat bent. Ik hoop dat die infectie gauw over gaat , rust ze lekker uit meid! All, liefs! Ps: is er een lijst van de uitgerekende data's? En hoe oud zijn jullie? Is dit jullie eerste kindje? Heeft er iemand last van striemen? Ik las dat iemand het over indalingsweeen heeft, met hoeveel weken heb je dat? Liefs Roosje,
ow ow ow die smiley toch, shopaholic, hahaha jij hebt straks geen ruimte meer om alles neer te zetten, leggen, hangen hihi heb je dat mandje nog gezien? veel plezier met shoppen en gefeliciteerd met je 33 weken!!!!!!! xxx
Jeetje meis, je krijgt het allemaal niet kado he deze zwangerschap. Gelukkig mocht je weer naar huis en ik snap heel goed dat je het allemaal spuugzat bent. Ga maar lekker bankhangen vandaag! xxx Aicha
@ Roosje: Hier staat wat info: http://juni2009.come2me.nl/ Ik ben 24 jaar, eerste kindje en ik heb een paar lichte striemen bij mijn navel en onder mijn navel.
@girafje, vervelend zeg dat gedoe op je werk @marloes.. hihi ja hier ook raar hoor, weet nog zo dat ik 8 wkn zwanger was, nu hoef ik nog maar 8 weken....
Hij was heerlijk Bij marloes zit de lijst met datum's en bij haar kan je ook de gegevens geven zodat ze je erbij kan plaatsen. Leeftijd ik ben de granny van de groep ('n echte, ik heb sinds 2 maanden 'n kleindochter ) en ben verder moeder van 3 jongens (1 van bijna 19, 1 van 9 en 1 van bijna 8 jaar) en nu zwanger van mijn roze kadootje, 'n meisje)