Vergo, je staat erbij... ook in de buddylijst; er zijn deze week nog 2 nieuwe meiden aangesloten, misschien wil een van hun ook een buddy. en anders kun je vast aansluiten bij een tweetal...
zo net maar even online geprofiteerd van de mazzeldagen van prenatal... net zo makkelijk en veeeeeeeeel minder druk
@ Mama87: Ja dat is ook weer zo! Zo had ik het nog niet bekeken Gefeliciteerd met je oma! @ Vergo: Welkom! Ik snap waarom je je nu pas aanlsuit maar je bent welkom hoor. Wat heftig wat je hebt meegemaakt zeg.. Ik heb volgens mij wel eens op een van je topics mee zitten lezen, de namen Dylan en Dinand komen me bekend voor. Geniet nog even van je zwangerschap! @ Simoon: Heeft mijn vriend gedaan! Je ziet wel wat oneffenheden hoor, maar dat zie je toch niet meer als ik hem ga mozaieken. Ik heb net alle geboortekaartjes zitten schrijven, is dat ook vast gedaan. Het zonnetje is af en toe weg hier! Wel jammer. Zit nu met een bak japanse mix te bankhangen
Hey ladies, Pff ben helemaal brak thuis gekomen. Maar het was wel heel gezellie Alweer flink geshopt, een aantal lekker zittende broeken, kleding voor mijn meissie nog een paar nieuwe Birkenstocks, want ik pasecht niet meer in mijn schoenen. Net de boxkleden in de wasmachine gedaan kan het straks lekker buiten drogen met dit lekker weertje. Rianne: leuk zon spiegelmozaik Gabester: het zit je niet echt mee he!! Hopelijk ben je gauw van die infectie af. Sterkte meid!! Vergo: welkom en gefeliciteerd. Kan begrijpen dat je je niet eerder aangemeld had na zon heftige periode. Hopelijk gaat het allemaal nu wel goed met jou en je kleine. Roosje: ik ben 25 jaar, 1e kind en tot op heden geen striae. Indalingsweeen sinds afgelopen maandag. Aaliyah: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Girafje: vervelend zeg dat je zo je verlof in moest gaan Mac: balen van de pijn joh. Doe het rustig aan!! Jolan: gefeliciteerd met jullie trouwdag Simoon: balen zeg dat de babykamer eind juni pas geleverd kan worden
mac hier is de poetdrang weer ingeslagen, hele huis van boven naar beneden al gedaan bed van ons afgehaald, net de auto van binnen en buiten helemaal gedaan en nu ff zitten, verder moet nog boodshcappen doen maar wacht daarmee tot manlief thuis komt van zijn werk, als het goed is die rond half 4 thuis hoop ik, hji heeft geen zinmaar moet mee van mij kus
Mama1987, dank je meid. Vergo, begrijpelijk dat je er een angst aan over hebt gehouden maar het gaat gelukkig nu goed met je meissie. geniet ervan! Smiley24, jij ook al 25 en eerste kind leuk joh. Gelukkig dat je nog geen striae hebt. Joanita, jij ook nesteldrang zo te lezen haha. Hier ook druk in de weer geweest en nu ff pauze, zometeen weer ff verder.
Bedankt voor jullie warme welkom. Rianne kan kloppen dat je het eerder gelezen hebt, ik was altijd driftig aanwezig bij het Juli 2008 topic, totdat ik beviel in April 2008. Maar nu gaat alles goed en gaat het helemaal goedkomen daar gaan we voor. Ik ga zo even kijken in de lijsten leuk. De mazzeldagen van Prenetal ben ik helaas niet aan toegekomen, maar eigenlijk hebben we alles al helemaal klaar. Ik begin beetje bij beetje mee te praten want ik ken natuurlijk nog niemand.
Hey, Ik ben 22, in verwachting van mijn 1e, vriends 2e kindje (van 9).. Hier zit ik onder de striemen hahaha heb een landkaart op mijn buik sinds een week of 2 is dat begonnen. En hier ook indalingsweeen met 30,5 week..
Welkom! Wat vreselijk wat je hebt meegemaakt, maar wat fijn dat nu alles goed gaat! Zal vast een opluchting zijn! Mooie namen inderdaad!
oww wordt met vriendin boodschappen doen, vriendlief is pas tegen half 5 klaar grrr, had hij da ff eerder gezegd, en alleen lukt echt nie meer hahahaha
Jolan, gefeliciteerd met je trouwdag! Over het bewegen van je beeb, die van mij heeft af en toe ook wel een dagje dat ik minder beweging voel en dan maak ik me ook best wel zorgen. Meestal ga ik dan even luisteren met mijn babybeats. De laatste tijd voel ik het ook eigenlijk altijd op dezelfde plaatsen dus ik denk dat het al aardig krap is geworden.
Jolan: Leuk dat je kinderen in je klas zo veel moeite hebben gedaan vooor je afscheid! Verlof: Alle dames die gisteren verlof hebben gekregen geniet er lekker van!! Kuide: Vervelend dat zijn ouders je niet kunnen accepteren.. Roosje: welkom! Jolan: gefeliciteerd met je trouwdag! en fijn dat je de beeb nu wel weer voelt! Aaliyah: Leuk dat je zo verwend bent gisteren! GIrafje: jammer dat je daar op je laatste werkdag achter moet komen, zou inderdaad ook volhouden. Je hebt het al vroeg genoeg aangegeven toch? Rianne: leuk die gipsbuik! Ben benieuwd naar het eindresultaat.. Aaichaa+ Marloes: bij jullie gaat het nu echt snel he! Leuk en spannend! Gabester: het zit je ook allemaal niet mee he , hoop dat je snel van je urineweginfectie af bent! Vergo: welkom hier! Simoon: jammer dat jullie zo'n pech hebben met de levering van jullie spullen zeg! Vanmiddag wezen shoppen, nog wat laatste spulletjes gekocht en een lekkere positie jogging broek . Had er maar eentje.. Nu bekaf en even lekker op de bank liggen..
@Roosje, Ik ben 31 jaar en dit word mijn 4e kindje Tot nu toe nog geen striae Ik heb 3 zoontjes , Nadal van 12, Enzo van 9 en Mika van 4 We verwachten nu een meisje Ik ben uitgerekend op 11 juni
@Rianne 1984 Leuk hoor zo'n gipsbuik! Ik heb het bij mijn 3e zwangerschap ook gedaan en wil het nu ook wel weer doen
Jeetje meis, wat verschrikkelijk! Ik zelf heb 12 jaar geleden een zoon gekregen met 29,5 weken, dit is nu een gezonde (kleine) grote vent.
Dames wat een rust hier! Hier voel ik me niet zo lekker.. De hele dag al hoofdpijn, wordt steeds erger.. En heb het warm.. lijken wel opvliegers haha.. Ook heb ik nu alweer veel vocht in enkels en kuiten enzo.. als ik mijn mobiel er iets te hard tegenaan druk dan blijft de hele afdruk er letterlijk in staan! Ook vingers blijven echt staan! Bah! En verder voel ik me gewoon niet helemaal top! Mijn buik werkt nog steeds tegen, echter geen krampen.. Tenminste niet zolang ik lekker rustig zit. Hoe is het met jullie?