dat hebben wij met een klein clubje van juli2007 ook gedaan. Hebben elkaar al een paar keer gezien, echt gezellig.
nee idd. bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik een echo met 7 week omdat ik verschrikkelijke buikpijnen had. dit was gelik mijn 12 wk echo/termijn echo.. baalde verschrikkelijk! haha omdat mijn zwangerschap verschrikkelijk lang duurde en ook geen recht had op de 20 wk echo (dit werd toen net vergoed en waren te lange wacht lijsten) hadden mijn vk en ik een echo geregeld in de mom van ''he tkindje weinig voelen'' maar ik voelde hem prima.. maar had toch een echo.. eigenlijk heel gemeen maar je doet wat voor een kiekje van je kindje haha
oooh, pff dan duurt het idd lang. Nee hier zijn ze niet moeilijk. vorige keer heb ik met 6-9-13 weken een echo gehad. Daarna werd ik door verwezen naar de gyn, en kreeg er toen 1 bij elke afspraak. Nu dus met 7 weken, dan met 10 weken, en daarna denk ik dat ik nog 1 met 12-13 krijg.... de 1e is ivm eerdere miskraam. Ik dacht na een goede zwangerschap geldt dat niet meer, maar dus wel, dan mag je nog steeds een extra echo
he marloes gefeliciteerd, ik snap alleen nog niet zo goed hoe ik je echo moet bekijken hihi. xxx joyce
oke en hoe groot was het al? of hebben ze dat niet gezegd? dib gefeleiciteerd en welkom hier. ik heb trouwens voor mij doen ook al een mijlpaal bereikt en dat is de eerste goede echo. hihi xxx joyce
ze hebben het kindje niet gemeten, doen ze nooit zo vroeg wel de vruchtzak en die was 7 weken en 2 dagen. Alles zag er goed uit. Mooi huisje vond ze het. Maar ze zei dat het nu ongeveer 8 mm zal zijn
Hoi Madelon, dat was het aantal weken dat het vorige keer fout is gegaan met een mk... en het is een heerlijk gevoel dat je daar voorbij bent @ Marloes, geweldig, een goede echo! Gefeliciteerd xxx Inger
trouwens alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd ik zag dat ik danjo sowieso vergeten was, maar alle anderen die ik dan nu nog vergeten ben ook gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst . xxx joyce
Dan zijn we niet meer de 'jongsten', jeeeej! (en nu moet ik gaan schoonmaken, opruimen, pianospelen en andere nuttige dingen doen. Hup marb! *geeft zichzelf een schop onder kont*)
Bah wat een vervelende vrouw zeg... alsof we dat zelf al niet weten. Dat zijn gewoon dingen die je lekker uit je hoofd moet zetten als je daar voor de eerste keer komt. Hoop dat je je snel wat beter voelt.
hey meiden hey danjo volgens mij is je vorige bericht niet helemaal gelukt, staat namelijk alleen je stukje van vorige keer, of dat moet je bedoeling zijn marloes gefeliciteerd meid met je echo, ik wist helemaal niet dat ze dan de vruchtzak meten en niet het vruchtje zelf.... mam85 hoe lang is het dan geleden dat je hiervoor zwanger was, dacht namelijk dat dat altijd zo was 20weken echo haha niet dus marb ja ben er weer onder me eigen naam haha heb t uitgelegd maar ze was nog beetje suffig van narcose, maar ach zo erg was t ook niet haha nou ik heb vanmiddag de vk gebeld en gevraagd of ik nou na me 8weken echo in t zieknhuis bij hun ook nog 1 krijg rond de 10-12 weken en ze zei JAAAAAA terijwl die andere maandag dus zei van niet!maar zij doen r dan toc altijd nog 1 tegen de 12 weken omdat je dan toch net ff wat meer ziet. heb m dus met 8w4d in t zh en als alles dan goed is plan ik m rond 10,5 wk bij de vk en dan rond 13wk de nekplooimeting, heb ik t allemaal lekker verdeeld haha. xxx