haha ziet er lekker uit rianne, (ook al lust ik het niet haha....) jullie hebben dus lekker gegeten...
ja dat is er zo een ja.... maar heb hem weinig meer om, zwaait zo heen en weer. niet echt practisch..... en omdat ik al een ketting om heb die ik niet af wil doen is het niet altijd mooi als je er 2 om hebt.... had hem wel veel om in de winter, als ik een coltrui aan had, want dan zag je mn andere ketting niet....
als je je fotos in je album geplaatst heb, staat er onder de vergrootte foto een code die je in je bericht kan plakken!
fijn te horen dat er nu niet iets mis is... hopelijk blijft dit zo en hoef je niet naar het ziekenhuis.... truste voor zo! als je nog niet in bed ligt!
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Met mij nog steeds niet zo goed, echt snot verkouden en hoesten..bah! Maar toch eventjes achter de computer Mandy, hoe is het nu met je meisje en haar tandjes? Hebben de ijsjes nog geholpen? prettymommy2be, gelukkig dat alles nu goed was en hopen dat je een rustige nacht hebt! Marjanne, fijn dat alles goed was en je dubbel gecheckt word, alleen maar goed! Leuke foto Rianne, ik heb vandaag de gipsbuik binnen en ga hem binnenkort ook maken. Leuk verhaal, vorige keer was ik 36 weken en 3 dagen zwanger, ik moest en zou die avond de gipsbuik maken...mijn man had er eigenlijk geen zin in...nou toch gedaan..en de dag erna lag ik in het ziekenhuis...2 dagen erna met een baby in mn armen!! Gek he..voel je dan toch aan ofzo ? Weet niet zo goed wanneer ik hem nu ga maken, denk met 34 weken ofzo. Schiet al lekker op he marloes, snap dat je zelf staat te kijken van je banner haha Nieuwe mama's Welkom !!! Liefs, minnie
Zo ik wil ook even weltrusten zeggen en prettymama doe rustig aan he. Leuk Rianne die buik. Natja gefeliciteerd met je zoon en wat naar dat je alleen was, fijndat je nu ruim de 29 weken voorbij bent. Welkom Vergo, Fijn dat jij de bewuste periode ook ruim voorbij bent en dat het nu wel goed gaat met jullie kindje. Heel kanp hoor dat je je toch bij ons aansluit aangezien je wel erg dubbele gevoelens zult hebben af en toe. xxx Joyce
en er is iemand die het huishouden moet doen, vriendlief werkt hele dagen en kan op niemand anders terug vallen dusjah daarom lig ik vaak ak om 8 uur in bed 's avonds dan gaat het nie meer maarja
Goedemorgen! Ik ben de eerste vandaag...Wel lekker geslapen maar zit in het week-ritme van half 7 wakker geloof ik. Luuk is ook al wakker en zit lekker naast me in bed Bibaboerderij te kijken. Had gisteren weinig tijd om mee te lezen en moet nog even heeeeeeeeeeeeeel veel bijlezen. @Rianne: wow! Wat heb jij een mooie buik! Die van mij is echt minimaal. Mensen die mij zien denken dat ik maand of 4 ben....Bij Luuk was mijn buik ook veel te klein! @Iedereen: die zijn kleintje weinig/niet voelt. Gewoon aan de bel trekken hoor! Ze maken liever 1 x teveel tijd voor je dan te weinig. Inmiddels ben ik er aan gewend dat ons kleintje weinig beweegt maar dat kan door de groeiachterstand komen. In principe moet (volgens mijn gyn) je kleintje 10 momenten per dag voelen. Vanmorgen had ons kleintje de hik, inderdaad voelde ik dat ook erg laag. Lag vorige controle ook al cbibi geloof ik... Nou fijne dag allemaal vandaag! Misschien ben ik er vanavond nog even...Morgen wordt een hele spannende dag, ben benieuwd hoe hij gegroeid is! Ga nu aan het stoeien met de etiketten voor op de enveloppen!
Hey meiden, weer 20 pagina's zeg! Alleen de laatste drie lees ik even want ik heb meer te doen.. (al lijkt dat niet met dit tijdstip op zondag ochtend ) ~Gisteren de geboortekaartjes besteld! Nu nog even de tekst doorgeven haahhaha Lijkt me niet geheel onbelangrijk... Ga zo dus even de crea-bea uithangen hierover... ~ Morgen komt de kamer!!!! Eindelijk zeg.... ~ Gisteren is de nieuwe archiefkast gekomen, kan EINDELIJK al die zooi van de kinderkamer af. ~ Gisteren ook mijn kledingkast uitgemest en alles opnieuw opgevouwen, oh wat kan nesteldrang toch heeerlijk zijn... Zo weer even genoeg geleuter over mijn blijheid! beeb voelen: ja hier nog voldoende, hij wil iig op judo of kong-fu denk ik. Tis een vroege leerling indalen: ho maar, zijn hoofd zit nog steeds bovenin, volgens mij denkt hij dat hij er door mijn navel uitmoet.. eigenwijs is ook wijs... weeen/krampen: wel van boven naar beneden over mijn buik. Mijn spoedcursus-puf-fysio-dame zegt dat het van de buikspieren komt die normaal wijken over je buik naar de zijkant maar omdat ze sterk zijn ( ) blijven ze vrij recht en dan kan soms een soort ongmakkelijke maar niet pijnlijke kramp geven, zoals bij het opstaan na het plassen. Hier verder nog geen harde buiken te ontdekken onrustige benen: Heb heerlijk geslapen vanacht maar begin nu steeds van die onduidelijke spierpijnen te krijgen in mijn benen en voeten... Zo maar even lekker wandelen.. Verder heb ik weer niet veel te melden.. Ga zo misschien nog maar even plat.. Tot snel weer!
Goeiemorgen! Stond om 7 uur al weer te strijken .. op zondagmorgen haha. Net mijn eerste roze babywasje erin gedaan! @ Roosje: Zo je hebt een mooie toeter hoor! @ Prettymommy: Hoop dat het al wat beter met je gaat @ Aaliyah: Waauw je hebt echt een puntbuik, mooi hoor @ Marjanne; Goed dat je je beeb even hebt laten controleren. Gelukkig was alles goed! @ Mac: Veel dingen gedaan lees ik! Fijn dat je je zo goed voelt ! @ Minnie: Wat vervelend dat je zo verkouden bent! Haha nou laten we niet hopen dat je beeb nu al wordt geboren na de gipsbuik! Wel op tijd gedaan dus de vorige keer! @ Bab: Ook al zo vroeg wakker... ik denk dat ik ook nog steeds gewend ben aan het week-ritme. Ben elke keer vroeg wakker. Dank je voor je compliment Spannend morgen, hoop dat hij gegroeid is! @ Esmee: Veel leuke dingen lees ik. Eindelijk je babykamer! Moet je er nog veel aan doen? Volgens mij zijn mijn honden ook niet zo blij dat ik elke keer vroeg wakker ben haha. Ze kruipen elke keer weer samen onder het dekentje in de bench en komen er het eerste uur niet onder vandaan.
Goedemorgen meiden, Gisteren de hele dag in de weer geweest en geen tijd gehad om even bij te lezen. Vanacht weer waardeloos geslapen, hoop dat het snel beter zal gaan. @ Jolan: Ben het ondertussen al een beetje gewend dat mijn LG nauwelijks interesse toont naar een deel van het team. Het is omdat ik nu liever voor zekerheid ga (financieel) en er een aantal lieve collegas zijn, anders had ik al een andere school gezocht. Wil dat in de toekomst zeker gaan doen, maar dan is het vooral omdat ik dichter bij huis wil werken. @ Marloes: De collegas die het zeiden hebben allebei kleine kids! Daarom vond ik de opmerking ook zo stom! Ga van de week zeker voor mezelf wat op papier zetten wat ik dan evt. naar mijn LG kan sturen. Wacht eerst nog even af wat mijn collega zal doen, want vond haar al erg twijfelen vrijdag. Voor de rest wacht ik het ook mooi af, heb wel wat beters te doen tijdens mijn verlof, dan me zorgen te maken over school/werk! @ Joa: Wat goed om te lezen dat het steeds beter met je gaat meid! Fijn dat je nu weet waar de rugklachten vandaan komen en dat de lichttherapie werkt! En nu maar hopen dat het mooie weer nog een tijdje blijft! Kun je zelf misschien een beetje genieten van je laatste loodjes @ Aichaa: Het is inderdaad opvallend dat er zoveel meiden zijn die problemen hebben met werk! @ Pretty: Mijn lieve collega die ook in het managment team zit wist ook nog even te zeggen dat de LG van mening is dat je zelf de keuze moeder/werken maakt en dat daar geen rekeningen mee gehouden hoeft te worden! Hoe bedoel je, een prettige werksfeer op zon manier. @ Gabester: Jeetje meid, het zit je ook niet mee. Snap heel goed dat je het even hebt gehad! Hoop dat je snel opknapt. Dikke knuffel. @ Rianne: Gaaf zeg, die gipsbuik. Ben benieuwd naar het eindresultaat! @ Roosje: Ik ben 29, zwanger van mijn 1e kindje en nog geen striemen. @ Mac: Hoe gaat het met je nek en schouders? @ Vergo: Welkom meid! Wat erg voor je dat je vorig jaar je tweeling bent verloren. Ben heel blij voor je dat deze zwangerschap goed gaat. Collega was ook bevallen van een tweeling van 26 weken. Bij haar is alles goed gekomen. Zo, heb nu al flink wat bijgelezen. Ga eerst maar even eten. Tot straks. x girafje
@ Girafje: Vervelend he dat slapen ... Ik heb het ook en denk dat het de komende weken alleen maar erger gaat worden. Eetse.
Goedemorgen dames, Dacht dat ik vroeg was op de zondagmorgen Wilde nog even lekker met een boekje in bed gaan lezen, maar de kids maakten steeds ruzie beneden Nieuwe dames, WELKOM en gezellig dat jullie er bij gekomen zijn... IK MIS DE ZONNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Goedemorgen, @ Prettymama: rustig aan doen en ik hoop dat je de nacht goed bent door gekomen. @ de Nieuwe Dames: Welkom en klets lekker mee. @ Rianne: Mooie gipsbuik hoor. @ buikfoto's: Zag weer mooie foto's voor bij komen. Vannacht weer iets beter geslapen lag er ook vrij laat in voor mijn doen om 12 uur. Waren bij vrienden geweest en was erg gezellig. Vanmiddag gaan we op kraamvisite mijn kleine neefje bewonderen Vandaag 31 weken De weken vliegen voorbij. Morgen komt mijn broertje(22 jaar) logeren tot woensdag hoef ik me ook niet zo te vervelen. Donderdag en vrijdag is mijn man ook vrij, dus dan gaan we vast wel leuke dingen doen. Gisteren ff de stad in geweest, maar heb steeds sneller last van mijn voeten en rug. Iedereen een fijne zondag.