Ben ik weer! @ Simoon: Balen dat je kamertje later komt! Leuk he, verbouwen in je huis Onze keuken is nu zo goed als klaar, er moeten enkel nog wat tegels goed schoongemaakt worden. Ben er zelf ook helemaal klaar mee!!! @ Natja: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Lijkt me best moeilijk, bevallen zonder dat je partner erbij. Goed dat je het uiteindelijk een plekje hebt gegeven. @ Mac, Roosje en Aaliyah: Mooie buiken hoor! @ Pretty: Doe je rustig aan meid! Hoop dat de kleine snel weer indaalt! @ Minnie: Balen dat je nog steeds verkouden ben. @ Esmee: Druk dagje gehad! Wij hebben ook net de kaartjes besteld, moeten enkel nog het juiste aantal doorgeven. Tekst had ik wel gemaakt en meegenomen, maar zonder aantal maken ze geen proefdruk. @ Hyves: Op mijn pagina kun je stemmen of het een jongen of een meisje gaat worden. Tot nu toe heb ik maar 5 stemmen die allemaal denken dat het een meisje gaat worden. Wat denken jullie???? Hoera, alweer 34 weken! Iedereen die weer een weekje verder is gefeliciteerd!
Goeiemorgen allemaal! @Simoon: Dat is kl*te, dat je de eerste weken zonder babykamer moet doen! Kun je niet tijdelijk een wiegje van iemand lenen? @Natja: Nog gefeliciteerd met je zoon! @Rianne: Ziet er mooi uit! Ik lust geen sushi dus lekker kan ik het niet noemen @Natja: Heftig hoor, zon bevalling alleen doen en dat op je 19e. Snap dat je het daar wel moeilijk mee hebt gehad! @Mac: Mooie buik hoor! @Roosje: Ik heb ook nog geen indalingsweeeen hoor, maar merk wel dat mijn meisje regelmatig de hik heeft Mooie buik trouwens @Pretty: Fijn dat alles goed was met de kleine. Hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen! @Aaliyah: Mooie buik! @Marjanne: Gelukkig is er niks aan de hand, fijn dat je gelijk een ctg kreeg! @Minnie: Beterschap, hopelijk ben je snel van je verkoudheid af. Krijg jij ook zon harde buiken als je moet hoesten? @Rianne: Leuk hé, babywasjes doen
Ik stond vanochtend om half 8 alweer de was te doen en te stofzuigen. Lang leve de nesteldrang Gisteren feestje van mijn oma gehad, met z'n allen eten. Toen ik 1,5 satétje op had kwam ik erachter dat er rauwe stukken in zaten... Die heb ik dus op :S. Denk dat het allemaal wel mee valt en anders is het nu toch te laat... *zucht* Manlief is lekker met ons paard buitenrijden en ik verveel me. Nog een paar maandjes en dan kan ik ook weer lekker paardrijden
Goedemorgen dames, Even een egobericht (ik weet op niks meer te reageren namelijk...) Hier vannacht een keer misselijk wakker geworden, maar ben gaan weer gaan slapen want ja, het was toch niet zo erg.. Vanmorgen wakker geworden... nog steeds misselijk.. Ook de hoofdpijn is nog duidelijk aanwezig. Dus eigenlijk zou ik nu de vk moeten bellen en naar het ziekenhuis gestuurd worden denk ik. Maar gek genoeg durf ik nog niet... Het ziekenhuis klinkt zo ernstig
Jeetje, das mooi balen dat je geen goede nacht hebt gehad. Snap heel goed dat je niet durft, maar het is wel het beste. Sterkte ermee **dikke knuffel**
goedemorgen Dames, Wat een drukte al hier op zo'n vroeg tijdstip. pm2be heel veel sterkte. Ik ben trouwens buddy geworden met pm2be, de nummers zijn inmiddels uitgewisseld. Gisterenavond was ik ook niet zo lekker, ineens heel erg maag en buikpijn, ik heb een pcm genomen en ben naar bed gegaan nu weer een stuk beter. Ga zo even naar mn ouders koffie drinken. Voor diegene die zich niet lekker voelen heel veel sterkte en doe rustig aan, ik kom later nog even kijken.
Ik zou geen risico willen lopen hoor pm2b, ze hebben het niet voor niets gezegt en zwangerschapvergiftiging is gevaarlijk voor jou en je baby. Liever voor niets bellen en gaan dan dat je niet gaat! Echt ff bellen hoor!!!!!!
De vk is inmiddels gebeld. Ze is nu aan het overleggen met het ziekenhuis.. Hoop dat ik niet langs hoef te komen, maar aan de andere kant heb ik liever dat ze nu dingen uitsluiten.. Pff... en de hele ochtend al weer indalingsweeen ofzoo. Voel me al met al dus belabberd!
Goeiemorgen trouwens allemaal, Ik merk dat mijn humur erg daalt de laatste dagen. Echt, ik word snel boos en huil ook snel. Kids doen ongezellig thuis en het enigste wat ik wil is rust en gezelligheid om me heen! Hoop dat die bui snel over is!!!!
@Pretty: Sterkte en houd ons op de hoogte! @Aichaaa: Ik zat gister in zo'n zelfde bui. Maar vandaag voel ik me weer helemaal happy . Heb jij vast ook! Ik heb opeens last van krampen en steken die ik echt weg moet zuchten. Steken in mijn vagina zeg maar... Zijn dat die indalingsweeen waar jullie het over hebben?
I hope so Ik heb daar geen steken (maar mijn kleintje daalt ook nog niet) dus zo het niet weten. sterkte ermee....
zo goede morgen... even 15 pagina's gelezen.. @Girafje, wat ontzettend klote van je werk! Wel heel raar dat ze dit zo regelen. Echt niet netjes. Sterkte ermee! @Rianne, gave buik zeg!! @gabester, jeetje meid ook dat er nog bij! beterschap! @vergo, welkom hier! snap dat je even wilde wachten voor je je aansloot, maar heel leuk dat je het toch doet! @alle nieuwkomers, (staat ook op de lijst van de juni mama's pagina maar goed) ik ben 25, zwanger van mijn 1e kindje, een jongen, ik ga borstvoeding geven, en in het ziekenhuis bevallen, en ik ben uhhh nou ja niet alleenstaand, maar niet samen met de papa van mijn kindje, maar met mijn ex van voor deze zwangerschap. Ik ben van origine kraamverzorgster, dus als je vragen hebt over kraamzorg of iets wat daar mee te maken heeft, schroom niet! @natja, gefeliciteerd nog met je zoon!! @ rianne, wow mooi die sushi!! lekker hoor. @pretty, doe maar rustig aan, goed dat je gebeld hebt! @mac, mooi buikje!!! @aaliyah, ook een mooie buik! enne die broekjes heb ik ook @pretty, lees nu weer verder en jeetje wat naar dat je je zo voelt, goed dat je toch weer gebeld hebt!!
ik ben hier gister helemaal niet meer geweest.. Ben eerst gaan shoppen met mijn moeder en zusje! was erg gezellig. Maar heb veel te veel gedaan.. van 10 tot 16.00 lopen in de stad is niet verstandig, merk ik achteraf. Storte helemaal in gister, heb overgegeven, kreeg koorts en hele erge hoofdpijn. Ben dan ook vroeg naar bed gegaan, maar heb slecht geslapen. Nu is de hoofdpijn en misselijkheid er nog steeds, sta te wankelen op mijn benen omdat ik dus ook nog niks gegeten heb. Krijg geen hap weg Ga zo dus weer mijn bed opzoeken, moet moet echt eventjes naar buiten met mijn hondje