Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoop dat je je snel weer beter voelt.

2. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Succes!!!!!!!!!!!!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    pfff heb ook nog steeds verhoging :(

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ga me nu ineens zorgen maken. Van de week 3 kindjes op mijn werk ziek, ivm Waterpokken.. Nou heb ik die al gehad, en is t alleen gevaarlijk voor de kleine als hij geboren wordt in de periode dat ik verschijnselen ervan heb.
    Maar toch...

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Rianne: Goed idee, babywasje doen. Heb er nu ook in de machine zitten!

@ Simoon: Ik mis ook de zon!!!!!

@ Tamtam: Mooie buik hoor!

@Aichaa: Herken het! Heb er ook last van. We gaan samen duimen dat het snel weer over is! Dikke knuffel!

@ Laura: Doe je rustig aan meid en denk aan jezelf en de kleine. Hoop dat je snel weer opknapt! Als je je morgen nog niet beter voelt en je nog onzeker bent wat betreft de waterpokken kun je altijd je vk bellen voor de zekerheid! Dikke knuffel!

x girafje

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Laura en prettymom ik zou echt even bellen met de vk. Het klinkt bij jullie allebei echt niet gezond. En het wordt er niet beter op alleen maar erger blijkbaar dus ik zou echt even aan de bel trekken.

En mama 1987, die steekjes heb ik ook en volgens mij is dat het indalen.

Trouwens ik zou het leuk vinden als jullie bij mij op de hyves ook de poll invullen.

xxx Joyce fijne zondag verder

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden

mama ik denk dat het wel indalingsweeen kunnen zijn hoor want ik heb ook steken bij mn vagina en mijn beeb is ingedaald al...

kuide miss even je vk bellen voor advies? Als je verhoging blijft houden en je niet goed voelt miss toch om dingen uit te sluiten....

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @simoon wij hebben hier ook geen zon het regende hier net....

@joanita ik las het berichtje van jou maar je kan toch ook het huishouden verdelen over verschillende dagen?niet om je aan te vallen ofzo maar je hebt de hele tijd over last van en dan ga je op 1 dag het hele huis doen....

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jent & aaliyah.. op zich is met de kleine alles goed geloof ik.. voel hem goed bewegen heb geen ongi pijn of andere krampen, geen band gevoel etc.
    Het is puur mijn lichaam die nu ff tegen werkt. (weet dat dat natuurlijk ook effect heeft op de kleine)
    Maar ik wil gewoon niet nu weer de gyn bellen, misschien als ik bij de VK zou lopen dat ik makkelijker zou bellen, maar moet nu het ZH bellen naar de verloskamers.. bah.
    +dat het wel minder erg is als gister avond.

Weet dat jullie ergens gelijk hebben en t misschien ook beter is om dingen uit te sluiten. Maar aan de andere kant, heb ik zon gevoel van ja jeetje ik zit de laatste weken elke week in het ziekenhuis en elke keer is er niks! Heb nog geen week niet in het ziekenhuis gezeten om iets wat achteraf onnodig was...

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Kuide ik snap je wel hoor en als jij niet vind dat het nodig is moet je het niet doen hoor! Maar miss kan je alleen bellen voor advies dat je niet gelijk langs hoeft te komen?

Dat je elke week langs bent geweest en er niks was, ik snap dat je je daar rot over voelt ookal weet je dat het niet hoeft want dat heb ik ook gehad afgelopen vrijdag ik had zo iets van jeetje ik stel me miss wel aan ik heb alleen maar blaasontsteking...
    Maar goed die mensen zijn ervoor he en wat als er wel wat aan de hand was geweest 1 van die keren...

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah, dat is ook zo, je hebt gelijk.. Ze zijn ervoor, en wat als er wel wat was.
    Begin het gewoon zat te worden dat het elke keer zo gaat en ik niet gewoon lekker zwanger ben :(
    pfff ik kijk het nog eventjes aan. Zo mijn bloeddruk even meten, die was gister goed. Daarom maak ik me ook niet heel druk dat t daaraan ligt ofzo.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Kuide dat lijkt me idd ook niet leuk dat je altijd wel ergens last van hebt en je zorgen maakt! Kijk het gewoon nog even aan en als je miss op bed hebt gelegen gaat het al weer beter gewoon goed rusten kan ook al helpen. En blijven drinken eten is niet eens het belangrijkste he.

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Joyce: Heb net een voorspelling gedaan op je site. Ben benieuwd of die uitkomt!

Fijne zondag nog.

x Annemiek

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    bloeddruk zit tussen de 130/85 en de 115/70 dus is niks mee mee.. (gyn had gezegd als je meet meet hem dan meerdere keren om beide armen, streep hoogste en laagste weg en dan heb je je bloeddruk) dit zijn de hoogste en de laagste.
    Mocht hem ook niet te vaak meten, dus heb m gister omdat ik me klote voelde gemeten en toen was ie ook zo. en nu dus nog. Dus is prima stabiel als je t mij vraagt :)

Ik ga even paracetamol nemen en naar bed, hopen dat ik me beter voel straks..

15. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    @Laura, ik hoop dat je je straks weer een beetje beter voelt en anders gewoon bellen.

@P2m, succes in het ziekenhuis en hopen dat het niets ernstigs is.

@Denk dat wij zo nog maar ff naar de camping gaan, kunnen de kids lekker spelen en hebben wij rust, het wordt de hele week petweer en vandaag is waarschijnlijk nog de beste dag.

@Iemand nog iets gehoord van onze eerst geboren baby Niek of zijn moeder??

Liefs Simoon

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

BELLEN JIJ!!!!!!!!!!!!!
    als er straks wel iets is dan kun je je zelf niet vergeven dat je niet gebeld hebt!!!!!

nu ik verder lees zie ik dat je al na het zknhs bent, succes en goed dat je gebeld hebt

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames met een weekje verder gefeliciteerd!

dames die zich niet zo lekker of down voelen dikke knuf!!!

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    normaal verdeel ik alles over de hele week,
    maar gister ging het geweldig voor mijn doen,
    achjah

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

kga ff naar de prenatal.....

20. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey meiden, ben ik ook weer eens

Pm2be... hoop dat alle sblijkt mee te vallen in het ziekenhuis...

Kuide... als je na het slapen nog steeds niet lekker bent, dan ga je gewoon het ZH bellen...
    De gezondheid van jou en je kindje gaat voor het 'lastig' vallen van ziekenhuis personeel!

Lieve dames, maken jullie je nou eens geen zorgen over wat anderen over jullie denken. Als je je onzeker voelt of niet lekker dan bel je gewoon! Daar zijn ze voor... Blijf altijd voor jezelf en je kleintje denken....

Mama, jij vroeg volgens mij naar indalingsweeen? Moet je ze echt wegpuffen en komen ze langere tijd met regelmaat? dan zou ik maar eens even gaan bellen, want indalingsweeen hoor je nog niet te moeten wegpuffen....

Rianne, mooie gipsbuik hoor!

hier verder niets bijzonders te melden....Fijne zondag allemaal

Deel Deze Pagina