Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jent: heb jij nog contact met je buddy Meris? ze is al best lang niet meer hier geweest!

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier wordt echt gekeken naar de bloeddruk die je begin van de zwangerschap hebt. Dat was bij mij 55 max 60.
    Daarom vinden ze mijn bloeddruk nu ook te hoog.

3. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Aaliyah: Voor zover ik weet kan je ook rugpijn/krampen krijgen van de blaasontsteking.

Koninginnedag: Ik ben alleen en ken niemand hier in de stad.. dus zal niets bijzonders worden denk ik.

Weten jullie waarvoor je bed omhoog moet als je niet thuis bevalt?
    Mijn bed is namelijk maar 40 cm hoog, dus zelfs met een extra matras erop is dat nog te laag! Ik wil verder niet thuis bevallen, maar is het alleen nodig voor het bed verschonen door de kraamhulp of ook voor andere dingen? (bed verschonen kan mannetje ook wel namelijk..)

Schoonmaken: Hier heb ik ook nog veel dingen op het lijstje staan hoor! O.a.:
    -Besteklade
    -'Rommellade' ;)
    -Gangkast op orde brengen en schoonmaken
    -Kast met schoonmaakspullen op orde brengen en schoonmaken
    -Babykamer moet nog leeg.. (nog enkele planken die van ons bed af komen moeten naar de schuur gebracht worden, weegt niks dus doe ik lekker zelf).
    -Hier moeten ook de 1e kleertjes nog gekocht worden.. maar dat wilt vriendlief met zijn zoontje doen (echter als ik daarop moet wachten komt het er niet van!).
    -Vluchttas inpakken (wanneer moet die klaarstaan eigenlijk?)
    -Een heeeeel groot gedeelte van alle babyspullen moet nog opgehaald worden bij mijn moeder. Die wil het zelf niet brengen (haar vriend eigenlijk niet, die moet mij niet haha en mijn moeder durft geen snelweg te rijden). Misschien dat ik die 2 uur 'rusten' smiddags als smoes kan gebruiken hahahaha.. Dan moeten ze het wel brengen! (ze zijn mijn hele zwangerschap nog niet hier geweest!)
    Maar er liggen daar zoveeel spullen en ook de kinderwagen! Die wil ik wel hier hebben eigenlijk zo snel mogelijk.

Verder moeten zowel het wiegje als de commode nog gehaald worden!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden,

Jeetje 20 pagina´s geklets! Heb nu geen tijd om bij te lezen. Morgen zit ik op mijn oude werkplek dus ga ik een poging wagen :D

Gister een dagje wezen shoppen in Arnhem en ik ben er nu nog moe van. Heb echt het idee dat mijn ogen half dicht zitten.

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hey meiden!

zo hier alles rustig tot nu toe :) wel heb ik enorm de behoefte om alels schoon te maken maar mag niks doen helaas:( dus heb net op me gemakje lindsey haar kleding kast opgeruimt rustig gezeten en alles weer netjes neergelegd net als de kast van de kleine man hihihi net ook visite gehad :D

met kninnedag gaan wij ook niks doen :( lindsey gelukkig wel die slaapt bij me ouders en gaat dan naar de kermis :D en wij gaan een dagje luieren..

Pm2b: fijn dat alles goed was! hier kijken ze ook alleen maar naar de bloeddruk van nu en niet van eerder omdat bij de meeste zwangeren de bloeddruk wel stijgt aan het einde van de zwangerschap... bij mij zat hij van de week onwijs netjes en mijn gyn zegt dat een bloeddruk ook een moment opname is .. ik moet nu tegenwoordig een uur lang aan een bloeddrukmeter en dan wordt om de 5 a 10 min mijn bloeddruk gemeten en dan kijken ze naar het gemiddelde :D doen ze gelukkig wel tegelijk met het ctg hahaha dus dat scheelt :D en je bed moet omhoog voor de kraamzorg en de controles die ze moet uitvoeren.

Aaliyah: die rugpijn kan ook komen door je blaasontsteking! heb ik ook wel eens gehad alleen toen had ik er nierbekkenontsteking(ofzoiets) bij omdat ik te lang met die blaasontsteking was blijven lopen.maar kan ook gewoon het indalen zijn van de beeb :D

kuidebokibi: ben je toevallig ook verkouden? want anders kunnen het ook je holtes zijn die verstopt zitten dat veroorzaakt ook veel hoofdpijn !

mac: lekker dat je ben geslaagd :D en gezellie visite :D hier is het weer trouwens best wel grauw wel droog :D gelukkig

@buddy lekker he die drang om schoon te maken!!! ik heb het ook zo onwijs erg... alleen ik kan er niet aan toegeven dus zit ik johan te commanderen whhahahahaha arme johan :p mjah al had ik geen rust hoeven houden had ik het toch niet gekunt ivm me bekken :(

ja kan wel schoonmaken maar niet stofzuigen en dweilen :(

nu zit ik te wachten tot het stomme voetbal is afgelopen want dan gaat johan soep maken :D:D

morgen weer naar de gyn en meteen me pies inleveren :D
    hoop dat alles goed is anders lig ik kninnedag in het zh hahaha hebben we geen zin in hoor :D
    wil de laatste weekjes lekker thuis zijn :D en miss nog even een keertje kunnen winkelen :D

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    @schoonmaken, ik heb die drang ook wel maar ik wacht nog even tot mijn verlof :D
    Oh en volgende week heb ik vanaf woensdag een weekje vri j :D

Op koninginnedag ben ik jarig. We hebben nog niet echt plannen. Ook is het zo dat de Bea in Apeldoorn komt dit jaar dus als wij Apeldoorn uit gaan komen we er niet meer in :D

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Stephanie: Leuk plaatje :D

@ Rianne: Ga met konininginnedag overdag even in het dorp rond kijken. Afgelopen jaren ben ik 's avond naar een grote tent met muziek gegaan met de buren, maar dit jaar sla ik het maar een keer over. Het is daar altijd erg druk en er zal maar net een dronken gast wat flikken. Er wordt hier overdag altijd al flink gedronken, dus dronken gasten zullen er zeker zijn. En voor mijn buurvrouw komt het nu mooi uit, want dan kan ik oppassen met de babyfoon.

@ Aaliyah: Heb net de wieg in elkaar gezet en de bekleding er op gedaan. Zit nu lekker onderuit op de bank en zet straks een film op. Lekker relaxen dus ;)

@ Kuide: Balen voor je meid dat je je nog niet beter voelt. Dikke knuffel!

@ Mac: Wat lekker dat je geslaagd bent voor de "1e dag" kleertjes. Ik ben zelf nog steeds op zoek en wil eigenlijk van de week nog ff de stad in. Hoop enkel wel dat mijn heup dan wat meer mee wil werken. Waggelen door de stad zie ik niet echt zitten.

@ Pretty: Schoonmaken wil ik ook nog gaan doen, maar neem de tijd ervoor :D
    Vluchttas heb ik nog niet gemaakt, komt vanzelf wel denk ik. Er staat een flink aantal pagina's nog een lijstje met handige dingen voor in de tas. Volgens mij staat er ook nog eentje bij de bevallings onderwerpen.

Zo, ga ff lekker filmpje kijken, weet enkel nog niet welke :(

x girafje

8. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier een echte Apeldoornse hahaha.. alleen nu ietsje verderweg!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

en dan kom je niet bij mij op de kofiie?
    hihi

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D Sorry!! Was met mams en zus!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    meiden ik ga weer! We gaan bij mijn schoonzusje en haar vriend eten. Niet echt zin in, ben echt kapot, maarja :D

Fijne avond allemaal!

xx

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@nathalie was ook maar een grapje hoor...
    eetze...

13. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Veel plezier Nathalie!

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mac, wat leuk dat je zo goed geslaagd bent bij de prental :)

@gabester, fijn dat alles goed is! eetsmakelijk.
    En nee ik ben niet verkouden, zit bij mijn weten ook niets verstopt :)

Ben eindelijk in slaap gevallen... mijn hond kwam heel lief tegen mij aanliggen, waardoor de kleine even druk aan t bewegen was om heel dicht bij hem te kunnen liggen en daarna zijn we allemaal gaan slapen. Werd wakker omdat mijn vader belde waar ik trek in had van de chinees!

Helaas heeft het slapen niks gedaan, nog steeds barstende koppijn.

Ik ga gewoon weer vroeg naar bed. Moet morgen van half 8 tot half 12 werken. is vakantie dus andere uren, als het dan niet beter is ga ik de Gyn bellen. Want zo werken gaat niet!

15. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Als je het niet vertrouwd gewoon bellen Kuide!
    Zie je geen sterretjes ofzo?

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    sterretjes zie ik al 3 weken.. nou ja sterretjes.. noem het meer licht in mijn hoofd en draaierig.. En daar weten ze van in het ziekenhuis.

Toen ik net zwanger was was mijn bloeddruk heel hoog, had ik gezichtsverlies en eiwit in mijn urine, ik was moe, had 24-7 hoofdpijn, tintelvingers, zweverig gevoel. Dit hebben ze onder wekelijkse controle gehouden, en ze hoopte dat het kwam door de hormonen en het met 12-13 weken weg zou gaan. Wonder boven wonder gebeurde dit ook en voelde ik me toen kip lekker!
    Nu komen langzaam maar zeker dezelfde verschijnselen terug.. hoofdpijn, tintelvingers, vermoeidheid, zweverig gevoel. Maar mijn bloeddruk is goed, heb geen gezichtverlies en geen eiwit in mijn urine!

Dus in het ziekenhuis doen ze niks anders dan mijn bloeddruk controleren en zeggen, rustig aan doen!

:(

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nou dit duidt toch echt wel op een zwangerschapsvergifitiging laura en een onderdruk van 85 is best hoog. Normaal moet ie onder de 80 liggen.

Marloes is heb laatst Meris een hyves bericht gestuurd en alles was goed heb ik ook hier op het forum gezet dat zal iets meer als een week geleden zijn. Ze is met verlof en moest nog vanalles doen en als ze weer een beetje tijd had kwam ze hier misschien wel weer neuzen.

xxx Joyce

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jent, ja weet dat het op zwangerschapsvergiftiging duidt. Maar zolang de gyn zegt dat er niks aan de hand is, neem ik aan dat t zo is. En tot nu toe is alleen de hoofdpijn verergerd. Dus tja..

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    LEUK!!!!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Gabster balen dat je niet schoon kan maken terwijl je dat wel wil! Lijkt me erg frustrerend. Ja ik denk wel dat die pijn van mn blaasontsteking komt :) niet van het indalen want mijn beeb is al ingedaald dat hoorde ik vrijdag en we konden het ook goed zien met de inwendige echo

@Girafje en welke film is het geworden?

@Nathalie leuk hoor een dagje shoppen maar lijkt me best vermoeiend! Veel plezier met eten vanaaf!

@kuide zou je wel gaan werken dan als je je zo beroerd voelt? Misschien kan je beter thuis blijven. En was je chinese eten lekker?

Hier ook geen zin/puf om te koken wij hebben lekker besteld. Ik had ook niet echt honger omdat ik constant misselijk ben van die rottige antibiotica... :evil: En mn onderbuik blijft ook maar pijn doen ik hoop dat ik snel van die blaasontsteking af ben want dit is vreselijk irritant!!

Ik ga zo alvast een beetje mijn tas voor het ziekenhuis inpakken. Ik heb lang niet alles maar de dingen die ik heb kan ik er nu vast in doen.

Deel Deze Pagina