@aaliyah. ja chinees was heerlijk alleen nu wederom misselijk! Als ik me morgen nog zo voel ga ik niet werken nee, zit dan niks anders op dan me weer ziek te melden, misschien beter om dan gewoon maar vervroegd met verlof te gaan. Maar dat is stof voor morgen, wil daar nu nog niet aan denken. Hoop dat jou klachten ook snel minder worden, wat naar dat je je zo voelt door de antibiotica
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een lekkere zondag gehad? Rianne, lekker he die nesteldrang, haha! Nou ja houd je bezig toch? Vervelend van je buikpijn Aaliyah...kan inderdaad wel omdat je te druk bent geweest... Beterschap kuidebokibi! Wat leuk dat je geslaagd bent bij de prenatal mac! Nou ik ga misschien even in bad... Fijne avond xxx minnie
@Kuide ja verstandig maar denk daar nu idd maar nog niet aan! Ja ik wordt altijd ziek van antibiotica voor blaasontsteking maar ik kreeg voor de nacht altijd dat werkte goed dan merkte ik het niet maar dat kan nu dus niet.... @Minnie ja hoor heb wel een fijne zondag gehad en jij?Oooh lekker in bad *jaloers*!! Ja ik denk dat het een combi van alles is waardoor ik overal last van heb.
gabester, balen zeg dat je weer naar het ziekenhuis moest... hopen dat die infectie snel weg is! sterkte meid. vergo, welkom en wat een heftig verhaal! Gezellig dat je hier mee komt kletsen! rianne, die sushi zag er lekker uit ! mac, dat idee heb ik ook dat mn buik gezakt is. Zit ineens een stukje lager terwijl het normaal erg hoog zat. mooie foto´s trouwens! hik, ik voel ook wel af en toe regelmatige tikjes maar ik vind het zo snel voor de hik... Elke 2 sec een tikje en dat dan constant. Zou het toch de hik zijn pm2b, balen zeg dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel weer beter. aaliyah, mooie buik ! *ego* Allereerst bedanktvoor de felicitaties voor onze trouwdag en alle reacties over het bewegen van de kleine. Ben wel weer geruster. Voel de kleine vandaag weer de hele dag alleen s avonds als ik in bed ga liggen, is het niet meer zoals voorheen dat het helemaal te keer gaat. Zal er dan wel bij horen. Van de week even aan de vk vragen. Voel trouwens wel nu elke dag vandie scherpe steken aan de binnenkant van mn vagina.... WEet niet wat het is. Gister feestje gehad. Om 17.00 kwam de familie en hebben we bruidstaart gegeten. Daarna kwamen om 20.00 alle vrienden en overige familie voor de verjaardagen. Ben weer aardig verwend. Ook leuke dingen gekregen voor de baby Leuke truitjes, een speelkleed, tummy tub, hangertjes, knuffeltjes etc etc. maar ook lekker geld zodat we er nog iets van kunnen kopen.
@Jolan die steken is misschien het indalen van je beeb Wat leuk dat je trouwdag zo leuk was en wat een leuke kado's heb je gekregen! Was waarschijnlijk wel vermoeiend allemaal of niet? Zo hier maar even afwassen en een nieuwe was in de machine doen morgen komt de kraamzorg dus wil alles op orde hebben. Ventje heeft gelukkig de badkamer gedaan vandaag vond ik wel lief!
we hebben trouwens vandaag de laatste twee muren van de babykamer behangen. Let niet op de rommel, de zolder wordt nog verbouwd..... Op de witte muur komt nog een boom met roze vlinders En hier een foto van de bruidstaart
@jolan, die steken heb ik ook, vooral savonds, schijnt het indalen te zijn.. Wat leuk dat je een leuke dag hebt gehad gister! gaaf al die leuke kado's!
aaliyah, ja zeker was heeeel vermoeiend. Ik had me toch een zere rug aan het einde..... Lag om 2.45 in bed.... Best laat, maar het was gezellig
dank je wel voor de update Jent! Jolan; hadden jullie een stuk bruidstaart bewaard? hier nog een stukje over indalingsweeën Tegen het einde van de zwangerschap kan de baby gaan indalen. Dit kan al rond de 30e week, maar het kan ook pas net voor de bevalling gebeuren. Indalingsweeën kunt u voelen als een scherpe stekende pijn in uw liezen of als pijn of krampen in de onderbuik, maar sommige zwangeren voelen er helemaal niets van. Het tijdstip van het indalen van de baby zegt niets over het tijdstip dat de baby geboren gaat worden; als de baby vroeg indaalt, betekent dit niet automatisch dat de baby eerder geboren zal worden, maar ook als de baby wat later indaalt, betekent dit niet automatisch dat de baby later geboren zal worden. Meestal daalt de baby rond de 36e zwangerschap week in. Als het hoofd van de baby nog niet goed in het bekken zit en de vliezen breken, is het mogelijk dat de navelstreng voor het hoofd zakt of dat de baby een hand voor het hoofd steekt. Dit komt gelukkig bijna nooit voor.
marloes, ja we hadden nog bewaard. Zelf heb ik geen stuk op.... durfde het toch niet aan.... Volgens de bakker kon het geen kwaad, maar ik weet hoe ik ben .... Dus had voor mezelf en mn schoonzus (ook zwanger) een slagroomtaartje, was ook lekker!!!
deze keer een normale controle... over 2 weken weer een met een groei echo.. dus die is 'spannender'. Als baby dan nog zo groot is, dan .... actie
spannend hoor! ben jaloers op je aantal weken ik wil ook!! Kan niet wachten.. Vind het zolang duren...
Ja vind je? hmmm ik vind 9 weken ook niet meer lang klinken maar t voelt als eeuwen.. Ben ook nogal een ongeduldig typje.. haha.