ik had vanavond echt zere borsten... bleeeeh, zit paul de leeuw te kijken... een mega mergpijp.. bah ik heb trouwens echt geen eetlust meer
leuk trouwens dat jij kinderkamerschilderijtjes maakt... ik heb dat 2 jaar geleden ook gedaan. Werd gek van mezelf tussen eisprong en nod.. toen ben ik dat gaan doen... die van jou zijn ook leuk!
dank je marloes ja daarom de schilderijtjes haha heb al bestellingen dus heb ook wat nuttigs te doen nu en niet zomaar maken inger.. even de gegevens doorgeven dan zetten of marloes of ik je op de lijst.
Inger: volgens de banner (heb hem hier niet onder gezet, omdat ik nog niet zeker weet) 3 weken en 4 dagen. Maar ik vind het maar vreemd, had namelijk 3 sept mn laatste ongi, en zou pas 1 okt mn nod hebben. En nu al een posi test Dus ineens een erg korte cyclus ofzo.. Dus die 3 weken en 4 dagen neem ik niet te serieus, omdat ik daar ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, wat dus niet klopt (pff wat een uitleg)
kijk even op de link die bij pixie of mij onderaan staat, dan weet je precies wat je door 'moet' geven
is wel leuk hoor .. even voor jezelf ..apart.. het verhaal vertellen. we delen het hier allemaal maar vind leuk om het ook later terug te lezen en ook aan mijn kind later te geven.. (denk dat een meisje meer aan heeft dan een jongen maar ja ..vind gewoon leuk om te doen..
ik heb een mooi boekje daar heb ik alles in geschreven tijdens de zwangerschap van sam. En gisteren heb ik het er maar weer bijgepakt en het eerste stukje is weer geschreven... lees het zo af en toe nog eens helemaal door.. zitten de echo foto's ook in... zo leuk
Ha Joyce, ik kwam even spieken omdat er alweer een juni mama's topic geopend is. En wat zie ik.... super zeg meid, heel erg gefeliciteerd. Wat fijn voor jullie, ik hoop dat het dit keer helemaal goed blijft gaan. Geniet er van. En voor alle andere juni mama's natuurlijk ook gefeliciteerd. Liefs Mieke - februari 2009 mama.
@ Oek oek, das nog ff spannend dan?! Volgens de calculator ben ik 06-06-09 uitgerekend. ziet er leuk uit toch?! Mijn gegevens: inger - 29 jaar - 1e kindje - mvm (wil ik gaan doen) en de rest weet ik allemaal nog niet dat komt nog wel, eerst ff alles laten bezinken maar ik denk borst voeding en in het ziekenhuis bevallen. Liefs Inger
k was net even aan het uitproberen hoe je nieuwe rij maak haha... en toen .boem. eruit gegooid.. misschien moeten we even melden als we gaan inloggen marloes