Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kijk Anoniempjuh.. goed geregeld.

tja, deze echo-dame meette het vruchtje niet... die van 2 jaar geleden bij 6 weken wel.. dus tja...

Ondertussen je schoonzus al verteld?

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja had t verteld, ze moest lachen, ach zo erg is t natuurlijk ook niet..

ow ik heb de intake bij de vk 5nov.
    zou je dat op de lijst willen zetten?

en dan maar hoepn dat ik die echo rond 10,5weken kan plannend, niet dat ze zeggen doe maar rond 12 , want dat duurd me nog te lang na die 8w4d haha.

xx

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hey jent leuk om jou hier ook te zien meid

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    gefeliciteerd Marloes, super gaaf hoor! Nou geniet van je zwangerschap. Ik moet nog een paar dagen wachten en maandag heb ik mijn echo.. Spannend hoor!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zooo... ben verdomd trots op mezelf. Heb de keuken helemaal schoongemaakt en overal gestofzuigd (trap, keuken, bijkeuken, woonkamer, badkamer, slaapkamer, kantoor). Ook gedweild in de badkamer, keuken, bijkeuken, slaapkamer en woonkamer. Jippie! En nu komt er een vriendin eten, die ga ik zo ophalen want ze weet niet waar ik woon :rolleyes: :D

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi,

Heb vanmorgen de fert.arts gebeld en ik mag 10 november terecht voor de eerste echo.
    Ben dan (als alles goed gaat) ruim zeven weken zwanger.

Kan niet wachten! Dat valt precies in onze vakantie-week, kunnen we lekker zonder gedoe en vragen daar naar toe!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden
    alles goed?

ik heb vanmiddag niet zulke positieve verhalen gehoord over de verloskundige waar ik as dinsdag heen moet..... Ze is een beetje een vreemde vrouw en het schijnt niet zo schoon tezijn....
    nu twijfel ik dus.... zal ik gewoon dinsdag gaan en zelf kijken, of afbellen en bij een ander gaan?
    het is dan wel zo dat ik buiten het dorp moet gaan, omdat we er hier maar 1 hebben...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hmmm beetje vreemd dan wel he.. Zou wel gewoon gaan kijken, misschien vind jij het wel mee vallen..

Mag dat wel naar een andere vk als er een in je eigen stad/dorp zit.
    wij hebben hier een praktijk met 4 vk's maar ik dacht dat ik perse daarheen moest... weer iets geleerd

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik weet niet of dat mag, er is hier 1 praktijk met 1 verloskundige
    ik hoorde van iemand anders dat die ergens anders heen is gegaan, nadat ze 2 keer bij deze was geweest.....

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Marloes: Gefeliciteerd met je eerste perfecte echo!
    Lijkt me zoooo gaaf om te zien! :D

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    leuk marloes dat je de hartje zag ....

moet eerlijk zeggen dat ik een beetje jaloers ben op degene die toch meerdere echo's krijgen.

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    je mag gewoon zelf een vk kiezen hoor. het is alleen wel handig als die een beetje in de buurt zit omdat je dan makkelijker erheen kan en zij naar jou. maar volgens mij ben je daar helemaal vrij in. vriendinnen van mij hadden ook een verloskundige ver buiten hun woonplaats. en ik moet naar het zh voor de bevalling ed. ik heb nog geen vk ingeschakeld eigenlijk weet ook niet of ik dat moet doen. . maar ZH is 20kilometer voor mij dus das best een eindje.

xxx joyce

weet iemand dat van jullie of je een vk moet hebben?

ja danjo ik ben al iets langer hier als jou, hoop dat we allebei mogen blijven.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kijk net even in onze agenda... maar heb jij helemaal nog geen echo-afspraak? Of gelijk met intake?

14. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    He meiden,

Pfff ik ben echt verschrikkelijk moe. Als ik s' ochtends wakker word ben ik nog steeds moe en dat gaat de hele dag door. Verder mega chagi en emo en een zeurende onderbuik. Maar erg...ach helemaal niet hoor, ben superblij en heb er alles voor over :D .

Marloes gefeliciteerd met je goeie echo, fijn is dat he, dat alles in orde is. Ik hoop dat ik ook een echo mag best wel snel. Heb al eerder een x een miskraam gehad en merk nu aan mezelf dat ik echt heel erg gespannen ben of alles wel goed zit. Vorige x ging het nl mis bij 15 weken (ik wist in week 12 dat het niet goed zat). Dus ik hoop maar dat ik ook mag rond de 8 weken en dan nog eens rond de 12!

xxx

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja inderdaad, dat gevoel wisselt nogal eens ja :) :evil: .
    Nog 10 dagen, dan een echo en ben ik nog meer gerust gesteld!

Nog meer genieten!

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hoihoi, hier alles goed?
    Was een beetje druk, sorry!
    Heb ondertussen een afspraak bij de gyn gemaakt, maandag 27ste om 8.30. Ik moet bij de gyn omdat ik nacht epileptie heb, en daar ook medicijnen voor moet gebruiken. MvM komt gezellig de dag daarna langs :)
    Echt spannend allemaal!

17. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Marloes: Gefeliciteerd met je goede echo! Een hartje :) , ik vind het elke keer toch weer een heel emotionele gebeurtenis! Het maakt het meteen NOG echter allemaal.....

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    spannend he! Ik ga dinsdag naar de vk en woesndag komt mvm.

PFfff maar ben wel vreselijk onzeker. Vandaag weer helemaal niets gevoeld van mn borsten.... eigenlijk nog helemaal geen echte pijn eraan gehad, meer branderig gevoell Verder voel ik ook nog niks :(......

19. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Leuk, me2! Mag je naast Jolan en mij op de kalender :)
    En probeer er toch een beetje van te genieten ondanks dat t al eens mis is gegaan.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    marloes. ik krijg pas tussen week 10 en 12 eerste echo. .dat is gelijk termijn echo
    ik mocht nu wel bellen voor afspraak in week 8/9 als ik wou maar neem aan dat ik dan de 12 weken echo niet meer krijg

Deel Deze Pagina