Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

kraamzorg is hier niets eens boven geweest met de intake!!!!!

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    En ik bedenk mij nu dat als ik die losse hele simpele commode koop..
    En een aparte ladekast...
    Ben ik totaal 75 euro kwijt, maar dan kan het badje ook nog eens gewoon op de ladekast gezet worden toch?
    Met anti-slipmatjes!
    Dan heb ik én een ladekast wat ik graag wil.. Én een commode die aan de eisen voldoet (welliswaar een hele simpele/minder mooie) en hoef ik geen badstandaard te kopen. Als het badje op de ladekast past..

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

dames truste wij gaan lekker in bed tv kijken...

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    als je er veel op wilt werken.. dan zal ik idd wel een grotere kopen die aan de eisen voldet denk ik.. de aankleedkussen steekt bijdie aneboda kast van ons wel wat over. maar wij gebruiken hem dan alleen snachts... en dat de eerste tijd.. zodra die nachtvoeding eraf is. gebruiken wij al geen commode meer..

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @commode, ik heb voor 250 euro mijn hele baby kamer gekocht op marktplaats.. Kast, commode, ledikant, zat ook zelfs nog de kinderwagen bij! En zo goed als nieuw.

Tis maar net wat jezelf prettig vind! :)

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Kuide: Hoop voor je dat het morgen beter gaan. Wijs dat je voor jezelf al hebt bedacht wanneer je evt. de gyn gaat bellen. Geeft misschien wat meer rust.

@ Aaliyah: Ben begonnen met Supernova. Een lange film over de aarde die in gevaar is door de zon die mogelijk gaat ontploffen. Heb de film al een x eerder gezien, maar is wel waard om nog een keer te kijken.
    Helaas begon de dvd recorder al snel een raar geluid te maken, ben dus maar gestopt na 20 min. Gelukkig staat er op de slaapkamer nog een oude dvd speler, ga daar maar een keer verder kijken als ik weer zo vroeg wakker ben en niet verder kan slapen.
    Hoop voor je dat je snel je eetlust weer terug krijgt en dat de pijn snel minder wordt!

@ Mac: Fijn dat je zo verwend bent enne leuke taart!
    Goed om te horen dat je het weer wat los weet te laten! Vraag het van de week voor de zekerheid gewoon even na bij de vk, dan kun je het helemaal loslaten!

@ Marloes: Thanx voor de info over het indalen! Enne veel plezier morgen!

@ Demi: Ik hou er ook al rekening mee hoor dat de kleine later komt. Was bij mijn zus ook zo bij de 1e en 2e. Kwamen beide pas aan het eind van de 41 weken.
    De 3e hebben ze met 39 weken gehaald omdat het al zo groot was en ze bij de vorige steeds overliep.

@ Mam85: Heb het oude kussen van mijn schoonzusje gekregen en zelf een nieuwe gekocht. Zo kan er boven een in het slaapkamertje en een beneden, zodat ik de kleine ook makkelijk op de eettafel of evt. de bank kan verschonen.

Vanmiddag met was ophangen een verkeerde beweging gemaakt en nu nog meer last van mijn heup! Voorlopig maar rustig aan doen en even iets meer nadenken bij bepaalde bewegingen. Blijf wel alles doen en als iets niet lukt of langer duurt, dan heb ik maar even pech.
    Zal manlief even lief aan gaan kijken of hij de laatste was wil ophangen.
    Vanavond maar weer op tijd naar bed en hopen dat ik nu wat beter slaap.

Welterusten alvast!

x girafje

7. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Kuide: dat zou ik graag willen, maar manlief is absoluut fel tegen 2e hands..
    Mag alleen als iets echt van familieband is geweest.

Maar ik heb al een andere oplossing..

Commode http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20045205
    Ladekast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/75305709
    De ladekast is onbehandeld en kan ik dus zelf een kleurtje geven..

En dan wel de badstandaard want deze kast is te smal voor het badje denk ik.
    Maar zo hebben we een officiele commode en een ladekast wat we graag willen om de spulletjes in kwijt te kunnen. Voor weinig geld.
    En alles nieuw ;) voor manlief hahaha
    Samen ben je max 60 euro kwijt incl verf en roller/kwast.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mam85 hihih mijn zus verschoont haar kids ook altijd op de eetkamertafel

@Mac nou onze kraamzorg is nogal streng hier en wij hebben maar 2 kamers dus ze is zo in onze slaapkamer/babykamer ;)

@pm2b als je niet veel geld uit wilt geven aan een badstandaard kun je ook op MP kijken :D

@kuide zo meid dat heb je goed gedaan!! Zo hebben wij onze meubels voor €700 euro op MP vandaan en alles zgan :D

@Girafje jeetje dat is balen van je heup!! Hopelijk heb je er niet al te lang last van.

@pm2b oke beetje raar vind ik dat persoonlijk een badstandaard 2e hands is niks mis mee kijk een badje of bedje zou ik dan nog in kunnen komen maar een badstandaard....

Zo hier lekker gedouched en de woonkamer even gestofzuigd. Vriendje heeft de was opgehangen en de gordijnen even afgehaald want die neemt mn moeder morgen mee om te wassen.
    Ben echt helemaal gesloopt nu dus ga zo lekker op de bankhangen en tv kijken.

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @aaliyah, fijne avond!

ik heb net ook lekker gedouched, mijn vader doet mijn hond straks, heel fijn :) en ik ga nu naar bed!
    slaaplekker en tot morgen

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Bij ons is de kraamzorg ook streng, dus wij alles klaar gemaakt en schoongemaakt. Nou ze ging op de bank zitten en kwam er niet meer vanaf. Nergens naar gekeken. We hebben de box in de kamer staan (is een tweelingbox) zelfs daar zei ze niets over.

Marloes succes morgen.

Girafje dat is niet fijn van je heup rustig aan doen hoor.

En over het langer doorlopen, ik moet er toch niet echt aan denken het duurt al lang. Ik denk zelf dat ik rond 39 weken ga bevallen, ik hoop het ook. Maar ze is nog niet ingedaald dus je weet maar nooit allemaal afwachten.

Trusten voor iedereen.

11. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Goeiemorgen (ik ben vandaag de eerste :) )

Vandaag drukke dag voor de boeg,

Eerst naar de tandarts en daarna van Almere naar Friesland, om 'n bakje koffie bij mijn mams te halen :)

Ik wil jullie,ondanks de regen 'n fijne dag wensen!!!!

12. Aichaaaa

Joehoeeeeeeeeeee,

35 weken!!!!!!!
    Nog maar 14 of 21 dagen te gaan :) :) :)

Echt douchen nu :)

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Hier een vroege vogel. Niet echt bepaald lekker geslapen, de indalingsweeen waren de hele nacht aanwezig. Het was echt een klote nacht. Straks tussen de middag maar een dutje doen ofzo.

Marloes: succes bij de gyn

Jolan: kamertje begint leuk te worden. En ook een heerlijke taart ;)

Prettymommy: vervelend zeg dat je de hele tijd last hebt van indalingsweeen. Bij mij is het ook bezig, pfff :(

Aicha: drukke dag dus. Veel plezier bij je mams en succes bij de tandarts. En gefeliciteerd met je 35 weken.

Iedereen die een weekje verder is van harte!!

14. Aichaaaa

Vervelend dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt!
    Hoop dat je het straks weer 'n beetje kan inhalen.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

@ Rianne, leuk die gipsafdruk van je buik! Ik zag laatst ergens dat ze hem gingen mozaïken. Zag er ook erg gaaf uit, maar was me iets te prijzig :D

@ jolan, leuke foto's!

@ Marloes, succes bij de gyn!

@ Aichaa, fijne dag vandaag!

@ Smiley, balen dat je zo slecht hebt geslapen!!

Ik voel me ook helemaal niet lekker, ben misselijk en nog steeds moe.
    Nouja vandaag maar even rustig aan doen. 3 daagjes werken en dan een weekje vrij.

Ik ga eens even kijken of ik bij uitzendinggemist de afl. van Gooische meisjes in de bijstand kan vinden :D

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goedenmorgen meiden

@Aichaa suc6 bij de tandarts en veel plezier bij je mams!

@Smiley wat balen van die indalingsweeen, hopelijk kan je straks nog even slapen.

@Nathalie balen dat je je niet lekker voelt, hopelijk is het snel over!!

@Kuide hoe is het met jou voel je je al wat beter?

@Rianne hoe was het etentje met je beste vriend gisteren,was de pizza lekker?

Ik heb op zich wel goed geslapen maar ben erg moe en heb vreselijke last van mijn rug. Ik denk dat mijn rug mijn dikke buik niet zo goed meer aan kan. Gelukkig na deze ochtend nog maar 6 ochtenden werken...Kan echt niet wachten!!
    Ik ga me klaar maken voor mijn werk.
    Tot straks

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vervelend Aaliyah!!! Werkse straks! Lekker idee he, nog maar 6 ochtenden.
    Ik moet deze week 3 dagen, dan een week vrij, nog weer 3 dagen en dan nog 5 dagen. Echt aftellen dus :D

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Ik heb alles bij gelezen maar even snel wat korte reacties van deze pagina:

@ Aichaa; Gefeliciteerd meid.
    @ Nathalie: Ik ga hem ook mozaieken met stukjes spiegel. Is echt mooi, had ik op tv en internet gezien.
    @ Aaliyah: De pizza was lekker, lekker top de bank bij een film op zitten eten.

Wat voel ik me beroerd zeg. Heb sinds gisteren hoofdpijn en het werd vannacht alleen maar erger. Ik heb er bijna niet door geslapen vannacht. Kreeg er ook allemaal rare dromen bij waardoor ik ook elke keer wakker was. Het is nu iets minder, maar het zit er nog wel. Net 2 paracetamol genomen. Ik heb al van jongs af aan een erge vorm van migraine en dit lijkt er een beetje op. Het was weg sinds mijn zwangerschap, hopen dat het niet terg komt.
    Ik ga echt lekker luieren vandaag ...

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gaaf hoor Rianne! Ik had het ook gezien inderdaad!

Beterschap!!

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

pff hier ook een broerd nachtje.. last vd rug.. en maar blijven draaien om een lekker plekje te vinden haha.
    ach vanavond maar eens eerder naar bed.

straks op verjaardag.. maar eerst nog ff lekker genieten vd stilte hier in huis. zoontje ligt nog te slapen in het grote bed haha..

Deel Deze Pagina