Marloes: dat was een vluggertje , gelukkig wel alles goed! We hebben een elektrische boxsrpin die nogal zwaar is.. ben bang dat boeken er niet heelhuids onderuit komen.. misschien inderdaad wel iets van hout of zo? Debke: leuk dat je er weer bent! En jij ook al verlof, heerlijk he! Al alles klaar? Er zijn er meer slecht aan geweest vannacht, hangt misschien iets in de lucht?
Ja ik zat het net te lezen dat er veel zijn die zich niet lekker voelen...vreemd! Ik heb alles klaar voor de kleine gelukkig!Heerlijk! En nu lekker verlof...kan t me helemaal niet voorstellen dat ik nu niet meer hoef te gaan werken.Wanneer heb jij verlof? Zal het hier nog wel drukker worden als iedereen verlof heeft hihi...en het is nu al niet bij te houden!
@ Aichaa: Gefeliciteerd met je 35 weken! Succes bij de tandarts en veel plezier met je bezoek aan je moeder. @ Smiley: Balen voor je dat je zo slecht geslapen hebt door de indalingsweeeen. Hoop dat je vandaag nog even goed kunt uitrusten. @ Nathalie: Doe je rustig aan meid, nog even en je kunt echt uitrusten. Maak er goed gebruik van dat je vriendje nu alles voor je wil doen. Goede tip uitzending gemist, ga zo ook even kijken. @ Aaliyah: Balen van je rug, hoop dat je snel een houding vind om lekker te slapen. Werk ze meid! @ Rianne: Sterkte meid, hoop dat je geen migraine krijgt! @Mam85: Hoop dat je vanavond beter slaapt. Voor nu geniet lekker van de rust en veel plezier met de verjaardag! @ Basmalah: Nog even volhouden meid en dan kun je de hele dag doen wat je lekker zelf wilt! @ Jent: Ben zelf 6 weken van te voren met verlof doordat ik eerst nog 2 weken meivakantie heb. Nog een paar meiden hebben die luxe. Enne, gefeliciteerd, weer een weekje verder. @ Mam1987: Hoop voor je dat je het nog even volhoudt en dat je vannacht beter slaapt! @ Pretty: Balen dat je een rotnacht hebt gehad, maar wel fijn dat de hoofdpijn en misselijkheid weg is. @ Heide: Jij ook beterschap. Lastig hoor astma. @ Marloes: Top dat alles weer oke was! @ Debbie: Leuk dat je er weer bent meid! Misschien heb je last gehad van indalingsweeen. Een paar paginas terug staat er een stukje over. Net als een heleboel andere meiden hier ook weer een rotnacht gehad Heb zelf helaas geen idee waar het van komt, misschien door mijn heup. Heb bedacht dat ik vandaag maar ga beginnen met het opruimen van de logeerkamer. Het is nu meer een chaotisch rommelhok en het moet eerst maar weer een georganiseerd rommelhok worden. Zodra de kleine er is wordt het wel het weer een echte logeerkamer. Tot later. x girafje
hier inderdaad ook zoiets... Ik ga 4 weken van te voren met verlof, dat is 2 mei. Maar 1 weekje meivakantie zit er precies voor. Ik heb nu dus vakantie en zaterdag officieel verlof.
goedemorgen dames, hier heerlijk geslapen en nu aan een ontbijtje, jammer dat het weer in ene zo minder is..... tja we zullen wel zien wat we gaan doen vandaag.. wasjes draaien (nog niet van de kleine). en misschien keuken poetsen....
prenatal had afgelopen dagen flink korting op de boxkleden, helaas nu niet meer. ze hebben er wel leuke....
hier geen klossen of andere ophogingen nodig. ik beval niet thuis, en voor de kraamzorg is ons bed wel hoog genoeg. we hebben een boxspring, die zijn altijd hoger dan normale bedden.... scheelt dus weer
ik zorg dat ik een extra matras in de slaapkamer heb staan. vorige keer hoefde ik het van de kraamverzorgster niet te gebruiken. Ons bed is ook al best hoog... het enige was toen dat mijn vriend zijn eigen bed moest verschonen. Prima toch.
Hier moet het bed van de kraamzorg 60 cm hoog zijn.. Tussen 60 en 70 cm.. Ons bed is 42 cm hoog Inclusief matras.. Dan kan ik toch gewoon een extra matras erop leggen toch? Is het dan hoog genoeg? Denk het haast wel, scheelt hooguit 3 cm ofzo..
ff praktisch vraagje over wassen van de beeb spullen.. de dekentjes, doen jullie die eerst nog een nacht in koud water zetten en dan pas in de wasmachine? en de boxkleden? ook? en de kleertjes wassen jullie die binnenste buiten? en de hydrofiele luiers? op hoeveel graden? en hoe vaak was je die van te voren? en kunnen deze in de droger? xxx
ik heb oma alles laten wassen toen... die had een heel kort programma... kleertjes idd binnenste buiten. boxkleed niet gewassen. hydrofiel de eerste keer gewoon met de andere baby dingen dus op 30 graden denk ik... en kunnen idd in de droger. Daarna zitten ze wel vol kreukels. Strijken liever niet, dan nemen ze minder vocht op.