Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hydrofiel luiers juist wel strijken!
    Hierdoor worden alle overgebleven bacterien alsnog gedood.
    De hydrofiel luiers die ze bijvoorbeeld bij de bevalling nodig hebben moeten om deze reden dan ook gestreken zijn!
    Tenminste volgens mijn vk...

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi meiden,

Hier ben ik weer. Heb ik 13 pagina's terug gelezen en op iedereen gereageerd, valt mijn pc uit grrrrr !@#$%^&*!@#$%^&*. Dus dames excuses ervoor, voor diegene die op me hebben gereageerd. Aangenaam voor diegene die zich hebben voorgesteld, en degene die in een *** bui zitten ik hoop dat het gauw wegwaait. Voor de zieke onder ons beterschap!

Zelf zit ik ook in een *** bui, ben moeder én manloos op dit moment. Beiden zijn op reis, en ik ben ivm dat ik hoogzwanger ben achter gebleven. Vanavond afspraak bij de vk, alhoewel ik vandaag liever de deur niet uit wil maar goed dat moet ook gebeuren.

Ik lees dat er kleertjes worden gewassen hier, vanaf wanneer moet je dit doen? En moet dat met de hand of wasmachine? En met welke middel (Neutral of kan het zomaar een wasmiddel zijn)? Het enige wat ik gedaan heb is de babykamer in elkaar laten zetten en de spulletjes erin geplaatst that's it. Moet de babykamer aankleden, zoals lamp/gordijn/decoratie etc, maar voel dat ik daar gwn geen puf voor heb. Anderen die dit herkennen?

Liefs Roosje,

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb als wasmiddel standaard Neutral, zou het dus niet weten van andere merken.
    Mag ik trouwens wel de wasverzachter van Neutral gebruiken? Weet iemand dat?

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Debke: Ik moet vandaag en morgen nog een paar uurtjes werken en dan ook verlof :D
    Beterschap ermee!

PM2B: zou er inderdaad gewoon een matras op leggen en dan zal het wel hoog genoeg zijn hoor!

Mac: Ik heb allleen de katoenen geleurde dekens een nacht in koud water gezet, vind het zonde als ze vaal worden en ze schijnen dan ook zachter te blijven. Ik heb dekentjes van Koeka en wil ze graag mooi houden..
    Verder moet ik ook nog alles wassen, ik was denk ik alles gewoon op 30/40 graden en dan de kleertjes niet in de droger.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden ik moet bijna 40 pagina's bijlezen sorrie maar daar pas ik voor. is er nog iets gebeurd en gaat het nog goed met iedereen?

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden,
    ga zo even bijlezen, maar lees nu al dat er een aantal niet zo lekker zijn.... Balen zeg! beterschap meiden. Het weer werkt ook niet erg mee :(

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ben blij dat ik maar een kort rondje met de hond heb gelopen, kom net binnen en in ene komt de regen met bakken uit de lucht....

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hmm ik zie dat mijn leefdtijd niet klopt even kijken bij mijn profiel.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goh.... bekend verhaal :( Idd maar geen zorgen om gaan maken (en dat zeg ik.....)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nathalie3004, dus ook voor jullie eigen kleding gebruik je Neutral? Ik zou niet weten of je de wasverzachter ervan mag gebruiken, lijkt mij wel aangezien het geurloos is.

Heide, dus babydekens in koud water een dag van te voren?

Mandy1, hier wel. Hopelijk ook met jou en de kleine.

Jolan25, idd het weer speelt hierin ook een rol. Hoop gauw dat het zonnetje komt!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Roosje, klopt! Wij gebruiken niets anders :D

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

kleertjes enzo was ik met neutral... tja wanneer moet je dit doen, wanneer jij je er goed bij voelt denk ik....
    euh.... hier hele babykamer al een tijdje klaar hihi, gewoon omdat we dat leuk vonden...

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb je die katoenen gekleurde dekens allemaal tegelijk in koud water gezet, of 1 voor 1?

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    marloes, fijn dat alles goed was!!

smiley, zoals jij beschrijft heb ik het niet, die steken. Had vanmorgen wel last van mn bovenbuik..(darmen of maag?) Vooral als ik op mn rug lag deed het zeer. Nu gaat het wel weer. WEet ook niet wat het is.

girafje, balen van je heup :(

jeetje echt veel zieken zeg! Nogmaals beterschap meiden!

Hebben jullie de box al in elkaar staan? die van ons is binnen, maar twijfel of het niet te vroeg is....

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Weet je wat ik me net bedenk, ik heb niet eens een pyamma'tje voor de beeb :oops:

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan hier staat de box al meer dan een maand,
    mn man had geen zin om hem naar boven te sjouwen en later weer naar beneden, en zo kunnen wij en de hond en katten er al aan wennen.
    je moet doen waar je je zelf goed bij voelt...

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nathalie3004, ok.

Mac, heb jij alles al gewassen? Ik had ook liever dat de kamer nu klaar is maar we moeten nog het een en het ander kopen en doen hier vandaar de uitstel steeds.

Dames die hun babykamers al af hebben, hebben julllie er ook foto's van?

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goedemorgen allemaal,

Ik ga niet op iedereen apart reageren, heb er echt geen puf voor :oops:

Gisteren hebben we mijn zoon(tje) zijn verjaardag gevierd en daar moet ik nu nog van bijkomen. Was wel gezellig en mijn zoon heeft genoeg geld gekregen om een wii fit te kopen.

Ik las dat er een heleboel meiden zijn die zich niet lekker voelen, beterschap allemaal!

Meiden met een week erbij, gefeliciteerd!

Morgen komt er bij ons iemand van de kraamzorg. Het enige wat wij tot nu toe aan de babykamer gedaan hebben is de kledingkast in elkaar gezet. De comode en het ledikant moeten nog in elkaar gezet worden en er moet ook nog behangen worden. Ik maak me niet al te veel zorgen, want bij mijn twee jongste zonen is de kraamzorg nog nooit boven geweest en anders maakt het me ook niet uit hoor.

Ik zit nu te wachten op de monteur van boretti, nu maar duimen dat ze een fabricage fout kunnen vinden anders word het een giga rib uit ons lijf. De verzekering heeft al laten weten dat ze het niet vergoeden :(

Iedereen met een afspraak, succes en hou ons op de hoogte!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ook niet echt, wel boxpakjes....

edit:
    heb net ff in de kast gekeken en heb wel pyamatjes, haha
    maar heb ze overgenomen van vriendin...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    beeb slaapt in het begin ook niet in een pyama hoor... die slaapt gewoon in de kleertjes die hij/zij aanheeft. die zijn zacht genoeg

Deel Deze Pagina