nee nog niks gewassen, hoop nu hier info in te winnen over hoe het beste alles te wassen,(zie paar berichten terug van mij) en dan wil ik langzaam aan steeds was wassen..... ik heb wel fotos van de beebkamer, maar moet ik dan nog plaatsen...
meiden ik kan wel janken! mijn vriendin is 18 weken zwanger en heeft vannacht bloed verloren nu konden ze bij de vk het hartje niet vinden, net in het ziekenhuis hebben ze geconstateerd dat het kindje niet meer leeft. ik vind het echt vreselijk!
Natja, veel succes morgen tijdens de intake. En gefeliciteerd voor je zoontje, rust ze! Nathalie, ik heb ook geen pyama's maar boxpakjes voor de kleine. Pyama's zijn voor een paar maanden verder vind ik. Leuke babykamer, leuk aangekleed ook. Poesje geniet als eerste van de waskussen zo te zien haha. Mac, ok zal dan goed op de reactie's letten om er ook aan te beginnen. Thnx
oww mandy verschrikkelijk!!! en dan al zover sterkte!!! dames het kamertje is hier klaar box staat al voor de hond om te wennen, moet zeggen gaat goed, en verder allesn is gereed voor de baby, oww ben ff door het dolle heen, vriendlief is aangenomen voor vaste baan dus niet meer via uitzendburo ben zo blij, zometeen netjes brief de deur uit doen naar het uitzendburo want daar zat hij eigenlijk nog 1 1.2 jaar aan vast vanwege dat hij via hun zijn vrachtwagen rijbewijs heeft gehaald. was ff off topic sorry, de rest van de dames die ziekjes zijn beterschap he!!! en dames die weekje verder zijn gefelciteerd!!! ik moet zeggen kan het slecht bijhouden allemaal wat er getypt wordt dus probeer af en toe wel te reageren, sorry als ik dus soms wat dames vergeet excuus daarvoor kus joanita
Mac, is goed meid. Bedankt voor de moeite! Mandy, veel sterkte voor je vriendin gewenst. Die angst heb ik nu nog steeds en moet er eigenlijk niet aan denken pfff. Dikke knuff van mijn kant! Joanita, bij mij lukt het ook niet altijd en vanochtend toen het me gelukt was viel de pc uit grrr. Gefeliciteerd met de baan van je vriend!
hier fotos van onze beebkamer, ondertussen hangen de gordijnen ook, en staat er op het plankje een gekleurd mandje. deze fotos zijn van ff geleden... van de inhoud van de commode en de kast durf ik geen foto te maken, zoveel inhoud hahah
Voor degene die de kleertjes wassen. Ik was eigenlijk altijd alles met wasverzachter, heb ik bij de vorige twee ook gedaan, dus doe het nu weer. Zijn ze in ieder geval lekker zacht en ze hebben er nog nooit een allergie aan over gehouden. Maar dat zegt natuurlijk niets. Openen we eigenlijk een nieuw forum als we bevallen zijn haha.. Liefs Simone
we hadden met zn allen afgesproken dat we pas een nieuw forum openen als iedereen van ons bevallen is, ander moet je 2 forums bijlezen, niet echt leuk en handig..... xxx
Mac, thnx voor het plaatsen. Leuke babykamer meid, je bent er helemaal klaar voor zo te zien! Simoon312, zo denk ik er ook over.
wij hebben hem nog niet af.... de muren zijn klaar dus wachten op de meubels. Heb gister 2 foto's geplaatst (staan ook in mn album)