jeetje wat vreselijk!!! Dat verwacht je op zo'n termijn toch niet snel meer. heel veel sterkte! is voor jou ook vast heel moeilijk....
Jolan25, waar kun je jouw album terug vinden? Op de oude site was dat bij je ot, maar nu zie ik hem nergens of het zal aan mij liggen denk ik!
en ja hoor.... hier weer last van lekkende borsten .... Heb het nu elke dag dus ontkom niet aan de 'kofiepads'
roosje, onder mn profiel. Daar kan je klikken op bekijk fotoalbum zal ze even plaatsen hier, is makkelijker: Niet op de rommel letten hoor... kamer staat nog bomvol met spullen voor de zolder. Op de witte muur komt een boom met roze vlinders.
fijn Joanita, toch weer ietsje meer zekerheid he... al zegt een vast contract tegenwoordig ook niet zo veel meer. Moeten jullie nu een gedeelte van de gemaakte kosten voor het halen van het rijbewijs terug betalen? of neemt zijn nieuwe baas dat over? Jolan: gelukkig dat ze er zijn dan he.. die pads Mooie kamertjes allemaal dames! Mac; wat staat er op dat schilderijtje?
Jolan25, hahaha koffiepads. Ik hoor steeds van die grappige termen hihi, mijn vriendin noemt striemen barcodes haha. Thnx voor het plaatsen, leuk een boom. Ga je het doen met muurstickers of zelf verfen?
@ Mandy sterkte voor je vriendin Hier vanmorgen goed nieuws vriendin van me is vannacht bevallen van een dochter Meike ( ze was gisteren uitgerekend)
@marloes ow die, ja das beetje lastig te zien he, maar dat is een aqaurel die ik een aantal jaren geleden van de tante van mn man heb gekregen. zijn heeft mijn knuffelbeer nageschilderd die ik al sinds mijn geboorte heb.... haha en die is nu helemaal platgewalst enz.... dat schilderij hebben we dus op de beebkamer opgehangen omdat er ook wat groenig is zit enzo... euh.... snap je het nog?