Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    haha weet je waar ik net achter kom....
    dat mn verlof ingaat op onze trouwdag en ik uitgerekend ben op de dag dat ik gestopt ben met de pil. Hoe bizar!

pfff kan wel janken hier van onzekerheid :(

2. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    pixie volgens mij heb je sowieso recht op de 12 weken echo ook al heb je eerder een echte echo gehad. ik zou gewoon opbellen en zeggen dat jeje erg onzeker voelt en toch nu al graag een echo wil en als je 12 weken bent ook. de meeste vk's doen daar niet zo moeilijk over.succes

xxx joyce

3. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    ik bedoel strssen is ook niet goed voor de kleine.

xxx joyce

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    anoniempje: mijn 1e zwangerschap was in 2007.. toen werd het net vergoed volgens mij vk.. (heel apart verhaal ) er was een lange wacht lijst voor de echo's.. uiteindelijk heb ik wel meerdere echo's gehad omdat wij met 27 week er achter kwamen dat ons zoontje een schisis(hazelipje) heeft.

echo: hier ook nog iemand die nog geen afpraak heeft voor een echo .. die maak ik bij mijn vk op 27 oktober.tijdens de intake.. dan kan het nog ongeveer een week of 2 a 3 duren(ik hoop dat ik het zo lang vol hou)

jent schreef:
    een termijn echo was volgens mij vk tussen de 7 en de 14 week..

5. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Merlin, ik heb er ook last van hoor. Soms twijfel ik of het griep is.
    Ik had er bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van. Pff..nu wel

Groeten Friezin

6. lonn

lonn Lid

Oct 10, 2008
    26
    0
    0
    aruba
    hey annoniempje.
    je hebt groot gelijk om lekker goedkoop te gaan zitten hoor!
    wij zatern in het amsterdam manor maar dat betaalde defensie haha anderfs hadden we daar ook echtn iet gezeten neem dat maar van mij aan haha..
    we wonen hier voor 3 jaar.en daarna weer naar Heteren bij arnhem je kent het vast wel ...

4 september was indd ook een hele slechte dag mijn tante kwam de dag erna aan en toen hebben we heerlijk weer gehaqd. de periode voor 4 sept was echt niet normaal heet en plakkerig!
    nu is het ook weer lekekr aangenaam wel warm natuurlijk maar ja dan moet je niet hier gaan zitten..

@ de rest...
    ik lees her en der dat er mensen zijn die ook nik svoelen nou dat heb ik dus ook al een paar daqgen... echt heel raar... totdat ik om mijn buik in bed lig dan denk ik hee er is wel degelijk is gaande daaar in die buik... het voelt zo opgeblazen dan..
    verder echt nergens last van . mijn vriendin is zo ziek echt heel zielig...
    ik hoop zo dat het over een paar weken echt minder bij haar word..

ik moet wel eerlijk bekkennen dat ik het een hele opgave vidn om elke keer alles bj te lezen.. soms wel 8 pagina's...
    ik ben af en toe echt de draad van het verhaal kwijt hoor...
    dit komt natuurlijk ook door het tijdverschil.. het is hier 6 uur vroeger dan bij jullie ...
    ik kijk vaak savonds pas... en dan is er hier niks te belven nauurlijk... maar dan de volgende dag...mijn god....
    sorry als ik dus even iets mis...

7. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Spannend, wat leuk!

8. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Bedankt! Ik wil graag op de lijst, wacht eerst even het gesprek met de gyn af voor de juiste datum

9. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik zal hoogstwaarschijnlijk niet zo vaak reageren, omdat ik dat niet allemaal bij kan houden. Maar ik houd het in de gaten!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb lekker weekend!

zo dat wou ik even kwijt...ben ze moe al heel de week...ben blij dat ik twee dagen rust heb!

Hoef ook lekke rhaast niets te doen! Heeeeeeeeerlijk!

11. MeMe

MeMe Actief lid

Aug 12, 2008
    106
    0
    0
    Lekker hè? Ik heb ook weekend. Ben ook steeds zo moe. Rond half 8 al...

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    joehoe
    een weekje vakantie :D:D

ik ben er nu achter dat ik meer last van mn borsten heb als mn bh uit is, steeds als ik zonder bh loop (in mn ochtendjas ofzo) dan voel ik ze..... hebben jullie dat ook?

13. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

Jul 15, 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hoi allemaal !

Hoe gaat het hier?

@ Dizzy: Enige tip die ik heb voor je is cola....helpt wel echt hoor!
    Ik weet hoe vervelend het is, maar het gaat een keer over! Echt waar ;)

@ Nic: He bah wat vervelend zeg dat iemand dat tegen jou zegt, vind ik echt niet normaal hoor! Niks van aan trekken hoor! Gewoon lekker genieten van je zwangerschap! Bah bah dat soort mensen he..grrr :evil:

@ Marloes: SUPER! Hele spanning van je af nu zeker? Gefeliciteerd!

Nou hier alles goed...moedemoedemoemoe dus ga zo lekker met dekentje op de bank...

xxx

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    minnie, volgens mij klopt jouw banner niet hoor
    er staat nog 180 dagen te gaan, lijkt mij een beetje weinig als je 5 weken zwanger bent....

15. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@ jolan, dit heb ik nu ook!
    ik vroeg me al af waarom ik savonds meer pijn aan mijn borsten heb, maar nu ik er over na denk doe ik savonds altijd mn bh uit.
    overdag heb ik er minder last van. ook mijn tepels zijn rood en pijnlijk.
    welterusten meiden, ik moet er morgen weer vroeg uit!

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    fijn om te horen datik niet de enige ben ;)

17. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ jolan en madelon
    Ik heb precies hetzelfde hoor!

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heej marloes,

Bij mij hebben ze het vruchtje wel gemeten (Canisius ziekenhuis) en aan de hand van de lengte rekent dat systeem dan uit hoeveel dagen het is. Mijn vruchtje was 0,61 mm en aan de hand daarvan zei het systeem 6 weken 3 dagen. Maar hij moet in die week 1 mm per dag groeien, dus dan is die van jou toch al 1,2 cm.! Leuk he! Is inderdaad een soort druifje :D

Bij mijn derde (was in het Radboud ziekenhuis) hebben ze het ook gemeten en gebruikten ze hetzelfde systeem. Ik denk dat ze bij jou gewoon een wat ouder systeem gebruiken ofzo...moet je maar eens navragen!

Verder boeit het ook niet zo veel, het belangrijkste is dat het hartje flink klopt! Mijn gynaecoloog feliciteerd ons daarmee, want dat is gewoon een heel goed teken!

Ga maar lekker op die rose wolk!

Nou, nog een uurtje werken en dan WEEKEND!

Dikke knuffel dootje

O ja, die tietpijn heb ik ook :oops:

19. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    O ja, dat wou ik nog zeggen. Als je in mijn album kijkt, dan zie je de echo en daar staat die info (lengte en aantal dagen) ook bij.

Kus

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ze kreeg hem gewoon niet goed in beeld, omdat mijn baarmoeder heel ver weg ligt... en volgens mij deed ze het nog niet zo lang. was heel erg jong.

bij mijn zoon was de eerste echo bij 6 weken en 2 dagen en die werd wel gewoon opgemeten...

maar idd ze zei dat het er prima uit zag en het hartje duidelijk gezien..

Share This Page