ook geen suikervrije snoepjes Zeana? fijn dat de ctg er goed uit zag! hopelijk is de test volgende keer ook goed, en is het dieet voldoende
ahhh ze hadden een fout gemaakt, moeilijk he lezen.. hij dacht dat er een bedrag van 1000 euro openstond.. de grapjas. Maakt niet uit hoor, pfff 8 termijnen van 77,50.. prima
fijn dat je niet opgenomen bent, maar wel vervelend dat die gyn niet zo fijn was, gewoon bellen vanavond of morgen als je je niet lekker blijft voelen! ikea was leuk, zie me vorige bericht!
Wassen: Ik was alles wat ik heb inclusief boxkleden enz.Ik heb een kort programma (handwas) want het hoeft eigenlijk maar even goed gespoeld te zijn. De hydrofiele luiers kun je ook het beste een nacht in koud water zetten,en dan wassen op 60 graden.Dan nemen ze beter vocht op!(kraamverzorgster zei dit tijdens intake. De kleertjes heb ik ook binnenste buiten gewassen.(nog niet klaar ermee hoor). Jolane box staat hier al een tijdje op...vooral om de katten er aan te laten wennen. Pyama's:Ik heb van die luierpakjes (aan een stuk) om in te slapen,maar gewone kleertjes kan natuurlijk ook. Mandyff wat een nieuws zeg,vreselijk!Sterkte! Wat een mooie kamertjes allemaal!Ik hen foto's op mijn site ervan staan,alleen was ie toen nog niet af.Zal snel eens wat nieuwe foto's maken! Sanne:Gefeliciteerd! Wat leuk...!!! Ben nu net pas weer wakker...hele dag geslapen. Pijn is nog niet weg helaas...pff ellende! Gelukkig is de kleine wel heel erg druk...maak ik me toch wat minder zorgen! Liefs Deb
Dag meiden Nou kraamzorg is geweest en het viel me dus 100% mee he! Die vrouw was echt super aardig en vond dat ik wel mondig genoeg was om bepaalde dingen aan te geven . Bed hoefde niet per se met 37 wkn omhoog ik mocht ook later de klossen eronder laten zetten door mn ouders als ik aan het bevallen was... Omdat ik niet zo groot ben en anders zelf mn bed niet meer in kon. Ze had ook opgeschreven dat ik niet wilde kolven als borstvoeding niet ging. Ik krijg 6 uur per dag en ze vond het erg leuk dat mn ventje ook vrij is in die periode. Ik heb wel bijgelezen maar ik ga niet reageren sorry dat komt morgen weer dan ben ik vrij en heb ik er meer tijd voor. Ben nog steeds wel moe misschien toch ijzer te kort nu of het is nog steeds van het weekend. @Mandy heel veel sterkte meid wat erg om zoiets te horen @Sanne jij gefeliciteerd Meike is een leuke naam ook. @Mama87 raar dat ze daarmee aan komen bij VGZ want bij mij konden ze dat wel gewoon zien,misschien wat meer aandringen ofzo? Ze hebben ook een speciaal nummer geloof ik voor kraamdingen... @Kuide wat belachelijk zeg van je oude werkgever en waarom moet je dan rente betalen? Het is hun fout toch dat jij toen te veel hebt gehad en dat ze nu pas met de rekening komen?? Net mn neefje nog aan de telefoon gehad hij wilde naar mij toe. Mn moeder die zei ookal dat ie op school had verteld dat ie bij Sa geweest was (ik dus) en wie ik was enzo. Hij zei dat ie met de Interleiner kwam samen met oma,vind het zo zielig. Moest bijna huilen en hij wilde mijn dropjes, maar goed miss mag ie van mn zus een keer met mn moeder mee hierheen.
net zo vaag, moeten ze maar opletten met uitbetalen toch... maar wel vervelend hoe is het met je klachten?
net zo vaag, moeten ze maar opletten met uitbetalen toch... maar wel vervelend hoe is het met je klachten?
@mandy; jee sterkte meid, kan me voorstellen dat het je aangrijpt, en nu extra natuurlijk met al die hormonen!! @all leuke babykamertjes!! Wij zijn helaas nog niet zo ver, ik moet me er echt toe zetten en merk dat ik het meeste doe als m'n mannetje ook thuis is......Dus schiet het niet zo op. @Sanne; leuk nieuws van je vriendin, gefeliciteerd. Hier ook leuk nieuws, vrienden van ons belden zaterdag dat ze donderdag papa en mama zijn geworden. Een zoontje (Joris). @klossen; wij zetten ons bed op bierkratjes, werkt ook. Die verhoging van je bed is overigens voor de werkhouding van de kraamhulp. Zij moet je na de bevalling controleren en het bed opmaken etc. Ook is het in de laatste weken fijner voor jezelf met in en uit bed vallen @kuide; hoop dat je je snel beter voelt, fijn joh dat het geregeld is op je werk!! @mac; is er nog iets over bij de IKEA?? Hydrofielluiers; ik heb ze altijd gewoon gestreken, merkte er weinig verschil in bij het afdrogen van onze kids. Overigens is strijken niet nodig voor het doden van bacterien als je ze op 60 graden wast of in de droger gooit! Het wassen doe ik met Ariel sensitive en niet met wasverzachter, dat laatste heeft alleen nut als ik de was te drogen hang en ik gooi bijna alles in de droger. Voor de kinderwagen op te maken gebruik ik een waskussenhoes, die passen perfect om de matrasjes (ook om die van het wiegje), hydrofielluier in 3-hoek gevouwen en punten instoppen onder het hoofd-gedeelte en dan een lakentje/dekbedje ligt aan het weer. @ Inge S; goe dte horen dat alles goed is! Vervelend wel van die pijn, maar nog even en dan is je beebje er.... @Vinnies; oef, ook al 3kg in 2 weken (was bij mij ook).... Houd je ook vocht vast? @pm2b: ik heb ook trappelzakjes, maar niet zoals jij ze omschrijft, lijkt me niet echt veilig voor in bed.....En zoals ik het bekijk op de site zijn ze ook niet voor in bed bedoeld. @gabe; vreemd dat je dan zo "afgeraffeld" wordt door een andere gyn, gelukkig is het niet je vaste..... Had jij de griep dan???? Mij wilden ze eerst ook bij de gyn zetten die ik bij Jynthe ook heb gehad, maar ik voelde me er toen al helemaal niet prettig bij. Lieve man, maar hij vertelde niets uit zichzelf en ik moest alles vragen Nu heb ik een harde tante, maar ze is wel duidelijk en ik voel me er goed bij, zij heeft me ook behandeld na mijn MK. @mama1987; haha nee niet echt ongeduldig, raar dat je je pakket nog niet hebt toch @kuide; ik zou eens even checken of dat zomaar kan na zo'n lange tijd en ik zou idd zeker niet meer gaan betalen, het is toch niet jouw fout!! @pm2b; is het geen idee om tijdelijk een bredere plank (meubelpaneel oid) te bevestigen op je kastjes??? Of een plank op die hoogte tegen de muur te bevestigen?? Zow, ben weer bij....... En nu ga ik de kinderen ophalen. Knuffel van mij
@mac, de klachten zijn er nog wel.. maar kijk het nog even aan. Mijn bloeddruk is goed. Over een week weer controle dus kijken of ik dat uit kan zingen, en als het erger wordt trek ik eerder aan de bel
ik heb witte en groene en blauwe hydrofiele luiers, zou ik die samen kunnen wassen? of alle kleuren eerst een keer apart? vervelend dat je die pijn blijft houden.
Okee, jullie typen er snel nog een pagina bij in de tussentijd.... @all; ik hoop ook dat het dieet werkt, ik wil niet aan de insuline. En ik weet niet of ik suikervrije snoepjes zou mogen, eerst deze 2 weken maar eens afwerken, daarna kijk ik wel naar suikervrije snoep!! @mac okee dus toch niet heel de IKEA mee naar huis!! @Aaliyah; hopelijk mag je neefje idd een keertje komen, fijn dat het bezoek van de kraamzorg leuk was! @kuide; gelukkig maar, helaas weer even stress voor niets..... Nu ben ik er echt vandoor... Doei
@wassen, ik heb alle dingetjes op kleur gesorteerd en apart gewassen. @mac, ik zou groen en blauw bij elkaar doen, wit apart.
nou, dan wil ik ook wel weten waar zij bankieren... 400 rente op 600 euro... zou ze terugmailen dat jullie eerder 600 euro overeengekomen zijn en je dit dan graag, volgens hun voorstel, in 8 termijnen wilt betalen, maar dan van 75 euro
@mac, ja ik doe mijn best vind het erg moeilijk om te bellen. Maar voel me in ieder geval beter als van het weekend, ga morgen ook weer gewoon werken, en vanavond naar zwangerschapszwemmen
oooh, dat was al geregeld dus. Fijn Laura! Gabester: goed dat je weer thuis bent... wel jammer van de gyn. ik had vandaag hetzelfde idee, vind een arts in opleiding veel fijner dan een echte gyn