De kast die we gaan kopen is 48 cm diep. Om die 2 cm maak ik mij niet druk.. Al leek het mij makkelijker om een waskussen te vinden die smaller was. Al wordt dat moeilijk haha.
Wat vinden jullie hiervan? http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?Act=97554&Do=97713&_SSL=0 Ik vind ze er zo leuk uitzien! Maar zullen ze handig zijn???
Hallo allemaal! Ik ben ook in juni uitgerekend (de 26e pas!...). En het leek me leuk om een beetje met jullie mee te kletsen. Ik wist niet eens dat er per maand een onderwerp is, leuk! Had eerst niet zo de behoefte, maar ik moet de laatste negen weken van mijn zwangerschap thuis blijven en een beetje afleiding/geklets kan echt geen kwaad., want ik verveel me dood! Hebben jullie ook zo'n pijn aan je ribben? Groetjes, Ireen
Hallo Ireen! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! We kletsen wel heeeeel veel hoor, dus het is soms moeilijk bij te houden. Je hoeft niet altijd te reageren hoor De pijn aan je ribben herken ik niet.. misschien iemand anders..
@Kuide.. Belachelijk, niet mee akkoord gaan hoor! Oh zie dat het al is opgelost, gelukkig. @Mac: Ben benieuwd naar het wiegje, wel een fototje plaatsen hé @Aaliyah: Fijn dat de intake zo goed ging! Ja, had geen zin meer in hele discussies, dus bel morgen wel terug met het kenmerk van de brief bij de hand Hoop het voor je, zou wel leuk zijn om je neefje af en toe te zien. Mag jouw zus jouw kleintje dalijk wel zien? @Pretty: Ik kom op de beginpagina van Babywalz?! @Ireen: Welkom! Waarom moet je de laatste 9 weken thuis blijven? Hier ook geen pijn aan mijn ribben, af en toe even als ze er een voetje in port .
Heb tot 17.00u gewerkt, toen snel de hond uitgelaten en gedoucht en nu lig ik op de bank. Kom er ook niet meer vanaf vanavond! Mannetje gaat dalijk koken en stofzuigen, de schat .
hoi welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! let wel op want er wordt hier zoveel gekletst dat je het soms niet eens bij kan houden... hier geen last van mn ribben, maar dat komt omdat mn baarmoeder nog niet naar mn ribben rijkt..
Ireen, welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Van die ribben herken ik ook niet. Smiley wel denk ik... die heeft zelf een gebroken rib, toch
@Ireen welkom hier heb je een fijne zwangerschap? Ribben herken ik wel ben niet zo groot en dus zit mn baarmoeder lekker er tegen aan...Vooral s avonds heb ik er veel last van. @Mama nee mijn zus mag mij beeb niet zien maar daar heb ik bepaalde redenen voor. Zou het wel leuk vinden om mijn neefje te mogen zien maar de jongste wil ik ook wel weten hoe hij er nu uit ziet ik hoorde dat hij nu ook kruipt. @PM2B leuk kussen zeg
Mama1987: Hij is 75 cm breed en 50 cm diep. Wel is hij minder dik (aan de zijkanten) dus ik denk dat de standaard aankleedkussenhoezen er wel op passen. Wat ook kan is een leuk handdoekje in het middenstuk leggen zodat je de zijranden blijft zien met die eendjes..
Hey ladies, Pfff zo ben nog steeds brak als ik weet niet wat Manlief is eerder van zijn werk gekomen, hij voelt zich niet lekker. Ik heb wat kunnen uitrusten daarna een wasje gedraaid, gestreken en het huis gestofzuigd en gedweild. Gelukkig geen steken meer aan de zijkant van mijn buik. Maar wel een ontzettend drukke ukkie, echt net te geloven. Zo druk dat ik me afvraag wat ze daar in vredesnaam aan het doen is Ireen: welkom en gefeliciteerd. Hier wel één met zere ribben. Maar dat komt voornamelijk omdat ik een gebroken rib heb. En de kleine schopt er lekker tegenaan waardoor het niet kan genezen. Mac: leuk kamertje hoor!! goed geslaagd dus bij ikea Wassen: bij mij is alles al gewassen en ligt het netjes in de kast. Gabester: fijn dat alles goed was Zeana: fijn te horen dat het goed met je gaat Debke: vervelend zeg die pijn. Doe rustig aan meid. Kuide: fijn dat het te regelen was op je werk Mama1987: raar dat je je kraampakket nog niet binnen hebt Aaaliyah: gelukkig is de kraamzorg meegevallen
@ Kuide: Goed om te lezen dat het bedrag inmiddels alweer is aangepast! Goed lezen is vaak erg moeilijk! @ Kamertjes: Zal van de week ook even fotos maken. Kan ik eerst nog even snel de laatste plintjes doen @ Aaliyah: Fijn om te horen dat het bezoek van de kraamzorg prettig was. Bij mij moeten ze zelfs nog bellen voor een afspraak. Doen ze hier altijd erg laat heb ik van andere gehoord. Moeilijke situatie hoor met je neefje. @ Zeana: Leuk voor je vrienden en leuke naam Joris. @ Ireen: Welkom meid. Hier geen pijn aan de ribben. @ Pretty: Leuk!!! Heb de hele dag al wat last van mijn nek en het lijkt enkel maar erger te worden. Volgens mij heb ik vannacht een spier verrekt. Voor het slapen gaan maar even insmeren met VSM spul, kijken of dat helpt. x girafje
Vieze vraag! Sinds kort minder last van maagzuur, maar nu boer ik steeds de helft van m'n eten op. Maag te klein geworden en toch maar wat minder eten? Wie herkent dit?
@Pretty: Ja dat is ook een leuk idee! Nog handiger dan zon hoes ook @Smiley: Heerlijk hé, als ze zo druk zijn . Is je man een beetje grieperig ofzo? Volgens mij heerst er vanalles, hoor zoveel mensen klagen! Dames met afspraken morgen, succes! @Stephanie: Ik eet een paar keer per dag kleine beetjes, dan heb ik er zo goed als geen last van! Avondeten bijv. om half 7 heb ik mijn aardappels en groente op en nu pas mijn vlees . Mannetje is naar de bloedbank, geen idee hoe hij daar weer bij komt, maar wel sociaal van em . Ik ga toch maar ff zelf stofzuigen, kan het niet laten