Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama1987 je moet je kraampakket toch allang binnen hebben?!
    @vinnies fijn dat alles goed was bij de vk!
    @pretty in het begin gebruikte ik geen trappelzak alleen toen mijn dochter iets ouder was en de dekens van zich af begon te trappen.
    @zeana laten we hopen dat het bij het dieet blijft, dat is nog uit te houden!
    @gabester vervelend dat die vervanger je niet begreep inderdaad gewoon bellen als je je niet goed voelt.

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @kuide wat belachelijk van je werkgever, het is toch hun fout! wel een goede leer voor de volgende keer om altijd goed je loonstrook na te kijken. het is al opgelost lees ik!
    @girafje heerlijk he even onderuit met een boek, heb ik vanmiddag ook gedaan. ik ben nu in een nieuw boek bezig het het dawn serie van virginia andrews.
    @aaliyah fijn dat het gesprek met de kraamhulp goed ging!
    @zeana gefeliciteerd met de zoon van jullie vrienden.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Minnie: Moet je even op de site van de Hema kijken, die van badstof beginnen bij maatje 56/62!

@Mandy: Ja dat idee krijg ik nu ook.... ga morgen bellen!

@Sunshine: Fijn dat het goed gaat met Niek, balen dat je een postnatale depressie hebt. Lijkt me vreselijk… Hopelijk voel je je snel beter *knuffel*

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ga naar bed, nog even tv kijken en dan proberen bij te slapen. Wekker gaat morgen weer om 6.30u :(

Tot morgen!!

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ireen welkom en wat betreft de ribben het lijkt hier wel of ze beurs worden.
    @stephanie heel herkenbaar bij mij komt mijn eten ook omhoog, de kleine zal wel tegen mijn maag aan trappen ofzo. rennies zijn niet aan te slepen hier haha.
    @mama1987 heel goed van je mannetje de bloedbank!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste mama

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hmm ik zou eens even kijken bij mijn profiel en de tijdzone enz.
    @bab fijn dat de uk weer iets gegroeid is!
    @sunshine wat vreselijk die depressie, sterkte!

ik ga grey's kijken doei!

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sunshine: sterkte!!

ik ga ook tv kijken.. laters...

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat het goed gaat met de kleine man, maar wat sneu dat ze nu een postnatale depressie heeft :(

10. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Sunshine: Geweldig dat je kleine man het zo goed doet! Wel erg vervelend dat jij nu een postnatale depressie hebt! Hoop dat je er snel weer boven op komt!

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    De monteur van Boretti is net weg, ik heb dus fijn de hele dag zitten wachten :cry:
    Na vele boze mailtjes en telefoontjes van mijn man naar Boretti kwam deze man tot de conclusie dat het wel degelijk een fabricage fout is :eek: Als het goed is hoeven wij dus niet zelf te betalen :p
    De monteur had al een nieuwe glasplaat bij zich, maar helaas zat hier ook een scheur in. Nu moet er dus weer een nieuwe besteld worden en kan ik fijn weer een halve of hele dag thuis zitten wachten op de monteur :evil:

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @natja gelukkig kost het je geen geld!

@mac wat moet de tijdzone zijn?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

+1 dacht ik en zomertijd aanzetten

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@natja, fijn dat het geen geld gaat kosten, wel jammer dat ie ng een keer terug moet komen...

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mama ik heb toevallig roze koeken in huis...en heel goed dat je je man de rest laat doen. :D Weltrusten!

Wat erg voor Sunshine dat ze een postnataldepressie heeft...Sterkte!

@Mandy ik denk dat je vriendin dan gewoon bevalt van het babytje want mijn zus had met 16 weken dat het hartje niet meer klopte en moest toen ook 'gewoon' bevallen van het babytje. :(

Ik moet nog steeds ontwerp maken voor tattoo voor mn mannetje hij zeurt er nu weer om maar ik kan echt niks goeds bedenken...Ben op zich wel creatief maar met een naam is het zo moeilijk...
    We hebben net even een proefkaartje van het geboortekaartje besteld ben benieuwd hoe het eruit ziet.
    We hebben toch voor een andere gekozen als die we eerst in gedachten hadden.

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Mac: De producten van VSM zijn homeopatisch en heb ik toevallig nog in huis, vandaar dat ik dat er maar op smeer. Toevallig vorige week nog met mijn vk over homeopatische middeltjes gehad (voor mijn hooikoorts) en zij zei dat ik die producten veilig kan gebruiken.

@ Bab: Heerlijk voor je zeg dat je pas over 2 weken hoeft terug te komen en dat de kleine goed groeit!

@ Sunshine: Fijn om te horen dat de kleine man het zo goed doet.
    Wel vervelend dat je nu een postnatale depressie hebt. Sterkte meid!

@ Natja: Balen zeg dat je de hele dag hebt moeten wachten en dit nog een keer moet omdat de nieuwe plaat ook stuk was. Wel fijn voor jullie dat het onder de garantie valt!

Net nog even snel wat plintjes geplakt op de babykamer! Ga morgen even foto’s nemen. Nu ff lekker spelletjes doen op de laptop en dan naar bed.

Welterusten alvast!

x girafje

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @sunshine, sterkte meis!
    @natja, Fijn dat je toch niet zelf hoeft te betalen, balen dat je nu weer een keer moet wachten!!
    @ireen, welkom! Ribbenpijn herken ik niet.

@iedereen met afspraken morgen, succes en veel plezier!
    @iedereen die het nodig heeft een knuffel.

Ik kom net terug van zwangerschapszwemmen, was echt super leuk! Heb nu al spierpijn dus goed bezig geweest! Ga nu elke maandag naar zwemmen, en dan dinsdag naar de minder leuke cursus!

tot morgen!

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Meiden,

Fijne avond allemaal en alvast welterusten. Ga lekker op bed liggen met een bakje aardbeien :)

Fijn dat alles goed gaat met Niek. Alleen erg voor Sunshine dat ze een postnatale depressie heeft.

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Meiden,

Fijne avond allemaal en alvast welterusten. Ga lekker op bed liggen met een bakje aardbeien :)

Fijn dat alles goed gaat met Niek. Alleen erg voor Sunshine dat ze een postnatale depressie heeft.

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    oeps 1x is meer dan genoeg :) :)

Deel Deze Pagina