Leuk he zwangerschapszwemmen! Ik doe het elke woensdag. Echt heerlijk! En je zware buik weegt niks in het water
@Natja: balen dat die monteur nog een keer terugkomt! Wel fijn dat het toch een fabricagefout is! @Sunshine: Oh nee!! Heel veel sterkte en beterschap meid! Nu ga ik echt slapen....lag nog een beetje mee te lezen...Slaap lekker allemaal (hier gelukkig totaal geen last van slapeloosheid oid. Alleen moet ik snachts regelmatig plassen grrrrr...)!
Ik vind die pakjes uit 1 stuk zooo schattig! Is dat ook goed? Heb er 1 besteld, met een los shirtje eronder (het pakje is mouwloos en van velours). Hieronder dus een truitje (shirtje) met lange mouwen.
alles is goed wat jij prettig vind houd er wel rekening mee dat het best warm kan zijn in die periode, dus niet teveel / te dikke kleertjes!
Ik kreeg juist de tip om de eerste dag wel warme kleertjes aan te doen, ivm de temperatuurwisseling van de kleine..
@Kuide fijn dat het zwemmen zo leuk was! @PM2B ik heb ongeveer het zelfde als Kuide kwa kleding wat ik mn beebje aan wil gaan doen. Moet alleen het mutsje er nog voor kopen. Ben echt zoo onwijs moe dus ga voor de verandering maar eens een keertje op tijd naar bed. Iig in bed liggen om wat uit te rusten.
Aaliyah: heel verstandig. Luister maar lekker naar je lichaam. Succes bij de vk morgen. Dit pakje had ik in gedachten:
hier ook gewoon een los setje... broekje en een shirtje. Voor de dames die in het ziekenhuis bevallen, vergeet het vestje niet mutsjes hebben ze genoeg in het ziekenhuis, is niet perse noodzakelijk om zelf te hebben. al heb ik er geloof ik ook al weer 2