Hoi dames Jullie hebben weer veel gekletst. Ik lees even bij vanaf pag 1880 @ Mandy: Wat vreselijk .. heel veel sterkte! @ Ireen; Welkom! Ik heb de hele dag pijn aan mijn ribben omdat mijn baarmoeder er tegen drukt. @ Smiley: Vervelend dat je je zo brak voelt.. en dat je mannetje ook ziek is! @ Girafje: Ik had dat laatst ook in mijn nek, na 2 dagen was het gelukkig weg. @ Stephanie: Ja je maag kan steeds minder hebben, kleine beetjes eten dus! @ Bab: Wat fijn dat je mannetje gegroeid is! Spannend hoor. @ mama87: Haha roze koeken .. ik zag ze laatst ook liggen! had er ook in 1 keer zin in! @ Sunshine; Wat fijn dat de kleine zo goed groeit maar wat klote voor sunshine.. het zit haar ook niet mee. Hoop dat ze goede begeleiding krijgt! @ Natja; Fijn dat jullie het niet zelf hoeven te betalen maar balen dat je nu nog langer moet wachten! @ prettymommy: Ik heb een pakje van de hema. Met zo'n overslaghemdje met allemaal licht roze kleurtjes. Die liggen bij de rompertjes bij de Hema. Hoop dat ze dat past want het is maat 56. Heb voor de zekerheid ook een leuk setje in 50. Dat pakje wat je laat zien kan volgens mij prima voor na de geboorte! Ik heb het hele setje, 2 pakjes, mutsje, rompertje en sokjes, al klaar liggen op de commode, voor het geval dat ik toch in het ziekenhuis beval. Ik heb mijn vluchtkoffer nog niet ingepakt. Vind het zo moeilijk omdat ik gewoon thuis wil bevallen haha! En de meeste dingen heb ik dan ook thuis nodig. Ik doe er voor mezelf een trainingsbroek in en een vest en wat shirtjes. Ik heb geen speciaal shirt gekocht om in te bevallen. Ik slaap tegenwoordig in die spaghettitruitjes dus zal dat gewoon aandoen met de bevalling. @ Laura; Ahhh wat zielig voor het vogeltje! Wat goed dat de dierenambulance hiervoor komt zeg !!! @ marjanne: Fijn dat alles goed met je gaat, doe rustig aan @ sarah; ja de gipsbuik is mooi opgedroogd. Nu nog wachten tot de spiegelmozaiek stukjes binnen zijn en dan kan ik plakken! Hoop zo dat het lukt. Ik ben benieuwd wat je vk zegt van je buik. Ahhh jezelf buitengesloten!!!! Wat erg in dit weer !!!! @ zeana: Jeetje meid, ook al zo vroeg wakker. Klote he !!! Ik ga nu gauw een appeltaart bakken want mijn nicht komt vanmiddag op de koffie. Zij is een maand korter zwanger dan ik. En om 10 uur even naar de kapper, mijn haar laten kleuren. Zit trouwens behoorlijk in de stress. Mijn lievelingsopa heeft allemaal spoedonderzoeken aan zijn prostaat.. Er zit weefsel, zoals ze dat zeggen, en dat staat nu op de kweek. Ik ben echt bang en bijna overtuigd dat het kanker is. Mijn moeder is er helemaal kapot van, het is haar vader. Ging het net weer een beetje beter met haar Ik heb nu al allemaal enge gedachten dat hij dood gaat voordat hij onze baby ontmoet. Dat hij gaat en dat er een nieuw leven komt ..
Goedemorgen!!! @ Rianne, dank je voor de samenvatting! Was al begonnen met lezen, maar op de 1 of andere manier dringt niets tot me door. Vandaag en morgen nog een dagje en dan even een weekje bij komen. En een dikke knuffel meid! Rotziekte!!
Rianne, hopelijk heb je het mis bij opa, en is het gewoon goed. hoe is het nu met je ouders? Proberen ze het samen weer?
Goedemorgen, Zo ben weer bij gelezen en zal ff reageren. @ Ireen: Welkom, leuk dat je ook mee komt kletsen.Ik heb geen last van mijn ribben. @ Sunshine: Gelukkig dat alles goed gaat met Niek, maar balen dat jij een postnatale depressie hebt **Dikke knuffel** @ Mandy: Sterkte wat een verhaal.... @ Stephanie: Ik heb vooral 's nachts last van maagzuur gelukkig niet elke nacht en heb ook al een keer gehad dat alles er weer uit kwam, dus idd minder eten en meer verdelen over de dag. @ Rianne:Hopen dat het mee valt van je opa sterkte in ieder geval. @ kleding baby:Ik doe de kleine gewoon een broekje, sokjes, mutsje, rompertje en truitje aan met een vestje/ jasje erover heen. @ koninginnen dag:Wij gaan waarschijnlijk de stad nog ff in, maar weet niet of ik het lang vol hou, want heb vrij snel last van mijn voeten. Iedereen die een afspraak heeft veel succes. Wij hebben vanavond de laatste keer cursus. Vind het toch best wel jammer, was altijd wel gezellig. Ga nog een kleinigheidje halen voor de cursus leidster om te bedanken.
@ Nathalie: Thnx @ Marloes: Ja ik hoop het ook maar ik benbang dat het fout is want er waren ook bepaalde waardes in zijn bloed te hoog wat duid op kanker. Met mijn ouders gaat het echt heel goed. Ze lijken gelukkiger dan ooit en mijn pa is echt veranderd. Ze hoeven pas over 8 weken terug naar therapie. Hij is ook zo betrokken bij mijn zwangerschap, dat was hij bij mijn zus niet omdat hij toen te druk was met zijn werk en andere dingen. Het is inderdaad een rotziekte! Morgen ga ik langs het 2 jarig kindje van een kennis die ook kanker heeft. Hij krijgt binnenkort zijn 4e chemokuur. Het zweet dat hij uitscheidt is schadelijk voor zwangere vrouwen dus knuffelen zit er niet in met hem. Ik wil een cadeautje meenemen maar hij heeft al zo veel gekregen haha, echt moeilijk wat ik moet kopen. Misschien een leesboekje voor 2 jarigen ofzo. Zo, de appeltaart zit in de oven!
mooi leesboek is altijd goed! fijn van je ouders zeg... toen je aan het begin alles vertelde, had ik dit 'einde' zo niet verwacht hoor. Maar super hoor, ook voor jullie!
@ Marloes: Nee ik ook echt niet. Het was ook zeker niet mijn eerste keuze maarja, maak dat mensen die van elkaar houden maar eens wijs haha. Als mijn moeder maar gelukkig is, dan ben ik het ook. Ik ga even aankleden.
Goeiemorgen allemaal, ben weer aan het werk maar heb spijt ben kotsmisselijk. Heb denk te weinig gedronken gisteren. @zeana jammer dat je geen cola en snoepjes meer mag. Gelukkig is het voor een goed doel, hou vol, nog even. @gabester wat vervelend dat die gyn niet naar je luisterde, zou gewoon vandaag weer bellen. @kuidebokibi nou ja dat slaat nergens op dat je 400 meer moet terug betalen. Het is toch hun fout dat ze je meer loon gaven! Gelukkig hebben ze het uiteindelijk wel goed gelezen! @Mac handig dat laptop kussen. Mooi dekentje. @ debke83 wat balen dat je nog veel pijn hebt, hoop dat het nog over gaat. @ Aaliyah86 mooi dat het gesprek met de kraamzorg leuk was. Ik ben ook erg moe maar alles was goed bij mij. Doe gewoon teveel denk. Welke kraamzorg heb je? @zeana ik hou niet veel vocht vast, alleen me voeten zijn soms wat dikker. heb afgelopen weken 2x een weekje weg gehad en toen gewoon schandalig veel gesnoept. @Smiley24 balen dat je nog brak bent. @Bab28 fijn dat alles goed wat op de groei echo en dat de kleine gegroeid is. @mandy1 wat erg voor je vriendin, sterkte, mijn vriendin heeft hetzelfde meegemaakt. Kindje was 15 weken en ze moet gewoon bevallen. @mama1987 oh lekker roze koeken, ben ik verslaafd aan, vanmiddag maar even langs dirk-digros hihi. @sunshine veel sterkte meid! @Natja gelukkig dat het jullie niks gaat kosten! Hoop dat de nieuwe plaat snel binnen is voor je! @Marjanne gelukkig dat alles goed gaat. @buddie succes bij de dokter. @Rianne1984 wat erg van je opa heel veel sterkte. Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen. Iedereen met afspraken veel plezier!
vandaag komen gewoon mijn, zaterdag, bestelde spullen van Prenatal al! Kreeg eerst zondag een mailtje dat ze de belofte binnen 3-5 werkdagen te bezorgen waarschijnlijk door de mazzel-drukte niet aankonden en gisteren dus een email dat alles onderweg is!
Goeiemorgen allemaal! @Natja: Gelukkig maar! Wel vervelend dat je weer een hele tijd kan gaan zitten wachten, maar beter dan moeten betalen @Aaliyah: Oh lekker, hoelaat zal ik op de koffie komen? @Kuide..: Fijn dat het zwemmen wel leuk is Eerste kleertjes: Ik heb een pakje van nijntje met bijpassende slofjes en mutsje. Is lekker zacht en met een overslagtruitje, hoef je niet gelijk over dat hoofdje te vervelen. Heb ook een overslag rompertje! Was een tip van de vk, omdat sommige kindjes hoofdpijn hebben na de bevalling! Dat pakje heb ik trouwens in 50 en 56, wel een ander kleurtje . Kleren voor mezelf: Ik neem 2 bigshirts mee, eentje om in te bevallen en eentje voor daarna. En een badjas en pantoffels. Voor naar huis een joggingbroek, shirt en vest. Ohja en sokken en ondergoed . @Pretty: Aah wat een schattig pakje @Aaliyah: Hoe was het bij de dokter? Is een vestje noodzakelijk? Ik heb gewoon een dekentje om ze mee toe te dekken in de maxi cosi Lijkt me zon gehannes, die kleine babyarmpjes in kleine mouwtjes moeten krijgen . @Marjanne: Fijn dat de kleine weer lekker beweeglijk is! @Rianne: Sterkte met je opa, hopelijk valt het allemaal mee *knuffel* Net bericht gehad van de kraamzorg, ze nemen rond de 34e of 35e week contact op voor een intake thuis. Wel laat ofniet?
@mama1987 ik heb ook een pakje van nijntje. Goeie tip van dat omslag rompertje. Ga er ook even 1 halen. Ja vind het wel laat ja van de kraamzorg.
zo ik ga optijd naar bed en kan meteen 10 pagina`s bij lezen :O @kuide: lekker van je werk gever! gelukkig had hij maar een foutje gemaakt!! @ireen: welkom meis veel plezier we kletsen wel veel hoor!!! @ girafje hoe is het met je nek? @stephanie : wel last van maagzuur maar niet dat de helft meekomt... miss wat meer over heel de dag verdeelt te eten .... @bab : wat fijn dat de kleine lekker gegroeit is!! fijn hoor @sunshine : fijn van je te horen via sms... wat fijn dat het goed gaat met je kleine man... en wat onwijs klote van je pnd.... ik heb het ook gehad en weet als geen ander hoe klote het is.. heel erg veel sterkte meis..... @buddy veel sterkte met je opa ik zal een kaarsje branden dat alles goed is en hij jou kleine gewoon nog kan ontmoeten... enne een stukkie appeltaart hahahaha je brengt me op ideetjes [quote="zeana @gabe; vreemd dat je dan zo "afgeraffeld" wordt door een andere gyn, gelukkig is het niet je vaste..... Had jij de griep dan???? [/quote] volgens hem wel.... maar voor zover ik zelf weet van niet hahaha maar vandaag gaat het wel ietsje beter.. wel een beetje hoofdpijn .... maar gaat nog goed kan het zonder mollentje aan dus gaat de goede kant op.. al blijf ik wel opletten hoor vandaag mocht linds met een vriendin mee zwemmen... maar nu heeft de muppet geen zin.. wil bij mama hangen hahahaha gek kind..... en ook wordt mijn tante vandaag begraven... en ik mocht er van de gyn niet naar toe... gaf te veel stress en hij wist zeker dat ik dan meteen door mocht naar het ziekenhuis... het duurd ook onwijs lang eerst kerk dienst dan naar cremetorium duurd van 9.45 tot 14.00 totaal... me oom vond ook dat ik thuis moest blijven dus heb nu hier een kaarsje aangestoken voor me tante al vind ik het wel moeilijk hoor .... nu ga ik dochterlief even dwingen om een boterham te eten want ze vertikt het :S vroeg wat ze wilde zegt ze smeerkaas... maak ik het en dan lust ze het ineens niet en wil ze hagelslag.... ben gekke henkie niet hahaha
Een voor een, we hebben namelijk zo'n grote... maar als het past en ze zijn ongeveer dezelfde kleur maakt het niet uit hoor! Succes!
@Gabester: Fijn dat je je lichamelijk weer wat beter voelt. Sterkte vandaag... @Vinnies: Bij de Hans Textiel hebben ze fijne overslag rompertjes!
Nou, aankleden is uiteindelijk ook stofzuigen en bed verschonen geworden.. pfff ik kan ook niet stilzitten! @ Vinnies: Oh jee, hoop dat je misselijkheid weg gaat! Anders lekker naar huis gaan hoor. @ Marloes; Wat leuk dat je spullen vandaag binnen komen! Makkelijk he, dat online winkelen! @ Mama87: Is wel te doen hoor, we gaan er niet vanuit dat je rond de 35e week al gaat bevallen natuurlijk. @ Gaby; Lief van je meid. De 6e krijgen we de uitslag van de kweek. Het hele huis ruikt hier naar appeltaart, je zou het eens moeten ruiken Bak ook lekker een taart! Het is lekker en je hebt wat te doen! Oh jee, wat een rot dag voor je .. echt vervelend dat je er niet bij kan zijn maar snap je keuze natuurlijk heel goed. Heel veel sterkte vandaag, knuffel!
Goeiemorgen dames! @Rianne: oh jeetje.. wat erg van je opa. Hoop dat het al met al toch nog wat mee zal vallen. Veel sterkte. Wel fijn om te horen dat het weer goed gaat met je ouders. Knap van je moeder dat ze ondanks haar gebroken vertrouwen toch nog er voor kiest om bij hem te blijven. nog iets anders trouwens. Je had het er laatst over dat je je zorgen maakte dat je informatie voor de bevalling zou gaan missen zonder cursus. Nu heb ik op aanraden van verschillende mensen een boek van de bieb geleend. Duik in je weeen heet het, geschreven door Carita Salomé. onze instructrice gebruikt dit boek tijdens de lessen en ik kreeg van meer mensen te horen dat het zo'n goed boek was. http://www.bol.com/nl/p/boeken/duik-in- ... index.html misschien een tip om ook te lenen ofzo? @Sunshine: meid fijn dat het zo goed gaat met de kleine.. maar wel erg sneu dat het minder gaat met jou. Take it easy en hopelijk zit je niet al te lang in je depressie. @kleertjes vluchttas: Ik heb een paar van die slobbroekjes die lijken me wel handig voor de eerste paar dagen. Verder alle meiden met goed nieuws: gefeliciteerd! En alle meiden die een knuffel nodig hebben: *knuf* @ego: Nog 2 dagen )) denk dat ik er vandaag een kort dagje van ga maken.. zit er zo doorheen. Heb me gisteren op mijn mans schouder even lekker laten gaan.. er zitten zoveel dingen nu ff tegen en ik woon in een ontzettend troephuis ivm de verhuizing... niet goed voor mijn nesteldrang.. maar goed.. manlief is vandaag jarig dus we gaan er vast wel een leuke avond van maken. Verder denk ik dat onze kleine ingedaald is ofzo... want ik voel de kleine niet zo veel meer.. en ik kan het me verbeelden maar het lijkt alsof mijn buik veel lager hangt vandaag..
@Rianne wat erg van je opa!! Ik hoop echt voor je dat het niet al te ernstig is Wel weer heel fijn dat het goed gaat met je ouders en dat je moeder gelukkig is! Jij bent actief zeg op de vroege morgen. Lekker hoor appeltaart Moeilijk he wat je moet kopen voor een 2 jarige..Ik zou het ook niet weten hoor. Wordt hij wel weer helemaal beter? @Buddy waarom krijg je een placenta echo? Ik zit bij PKZ en jij? @Marloes wat leuk dat je spulletjes eerder komen is toch weer een lekkere meevaller @Mama hahaha ja de koffie staat klaar hoor kom mijn roze koeken maar op eten Is wel laat van de kraamzorg idd en heb je nog contact gehad met VGZ? @Gabster sterkte deze dag maar miss wel beter voor jou en je kleintje dat je er niet bij bent ookal is dat natuurlijk wel heel moeilijk. Fijn ook dat je oom er begrip voor heeft. En heeft je dondersteen dr boterham op? Alles was goed bij de dokter hij vond het niet zo erg dat van die diarree omdat ik het maar 1x op een dag heb en het niet waterdun is. En als ik een virus had zou ik ook wel overgegeven hebben. Hij vond wel dat ik te veel harde buiken heb en zei tot 3x toe dat ik het echt rustig aan moet doen en vond het ook volgens mij niet zo een goed plan dat ik nog werk...Maar goed het is nog maar 6 ochtendjes dus dat hou ik wel vol. Het was ook niet zeker of ik wel een blaasontsteking heb omdat er erg weinig bacterien in mijn urine zaten dus wat er dan wel is...Moet straks ook naar de vk en daar gaan ze toch weer mn urine strippen dus zal dan wel horen hoe of wat.
basmalah, nog 2 dagen en dan ben je lekker klaar!en gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Rianne, heb jij al wel eens zo'n cheesecake gemaakt? Ik zag heb gisteren wat recepten gezien en ziet er allemaal wel lekker uit...