Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Basmalah; Bedankt voor de tip. Hij is 16 euro op bol.com, ik zou niet weten waar ik hem zou moeten lenen. Misschien koop ik hem wel. Gefeliciteerd met je man !!!
    En ik snap echt dat je er doorheen zit. Verhuizen is erg stressvol en dat is behoorlijk zwaar aan het eind van je zwangerschap. Probeer te genieten van de kleine dingen! Het scheelt al een hoop als je verlof in ingegaan, nog even volhouden meid!

@ Aaliyah; ja ik ben altijd in de ochtend het meest actief. Ochtendmens :) Er is 33% kans dat hij beter wordt... Gelukkig niks ernstigs bij de dokter. Maar als ik jou was zou ik lekker stoppen met werken! Misschien heb je dan wat meer rust in je lijf en worden de andere klachten ook minder! Denk aan jezelf en de baby en niet aan je werk. Zij redden het keus we zonder jou.

Ik ga gauw me opfrissen want ik moet zo naar de kapper!!!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb mijn tas nog steeds niet ingepakt. Weet eigenlijk ook niet eens wat ik erin moet doen hahaha

Oh en ik heb nesteldrang op de verkeerde plek, ben mijn werkplek bij de receptie aan het opruimen hahaha

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Bas nog even volhouden 2 daagjes en dan ben je lekker klaar! Gefeliciteerd met je man he, gaan jullie nog iets speciaals doen voor zijn verjaardag?

@Rianne oh ik hoop voor jou en je familie dat het allemaal goed is/komt met je opa!!

Ik weet niet wat ik ga doen ik denk dat ik straks ook even voorleg bij de vk en kijken wat zij zeggen. Ik kan ook gewoon weggaan als ik het niet meer trek op mn werk.
    En echt veel doe ik meestal ook niet....Hhahah hoe bedoel je eigenwijs :)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja daar moet je niet op gaan ruimen :) is het zo rustig op je werk?

Rianne wat ga je eigenlijk met je haar doen heel ander kleurtje of ook anders kapsel?

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Roosje: foto's van ons kamertje staan in mijn album. Er komen nog 3 schilderijen en een kapstokje bij..

Mandy: Wat een vreselijk nieuws van je vriendin.. :( , sterkte voor jullie allen!

Joanita: Fijn dat je vriend een vast contract heeft gekregen, gefeliciteerd!

Mac: Leuk kamertje hoor! Leuk thema ook schaapjes! :D

Sanne: gefeliciteerd met je vriendin!

Kuide: Fijn dat je de ochtenden hebt kunnen regelen op je werk!

Vinnies: weer helemaal goedgekeurd bij de vk, fijn!

Slaapzak: heb er ook een kleine van gekocht, leek me wel handig..

Zeana: Fijn dat alles goed was op de CTG, wel jammer dat je nu in het zh moet bevallen.. of wilde je dit juist?

Gabester: Bloeddruk is toch nog erg hoog of niet? Inderdaad gewoon bellen als er iets niet klopt volgens jou!

Even verder lezen...

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Het is hier schoolvakantie dus erg rustig inderdaad

En mijn LG wil graag met een schone lei beginnen hier, dus alles van het KONIJN gaat de prullenbak in. Spullen die we al een tijdje niet meer gebruiken gaan ook weg. Dus het ruimt aardig op hier.

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ik dacht dat je misschien lid zou zijn van de bieb. Als je wil kan ik wel wat inscannen tijdens mijn verlof.
    Het is niet eens de spanning van de verhuizing alleen.. ook het hele gedoe rondom de hypotheek die niet op tijd rondkomt door het slappe gedrag van de adviseur van de bank.... (hebben we wel een oplossing voor hoor, maar wil het gewoon goed afronden). en aangezien ik al zo'n kort lontje heb.. schiet het niet echt op.. ik denk dat ik vandaag na de lunch gewoon lekker naar huis ga en onder de deken ga liggen haha.

@Aaliyah: nee we doen niets bijzonders. ze vieren de verjaardagen van volwassenen bij hem thuis toch niet echt. we gaan alleen een taartje brengen bij schoonouders. en zijn het weekend uit eten geweest met mijn familie voor 3 verjaardagen waaronder die van hem.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Nathalie: Ik heb hem ook nog niet gepakt hoor :)

@ aaliyah: Die 33% kans is van dan jochie van 2 jaar oud. Van mijn opa horen we de 6e de uitslag van de kweek.
    Ik ga alleen mijn haar kleuren, heb echt vette uitgroei! Gewoon dezelfde kleur.

@ Nathalie: Hihi jammer dat het konijn ook niet in de prullenbak kan :)

Ik ben weg, niet teveel kletsen he... !

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Bas ik zou ook lekker eerder weg gaan als ik jouw was en logisch dat je alles goed geregeld wilt hebben!!

@Nathalie mooi al die spullen van dat konijn lekker weg doen, ohja is vakantie lekker toch dat het zo rustig is :D

@Rianne oh ik lees weer eens niet goed :oops: nou hopelijk komt er bij je opa goed nieuws en wordt die kleine snel beter!! Veel plezier bij de kapper.

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @heide: mooi kamertje hoor! Echt super.

@Nathalie: heerlijk konijnopruiming :) zal je geen problemen mee hebben denk ik toch?

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rianne, ik kan het proberen :D
    Met een beetje duwen en stampen moet het lukken toch ;)

We hebben haar ook niet meer gezien hier :D

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

euh... kleertjes hihihi....
    heb een heel mooi setje gekocht!!!
    lekker zacht spul...

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goeie smorgens!!!

rianne, wat vervelend van je opa. Ik ga voor je mee duimen dat het meevalt!!

aaliyah, jeetje al een maand diaree. Goed dat je er even mee naar de huisarts gaat. Kan ook met je zwangerschap te maken hebben volgens mij. De één heeft last van verstopping en bij jou loopt het lekker door.....

marloes, dat is snel dat de spullen al komen :D Super!! Kan de babydump nog voorbeeld aan nemen hahaha.

gabester, wel moeilijk zeker dat je niet naar de begrafenis kan..... Sterkte vandaag!

heide, mooi kamertje hoor!

aaliyah, lees nu dat het niets bijzonders was. Gelukkig maar!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik weet nog niet wat ik beeb aan doe :D
    Ik heb een aantal leuke pakjes in de kast en zie tegen die tijd wel wat hij aan mag. En mocht ik naar het ZH moeten dan pak ik gewoon meerdere pakjes in :D

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Voor de meiden waarbij de kleine al is ingedaald voelen jullie de kleine ook een stuk minder goed?

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    net is de kraamzorg hier geweest. Leuke vrouw! Hoewel zij natuurlijk niet mn kraamverpleegster wordt.
    Ik krijg 49 uur, was standaard volgens haar. Kon wel kiezen voor minder (8 x 5), maar hou het lekker bij 3 x 8 en 5 x 5.

Ga zo mn box in elkaar zetten. Gister de plinten gedaan op de babykamer, en opgeruimd. Vandaag alles even soppen en dan is het klaar voor de meubels.
    Heb zo'n zin om te gaan shoppen, maar ja kan het toch nog nergens kwijt.....

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Jolan ja de dok zei ook dat het met mn zwangerschap en de verandering van mijn lichaam te maken had.

@Nathalie ik twijfel nu ineens tussen 2 pakjes hahah ik denk dat ik ze allebei meeneem.

@Basmalah nou ik voelde mijn beeb sowieso al minder omdat mijn placenta voor ligt, maar volgens mij is het wel redelijk normaal dat je hem minder voelt. Anders even aan je vk vragen of het kwaad kan als je je zorgen erom maakt?

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

arm beesie,
    wel lief dat je kat hem kwam brengen...

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoi

fijn dat alles weer goed gaat...

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    basmalah, ik denk idd ook dat het normaal is dat je de kleine minder voelt. De afgelopen dagen waren er veel (waaronder ik) die dat schreven hier en zich beetje ongerust maakte.
    Lees nu ook in mn kalender dat de kleine niet echt meer ruimte heeft om helemaal te draaien.
    Nu is de kleine bij mij savonds in bed juist weer heel erg actief en is mn buik weer een golfslagbad. Overdag valt het wel mee.
    maar idd, als je je zorgen maakt even de vk bellen

Deel Deze Pagina