Ja wij doen alleen s avonds na 23.00 want dan is het goedkoop stroom en in het weekend dan. We hebben ook niet zoveel was dus ik vind het dan zo zonde om op de dag te moeten wassen. Ik heb het weleens gedaan hoor maar dan had ik ineens heel veel was omdat ik het opgespaard had
Tis te merken dat al dames verlof hebben haha word heel wat afgekletst @ Sunshine fijn dat het goed gaat met jullie mannetje, en hopelijk knap je zelf snel op zodat je kunt genieten van je kraamtijd. @ Tas inpakken, hier nog niet gedaan, kben daar weer beetje laat mee, vorige keer moest ik hals over kop naar het ziekenhuis dus mijn vriend snel de tas ingepakt waren kwa kleertjes enz niks vergeten alleen het fototoestel gelukkig maar dat je met je mobiel ook foto´s kon maken
Zo ga me maar eens klaar maken om naar mn vk te gaan. Ik heb geen zin want het regent en moet ik wéér door de regen fietsen...Op zulke momenten zou ik echt willen dat ik niet zo een schijterd was en mn rijbewijs had..... Nou dames niet te veel kletsen he
Zoo dames, Wat schrijven jullie veel zeg! Heb weinig onthouden! Rianne: Wat naar van je opa! Maar gelukkig zie je wel vaak dat oudere mannen weefsel bij hun prostaat hebben zitten wat er niet hoort, maar niet kwaadaardig is. Hoop dat voor jouw opa hetzelfde geldt. Wat betreft het kadotje voor het kindje, Kindjes van 2 vinden leesboekjes echt helemaaaal geweldig (de meeste dan) dus dat is wel een goed idee! En voor de rest weet ik het niet meer . Vandaag ga ik beginnen met het wassen van de babykleertjes. Zegt vriendlief ineens dat hij de kleertjes niet gewassen wilt hebben want dan zijn ze niet meer nieuw Kleertjes moeten toch gewoon gewassen worden? Of ben ik nou gek?? In ieder geval ga ik ze gewoon wassen haha. Vrijdag gaan wij de rest van de spullen (kleertjes, dekentjes, luiers, kinderwagen enz. enz.) ophalen bij mijn moeder. Dan kan ik daarna gelijk verder . Ik heb dan nog geen commode, maar de gewassen en gestreken kleertjes krijgen voorlopig even aparte schappen in mijn kast.
Volgens mij moet je ze idd eerst wassen PM2B Sanne, lekker hoor nog 5 dagen!! Ik moet vandaag en morgen nog, dan 1 week vakantie en daarna nog 1,5 week. Volgende week ga ik maar eens dingen op papier zetten waar mijn collega's bepaalde bestanden kunnen vinden en hoe ze bepaalde dingen moeten bestellen
ik spaar altijd de was op, ben nu aant wassen van een hele week, alleen de witte was doe ik drogen en de rest doe ik op het droogrek, ik zet vaak het wasmachine aan als wij naar bed gaan, maar wij hebben wasdrogcombi in een dus kan niet door met wassen das wel minder maarja, droog ook niet alles in de droger hang het wel te drogen vind ik lekkerder
ik heb geen eens een droger. nooit 1 gehad, dus mis hem ook niet. Denk wel dat er straks snel 1 zal komen.
@Aaliyah; da's idd erg lang al een maand....Hmm, jij ook lekker eigenwijs... Ook voor 6 ochtenden kan het teveel zijn. En de HA zegt het niet voor niets 3x! @Rianne; kan het me heel goed voorstellen dat je moeite hebt om de vluchttas klaar te zetten, maar mocht je eerder dan 37 weken bevallen heb je hem toch echt nodig en als je alles wat je wilt gebruiken daar in hebt zitten hoeven de kraamhulp/je man ook niet te zoeken (met het risico dat ze het verkeerde pakken)! Hoop voor jou dat het allemaal meevalt met je opa. En goed dat je pa zo veranderd is, moet jou een stukje meer rust geven denk ik zo..... En hou eens op met dat eten, ik mag niet en je maakt me helemaal lekker @vinnies; dat dacht ik eerst ook, het is pasen geweest en alleen mijn enkels zwellen op, tot ik het ook in mijn handen voelde en mijn man zei dat mijn benen dikker leken. Prompt krijg ik dezelfde dag van een aantal mensen te horen dat ik vocht vasthoud in mijn gezicht. Bij de eerste zwangerschap wet ik nog wel dat ik 2 dagen na de bevalling zo blij was dat ik mijn eigen benen weer terug had @marloes; leuk vooruitzicht, alweer spulletjes!! @gabe; hmm hier heb ik ook een tijd zo'n dwarsliggertje gehad met eten en idd ik ben ook gekke henkie niet. Na 2 keer niets anders krijgen had ze het tenminste erg snel door!! Enne sterkte met het doorkomen van de dag! @Bash, die 2 dagen houd je ook nog wel vol meid. Ik moet zeggen dat ik jouw verhaal wel herken, na de bevalling van Jynthe (2e kind) zijn wij ook gaan verhuizen, ik zat toen ook tussen de dozen ed....Maar alles komt goed meid kop op! @nathalie; tijd voor verlof dan, dan kun je je werkplek niet meer opruimen ik wist de eerste keer ook niet wat ik in mijn vluchtkoffer moest doen, effe googelen. @Heide; na de vorige bevalling vond mijn man het prettiger dat ik in het ZH zou bevallen (het was nogal een zooitje). Ik heb er een tijd over gedacht en heb idd voor het ZH gekozen, gelukkig maar want ik had de vorige keer heel veel moeite om me daar bij neer te leggen. @mac; ik was ze de een keer en gewoon op 40 graden. Hier heb ik ook dag en nacht stroom, maar bij ons gaat dat al om 21:00 uur in....Kan ik 'savonds nog net 1 wasje draaien, die in de droger doen en nog 1 aanzetten. @Pm2b; de kleertjes zijn behandeld met een papje waar je baby fel op kan reageren en dus helemaal onder de uitslag kan komen te staan. Ik denk niet dat je vriend jullie beebje dat aan wil doen Zow, ben ik een paar uurtjes niet hier ligt er alweer zo'n lap tekst, ik denk niet dat ik het volhoud om dit telkens te presteren.... Er speelt me iets door het hoofd dat iemand hier iets vroeg over bruinende creme voor het gezicht; ik heb altijd oil of olaz sunshine, die smeert goed uit en gaf iig bij mij geen vlekken. Onze oudste heeft vandaag uitgeslapen en is thuis gebleven van het kdv. Hij zou vandaag eigenlijk een halve dag gaan, maar hij heeft ook vakantie en ik vind het wel gezellig. Dus ik ga nu iets leuks met hem doen. Misschien kom ik strax nog even......
Hier was ik altijd in het weekend of na 21 uur is goedkoper, kheb nog geen kleertjes gewassen, doe ik na volgende week wel als ik verlof heb..
@ Kuide: Fijn dat het zwemmen wel bevalt. Hoe is het met het mereltje afgelopen? @ Sarah: Volgens mij controleer jij de komende dagen heel vaak of je je sleutels wel mee het, voordat je de deur dicht doet . @ Zeana: Goede tip van de reservesleutel. Heb zelf een sleutel bij de buren en mijn zus liggen die op 100 meter afstand woont, maar je zult zien die zijn dan beide niet thuis! @ Rianne: Sterkte meid en dikke knuffel! Hoop dat alles meevalt met je opa! En fijn dat het inmiddels weer zo goed gaat met je ouders! @ Mama1987: Kraamzorg belt hier pas rond de 36 weken. Vind het zelf erg laat, maar hoor van iedereen dat het zo laat gebeurt. @ Gabester: Moeilijke dag voor je vandaag meid. Ik denk aan je en dikke knuffel! Mijn nek doet gelukkig al een stuk minder pijn dan gisteren. Vandaag nog maar eve rustig aan en dan is het morgen weer over! @ Basmalah: Gefeliciteerd met je man. Weet een beetje hoe het voelt om in de rommel van een verhuizing te zitten. Doe alles rustig aan! Kun je geen groep mensen inschakelen om te komen helpen met opruimen/inrichten? Dikke knuffel! @ Aaliyah: Goed om te horen dat alles oke was bij de dokter en dat de diarre geen kwaad kan. Heb er zelf ook af en toe nog last van. Gebruik zelf sinds een tijdje Yakult en merk wel verschil. Misschien iets om uit te proberen. Denk je wel om jezelf, je hoeft die paar dagen echt niet te werken hoor als het niet gaat! @ Nathalie: Of een papierversnipperaar ! Leef je uit meid! @ Joa: Balen dat je maag en ribben nu de pineut zijn! @ Heide: Spannend meid, ben benieuwd of je collega gelijk heeft. Heerlijk vooruitzicht voor je dat je bijna met verlof mag! @ Sanne: Ik moet mijn tas ook nog inpakken hoor, dus zo laat ben je niet. Vannacht eindelijk weer een keer doorgeslapen. Vanochtend wel vroeg wakker, maar nog even afgezakt. Ga nu ff bij mijn moeder op bezoek die op mijn neefje van 6 en nichtje van 3 past. Altijd weer gezellig! Tot vanmiddag! x girafje
Girafje gelukkig ben ik dan niet de enige. Kmoet ook nog wat kleertjes halen, kben me er nog niet veel tijd voor genomen maar als verlof ingaat heb ik wat meer tijd dan ga ik een keertje als mn dochter naar kdv is dan kan ik op mijn gemak kijken
oh zie het al....arnhem, dan rijd je wel via de a15, maar vanaf de andere kant" ik kom vanaf rotterdam