Hoi meiden, Daar ben ik dan weer eens haha. Ik kreeg een berichtje van Marloes, dus dacht zal toch even laten weten dat alles helemaal goed is gegaan! Ook wij hebben vandaag een mooi en heel snel kloppend hartje gezien (niet gehoord, dacht dat dat ook kon tijdens een echo). Ik ben nu volgens haar berekening 7,4 weken en uitgerekend op 31 mei. Nu ben ik dus bijna een officiele juni mama. Volgens eigen berekening zou ik 8,1 week zijn, dat scheelt dus niet veel. Nu weer 4 weken wachten, 14 november krijgen we de 12 weken echo. Maar ze heeft me wel gerust kunnen stellen. Het is geen garantie dat het dit keer wel allemaal goed gaat, maar het zag eruit als een hele gezonde en goede zwangerschap. Ik heb mezelf er de laatste tijd niet echt toe kunnen zetten om te komen schrijven. Deels door vermoeidgheid en deels doordat het zo snel gaat.. Er wordt zo veel geschreven dat ik eerst een heleboel blz terug moet lezen. Heel gezellig hoor, maar niet bij te houden voor mij. Ben dan ook altijd bang dat ik mensen vergeet enzo. Maar als jullie even snel een update voor me hebben haha! Liefs Meris ohja het vruchtje meette 1,35 cm, zal snel een foto plaatsen.
@ Dib: GEFELICITEEEERD! *smak, smak, smak* @ MeMe: Ook heel erg Gefeliciteerd! @Marb: Ik heb ook al 3 testen En weet t pas sinds di ochtend....! Haha @Marloes: Leuk zeg, hartje gezien Geeft je vast een super-goed gevoel! @Iedereen: Ga t morgen mijn mammie vertellen. Heb een boekje gekocht: "En dan ben je oma". Gaat over een moeder en haar dochter wordt voor t eerst zwanger. Ben benieuwd hoe ze reageert....!
Ben nu ff bijgelezen! Gefeliciteerd met je mooie echo Hier ook LWOO erbij, maar die zitten gewoon bij de anderen in. Heb momenteel een metorklas van 17 leerlingen waarvan 13 LWOO en 1 met rugzakje Maar wel heel gezellig hoor! Welk vak geef jij? Meris jij ook proficiat met je mooie echo... En ook alle nieuwe as mama's: Gefeliciteerd!
meris gefeliciteerd meid met je mooie echo! jent je moet wel een vk inschakelen want al loop je bij de gyn, als je bevallen bent komt er ook een vk bij je thuis toch om naar je te kijken enzo..dacht ik teminste... lonneke ja de rest van de week hebben wij ook goed weer gehad gelukkig, maar ja daar gingen we natuurlkijk ook voor.en ja heteren ken ik zeker wel, mag ook wel als je 21 jaar in arnhem hebt gewoond haha. hey jolan25 gefeliciteerd met je gevoelige boobs haha dus toch wel een kwaaltje! nou hier alles goed, mijn borsten worden ook iets gevoelig nu maar me tepels zijn echt supergevoelig. voor de rest bijna me stem kwijt van t hoesten en pijn in me keel pfffff. nou trustennn
Goedemorgen! Ben ik nu echt de eerste? Dat maak ik niet vaak mee Hoe is het allemaal? Meris hartstikke fijn dat je een mooie echo gehad heb! Voor alle nieuwe meiden gefeliciteerd en van harte welkom. Hier alles goed, heb gisteren na mijn minder symptomen stress toch even de moed verzameld en de gyn. gebeld. Een aardige mevrouw vertelde me dat dat heel gewoon is. Toch weer een pak van mn hart. Maar moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat ik nu echt met moeite een drinkontbijtje naar binnen zit te werken omdat ik licht misselijk ben. t is ook nooit goed he. anoniempjuh is dat zo dat je alsnog een vk in moet schakelen? Je krijgt toch na de bevalling kraamzorg en die bekijken je toch? Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Wij gaan in ieder geval even rond kijken bij de babysuperstore, die houdt uitverkoop, eens kijken of we nog wat leuks zien. Scheelt toch weer. Een hele fijne dag allemaal!
ja he lijkt er wel op. maar het ene moment heb ik er meer last van dan het andere..... Daarom maakt het me onzeker. En ze doen ook niet pijn ofzo, heb jij dat wel?
Dootje mijn (.)(.) doen bij mij ook niet echt pijn hoor, volgens mij ze ze meer gevoelig doordat je aders meer bloed in je borsten ook pompen. Als ik op mijn borsten druk heb ik ook een blauwe plekken gevoel. Jij toevallig ook?
Dank je wel!*smak, smak, smak* terug Wat een leuk boekje om voor je moeder te kopen! Wordt ze voor het eerst oma?!
Vanmorgen wilde mijn vriend graag weer een testje doen (2e) dus dat maar lekker gedaan. Nou, duidelijker kan het gewoon niet! Morgen nog één keertje (ze moeten toch op ) en dan houden we op met testen! Gister en vandaag een soort van krampen maar anders dan ongi krampen. Niet heel vervelend, beetje zeurderig. Hoort er vast bij Wat me ook opvalt is dat ik geen buikje heb gekregen! Normaal heb ik rond deze tijd dus mijn ongi en daar hoort een opgezette buik bij. Nu dus gewoon een plat buikje!
@Meris, fijn dat je een goede echo hebt gehad en natuurlijk het hartje hebt gezien Ik kan me goed voorstellen dat het teveel is om bij te houden de site, maar we zouden het wel leuk vinden als je af en toe nog laat weten hoe het met je gaat. En mocht je misschien wat meiden vergeten, dan kan je het altijd op zwangerschapsdementie gooien Liefs Anna
hoi dames, fijn dat de echo's goed waren, en nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd. Ik reageer waarschijnlijk maandag pas weer, hebben een druk weekend Fijn weekend allemaal
sunshine ja op de site van mijn vk staat dat, weet het verder ook niet.heb net ff via gogle gekeken en ze zeggen dat een vk nog bepaalde controles komt doen na je bavalling! jolan nee bij mij is het af en toe, maar pijn kan ik het zeker niet noemen, terwijl ze vorige keer echt pijn deden als ik dan op me buik lag oei oei oei... maja iedere keer kan anders zijn zeggen ze haha nou hier alles goed, maaruh hebben jullie dat ook wel?als ik sochtens wakker word, denk ik van goh zou ik nog wel zwanger zijn, zal het nog wel goed zitten daarbinnen, voor t zelfde geld leeft t niet daarbinnen... pffff das wel vervelend zeg, en pas over 3 weken de echo pffffff....
Hoi Hoi, Ik kom me ook melden bij de juni mama's. Donderdag op mijn NOD de test gedaan en jawel hoor! Het is hartstikke raak! Ik voel vanalles en vind het heel erg spannend. Ik vraag me alleen af: Wanneer krijg je je eerste echo? Groetjes Lonnie
Hi meiden... even kort berichtje: ik moet me helaas weer afmelden bij jullie. Ik had sinds woensdagmiddag een beetje bruinverlies en sinds gistermiddag flinke bloedingen met slijmvlies. 't Is dus mis gegaan.... Uiteraard wens ik jullie allemaal een fijne en onbezorgde zwangerschap toe! Kus, Sigrid
siesje wat kloote meid jeetje wat verschrikkelijk, wens jou en je man veel sterkte toe en hoop dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed mag gaan. dikke knuff