Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha oke, rotterdam is beetje omrijden dan he...

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ooooooh meiden!!!
    hebben jullie ook zo'n zin om je kleintje in je armen te houden! Ben zo nieuwsgierig en krijg steeds meer de kriebels!!!
    Wat kan wachten soms lang duren haha.

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@jolan, ja van mij mag het nu ook wel zover zijn...
    daarom ben ik begonnen met wassen,,, weer een stappie dichterbij voor mn gevoel...

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik wil dat gaan doen als de meubels staan. Eerder kan ik ze toch niet netjes opruimen.

5. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he kletskousen,

het hek is echt van de dam nu sommigen met verlof zijn he, wat een getyp :)

Ik moet alleen vandaag en morgen nog werken in Limburg, en dan ga ik maandag nog even trakteren in Amsterdam en dan ben ik ook lekker VRIJ!!! Nog wel even wat dingetjes afmaken dus weinig tijd om te forummen. Maar ik ga vanavond weer verder bijlezen hoor!

En ik zal van het weekend eens kijken of ik wat foto´s van de fotoshoot kan plaatsen, want ze zijn echt gaaf geworden :D

Nou de groetjes allemaal, en tot vanavond!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, snieke, jij schiet ook lekker op! alweer over de 35 weken!!!

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Jolan ik ken het gevoel, tlijkt dat het nu opeens langzaam gaat....

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja idd sanne.... tijd mag wel iets sneller gaan.
    Verder deze week aardig wat te doen, dus dan zal het vast sneller gaan!

Ga zo maar eens beginnen met de box en daarna de babykamer soppen.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Rianne: hihi je lijkt mij wel. Als ik bijv. naar de wc ga dan maak ik ook meteen de hele wc schoon of als ik aan het douchen ben of in bad ben geweest wordt ook meteen de hele badkamer gedaan. Tja wat een zwangerschap met ons doet he, hihih.. Wat erg voor je opa zeg, hopelijk komt alles goed.

Basmalah: thnx voor de link. Ik heb het boek meteen besteld. Gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie.

Aaliyah: luisteren naar de dokter van jou en je rust nemen meid.

Slaapzak: waar verkopen ze kleine maten??

Mac: jij blijft ook lekker shoppen he :)

Jolan: fijn dat de kraamzorg goed is bevallen. Die van mij moet ook zo komen.

Natja: gelukkig is het een fabricagefout, en balen dat jullie nog moeten wachten

Bab28: fijn dat de kleine gegroeid is. Een hele geruststelling

Nathalie: doe het rustig aan meid

Hier ook een aardbeien-verslaafde :) :) Eet ook 1-2 bakken per dag *schaam*

10. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Wat hoop geklets meiden.

FF snel Ik ben net terug van de vlos, alles was weer goed, de kleine is nog niet ingedaald. Hartje ging weer tekeer. Ze begon al een beetje te vertellen over de bevalling wanneer te bellen etc raar hoor. Maar mn moeder was mee dus volgende keer over twee weken dan is mn man mee en dan gaat ze het uitgebreider erover hebben.

Zometeen even naar de makro, ik ga een dolce-gusto kopen zo'n zin in. Fijne dag allemaal.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Deze week heb ik ook genoeg te doen, vanavond werken morgen naar vk en dan dond en vrijd werken. En weekend gaat al helemaal snel.

Gaan ons eens aankleden en dan naar winkel toe eens wat actie ondernemen haha zitten hier wat lui op de bank

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje... hoe weinig de kleine het weekend bewoog, zoveel gaat het nu te keer! WEet niet wat ze allemaal aan het doen is hahaha, Vind het helemaal toppie!

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    vergo, fijn dat alles weer goed was. Enne idd beetje vroeg om al over de bevalling te vertellen, maar ja je weet maar nooit he.... Misschien komt het wel met 36 weken (hopen we natuurlijk niet)

En wat is een dolce-gusto?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik ga even met mijn collega naar Bakker Bart, jammie!

Heb wel last van mijn lies, irritant!!!

15. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Nee hoor Jolan het blijft lekker zitten tot 39 weken hihi hoop ik.

Een dolce-gusto is een nieuw koffiezetapparaat waar je capuccino en machiatto en latte in kan maken. Daar ben ik gek op.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    vergo; fijn dat alles weer goed was! wanneer mag je weer?

Nathalie: lekkere broodjes halen... eet smakelijk

Jolan; fijn dat je meisje weer zo lekker druk is.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oeoe nathalie, herlijk een lekker broodje! Ga zo ook maar eens eten.

vergo, oh ok ik weet wat je bedoelt. Is dat van nescafe? Wij hebben hier ook zo'n apparaat staan waar je van die cubjes in moet doen. Drink zelf geen koffie, maan manlief vindt het heerlijk. We kregen hem bij de tv :D

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Marloes ik mag 12 mei weer naar de vlos en 13 mei naar de gyn

19. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Aaliyah: Ik werk op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten inderdaad. Maar werkte al een paar weken niet meer in de zorg zelf, maar alles administratieve taken.

Mac: Ik was de hydrofiel luiers 1 keer op 60 graden, zal toch wel genoeg zijn?

Nachtstroom: hebben wij ook, maar ik was op het moment toch vaak overdag. Anders moet ik voor het slapen gaan nog naar de zolder voor de was op te hangen, geen zin meer in nu.. :oops:

Snieke: Heerlijk nog maar 2 dagen! Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag. Ik lees namelijk dat je vaak in limburg zit?

Smiley: Ik heb een kleine maat slaapzak bij de prenatal gekocht.

Vergo: Gelukkig dat alles goed was bij de vk, raar idee he als ze het ineens echt over de bevalling gaan hebben? Komt zo dichtbij dan...

Net bij de C1000 wasmiddel gekocht voor de babywas :D , ga ik volgende week toch maar eens mee beginnen. Heb trouwens sensitive wasmiddel van eigen merk gekocht, scheelt een hoop qua prijs!

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zo tjeetje! jullie hebben veel gekletst!!!

@sarah, fijn weer wat van je te lezen, had al bijna gesmst gister avond of alles goed was, tijdje niks gehoord hier ;) Je moet jezelf niet meer buitensluiten hoor! goed opletten of je je sleutels bij je hebt! En zeker niet als het regent!

@ Rianne, jeetje meis, sterkte met je opa!!

@huisdieren, mijn hond heeft een nieuw trucje.. (ik gooi namelijk niet meer met de bal in huis wordt er gek van) dus nu rent ie naar boven, laat dan boven aan de trap zijn bal los, die stuiterd natuurlijk keihard naar beneden, en dan stort meneer zich er achteraan.. HELS kabaal is dat kan ik je vertellen en mooi dat ie t vindt!! Ik vind het wat minder :( de buren ook gok ik.

@mereltje, het mereltje is gister om kwart voor 12, ja de dierenambulance had het druk, opgehaald :) mijn hond heeft hem/haar zitten bewaken zodat de katten de kleine met rust lieten! Toen de merel weg was heeft mijn hond een uur lopen zoeken. Zo schattig, ben benieuwd hoe hij dan wel niet reageert als de kleine man er is! misschien ook zo beschermend?

Ik heb net 4 uurtjes gewerkt, het is vakantie dus lekker druk op de Buitenschoolse opvang. En jeetje, ik ben gesloopt! Moet zo nog naar mijn decaan, even studie vervolg uitstippelen.
    En vanavond naar zwangerschapscursus. Iets in mij zegt, NIET DOEN JE MOET SLAPEN!! dus gok dat ik dat ook maar ga doen ipv de cursus...

Deel Deze Pagina